31/08/2016

DONUTS FOREVER


Cześć miśki!
Przypominacie o mixie- dumna haha. Wreszcie się za niego zabrałam, trochę zdjęć się już nazbierało, więc będziecie mieli dzisiaj trochę do pooglądania. 

 Kurtka z Bershka. Marzy mi się, jednak poluję na przecenę :')

1 W moim mieszkaniu wieczorami na ścianach wszędzie pojawiają się tęczę / 2 Jednorożcowe chińskie kapcie przetrwały w pralce, wow! (Są z Aliexpress) / 3 Pieprzniczka ostatnio zginęła śmiercią tragiczną, na szczęście Adrianowi udało sę dorwać ostatnią sztukę w sklepie / 4 Never enough


Zaczynam się robić maniaczką kubków.....

Gdyby tata to widział............ haha. 

1 i 4 Moje marzenie o syrenkowym ogonie wreszcie spełnione! KLIK  / 2 Bluza z Pull&Bear / 3 Kubek z H&M, napis już się przeciera...... Top ROMWE

Tumblr forever

Śledźcie na snapie, żeby oglądać mini haule!

Biżuteria z Romwe KLIK miło mnie zaskoczyła, na żywo jeszcze piękniejsza

Biżuteria KLIK Kombinezon KLIK Okulary KLIK
Na dniach dodam notkę z tym kombinezonem :)



Ostatnio ogarnęłam to miejsce. Shot o smaku nutelli <3 Czy słyszeliście o czymś piękniejszym? Adrian pił mózg, niestety nie pomogło.

1 i 2 Sphinx / 3 Cudownie mieszkać koło takiego widoku / 4 Pod Jaszczurami, ostatnio porzadziliśmy trochę na karaoke, chwała bogu nie było ludzi haha

1 i 2 Donut worry be happy / 3 i 4 Znaleśliśmy lodziarnie z lodami o smaku M&M's, Kinder i Bounty!

Romantyk, sałatka z garczka przy świecznikach

A skoro już mowa o jedzeniu- chcecie powrót do jedzeniowych notek? Ostatnio trochę kombinuję. Zrobiłam na przykład ryż curry z papryką cukinią i marchewką (nikogo nie otrułam).

Fragola

Narzutka z Romwe KLIK



Chciałam kupić do mieszkania, jednak napis niekoniecznie do mnie przemawia...

Ubranie do którego niestety jestem za niska....... KLIK

Pokój w Ikea, marzenie. Choruję na lustro z tą obramówką, a światełka na ścianie kolor idealny, ciężko znaleźć białe.

Forever 21, niedługo otwarcie 3 sklepów w Polsce! Widzę się z kimś w Łodzi?! :)




1 Popłakałam się jak zobaczyłam tą hulajnogę / 2 Czemu Dory jest akurat na niedobrym smaku......... / 3 i 4 Nowe rzeczy we Flying Tiger. Zeszyt na pewno kupię w najbliższym czasie, idealny.

H&M, zawsze jak to widzę to mam ochotę zacząć to kolekcjonować cholera wie po co


Kurtka z Zary, zamówiłam taką samą z Romwe, czekam aż przyjdzie, żeby sprawdzić czym się różnią :D

Post zrobiony, wracam do seriali. Mam typowe serialowe dni, nadrabiam wszystko jak leci, najchętniej w ógole nie odchodziłabym od komputera :') Korzystam póki mogę. Liczę na Wasze komentarze! Kocham Waszą ostatnią aktywność. Buzi.

36 comments:

  1. Świetny mix! Kapcie jednorożce wygrywają! :)




    WWW.ITSVIVIDNES.BLOGSPOT.COM






    ReplyDelete
  2. Cudowny mix :*:jaki serial teraz oglądasz?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Skończyłam Wikingów i właśnie nie wiem za co się teraz zabrać

      Delete
    2. To jak coś bd ogl ciekawego to daj znać

      Delete
    3. Na razie zdecydowałam się na 'Kwarantanna' :)

      Delete
  3. Uwielbiam twoje mixy :D

    Ile kosztowały te kapcie jednorożcowe? :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie pamietam, niecałe 10 dolarów

      Delete
    2. Nie bójcie sie zamawiać z zagranicznych stron, zamawiam i dostaję masę paczek, płaciłam za cło może 3 razy, z aliexpress nie zdarzyło mi się ani razu

      Delete
  4. Słodkie kłamstewka DOncia!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Myślałam o tym, ale jeszcze nie jestem na to gotowa...... Haha

      Delete
  5. Na romwe , jaki wzielas rozmiar tej kurtki?:D

    ReplyDelete
  6. Uwielbiam Twoje notki!

    ReplyDelete
  7. Gdzie dokładnie można dostać te szoty i lody?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lody na Grodzkiej, a shoty ciężko wyjaśnić, bo to taka malutka uliczka obok knajpy 'Pod Jaszczurami'.

      Delete
  8. Jak mija dzien?:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Po za wypadem do kina i zdjęciami na bloga to serial all day

      Delete
  9. wspaniały mix :D jednorożce! *.* <3

    ReplyDelete
  10. Mix jak zawsze sztos!
    dusiiiak.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Doncia gdzie znajdę ten sklep Flying Tiger? Na ich stronie nie ma tych zeszytów :/

    ReplyDelete
  12. Cudowny mix! Posiadać kocyk syrenkowy to chyba najlepsza rzecz, która może się przydarzyć w życiu :')

    ReplyDelete
  13. Umiesz zbierac kase?:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zależy, od wielu rzeczy, więc ciężko mi odpowiedzieć

      Delete
  14. http://donutworrybehappy.blogspot.com/
    Doncia ktoś ma bardzo podobną nazwę Bloga do Ciebie ://

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie wymyśliłam tego hasła, dość znane to jest :)

      Delete
  15. W Ikei zawsze są piękne rzeczy *-* a tak btw, gdzie kupiłaś szary płaszcz z wczorajszych snapów? ;)

    ReplyDelete
  16. Kochana, mogłabyś polecić te krople do nosa, bo screena nie zrobiłam, a jednak katar mnie napadł :(

    ReplyDelete
  17. zdarzylo ci sie na Romwe ze cos zamowilas mialo pasowac a okazalo sie za duze?;/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pare razy, patrz zawsze na wymiary, nigdy na rozmiary

      Delete
  18. Ehh choruje na takie super zeszyty! Super mix :*

    ReplyDelete
  19. kocham twoje mixy jejuuu

    ReplyDelete

LABELS

OOTD (204) PHOTORELATION (45) HAUL (35) mix (34) MOTIVATION (28) WISHLIST (13) COSMETICS (8) THROWBACK (8) LOOKBOOK (6) ME (6) TRAVEL (5) DIFFERENT (4) FAVORITES (3) FOOD (3) INSPIRATIONS (3) MOVIES (2) VLOG (2) BOOKS (1) MUSIC (1) TOP (1) YOUTUBE (1)

INSTAGRAM

SNAPCHAT

SNAPCHAT

ARCHIVE