LIVE MUSIC FESTIVAL

August 21, 2016

Cześć miśki!

Bardzo spontaniczny wypad na Live Festival w Krakowie- no bo czemu nie. Miałam okazję być tylko na paru festiwalach. W tym roku pierwszy raz odważyłam się jechać na te większe i już wiem, że na pewno w przyszłym roku na nie wrócę. Nie do opisania.



Bardzo podobało mi się to, że teren festiwalu był o wiele większy niż teren Orange Warsaw Festival. 


Sukienka z ostatniego haulu idealnie nadała na się festiwal.


Chyba po raz pierwszy widzicie mnie w takiej ilości dodatków :')


Bilety.


Był 2 strefy z jedzeniem. Po wejściu do 1 trochę się podłamałam, bo nie zobaczyłam zbyt wielu wegetariańskich rzeczy, na szczęście 2 strefa nadrobiła!


Tą strefę możecie pamiętać z Orange :D


Jak ja żałuje, że tam w końcu nie poszłam.............



Najlepsze wegetariańskie jedzenie!




Pierwsze co- oczywiście jedzenie.


Najcieńsza pizza jaką w życiu jadłam, tym razem chociaż nie dostałam spalonej (zawsze mi to robią).




Sukienka ZARA / Creepersy UNKNOWN / Bra DRESSIN / Choker ZAFUL / Naszyjnik H&M 



Najlepsze chipsy jakie powstały!








Koncert Sia bardzo pozytywnie mnie zaskoczył. Czegoś takiego się nie spodziewałam, a Titanium w jej wykonaniu doprowadziło mnie do łez. Co ma głos kobieta to nie mogę.


Strefa Master Card.


Uwielbiam to.



Koncert Natalii Nykiel. Sztos!

Dzień 2:



Top ZAFUL / Shorty SHEIN / Buty CZASNABUTY / Torebka ROSEWHOLESALE / Zegarek UNKNOWN








Już kocham ten kubek haha.



The Neighbourhood!






Chciałam zrobić relację aparatem, ale ostatecznie zrezygnowałam z wzięcia go, bo nie wiedziałam jak to wszystko będzie wyglądać i trochę się bałam. Mam nadzieję, że taka relacja też jest ok. A Wy który festiwal uważacie za najlepszy w tym roku jak do tej pory? :D


  • Share:

You Might Also Like

343 Comments:

  1. Co jak co, wszystko ładnie, ale jak dla mnie ta sukienka jest brzydka...

    ReplyDelete
  2. Open'er i koncert Florence + the Machine płakałam ze szczęścia serio było meeega! 💘

    ReplyDelete
  3. Ten drugi outfit czy jak to się tam nazywa to totalny sztos niby nic specjalnego,a o wiele lepszy od tych przekombinowanych ;) notka jak zwykle super ;*

    ReplyDelete
  4. Tak bardzo Ci zazdroszczę! Sia mnie niestety ominęła. Wyglądałaś rewelacyjnie! Jak tylko zobaczyłam cię na snapie to takie WOW! Śliczna jest ta sukienka!
    Pozdrawiam,
    Zapraszam do siebie www.itsvividnes.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Co sadzisz o występie the neighbourhood?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Myślałam, że będzie trochę lepiej, no ale i tak ok

      Delete
  6. 30 seconds to mars! <3

    ReplyDelete
  7. MARZĘ o takim festiwalu, oby za rok się udało. Uwielbiam Twoje relacje!
    dusiiiak.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Koniecznie zrób wszystko, żeby Ci się udało!

      Delete
  8. 2 stylizacja sztos!

    ReplyDelete
  9. Sia była niesamowita! Dzisiaj Muse dał niezły popis. Mój najlepszy festiwal jak do tej pory. Świetna relacja!

    ReplyDelete
  10. Szczerze mówiąc, druga stylizacja o wiele lepsza od pierwszej :) w ogóle 30stm i koncert the nbhd noniemoge!

    ReplyDelete
  11. Kiedy notka ze stylizacja do szkoly?:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. W środę albo w czwartek powinno mi sie udać :D

      Delete
  12. A mnie w tym roku się nie udało zawitać na żadnym festiwalu, za rok nadrobię Woodstockiem i Open'erem. Ostatnio pokochałam Się, jej głos jest niesamowity! A relacja jak zwykle świetna, aż trudno uwierzyć że zdjęcia zrobione są telefonem :P

    ReplyDelete
  13. Doncia duzo ludiz bylo na festivalu?

    ReplyDelete
  14. Masz ulubioną aktorke?:D

    ReplyDelete
  15. Świetny post! 😃 Obie stylizacje wyglądają obłędnie 😘 Myślałaś nad tym żeby zrobić jakiś większy lookbook?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bedzie na pewno, tylko na razie ciezko mi stwierdzic kiedy :(

      Delete
  16. CO tam Doncia?:D

    ReplyDelete
  17. Co robisz jak nie wiesz co robic?:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Raczej nie mam tak, że sie nudzę i nie wiem co robić

      Delete
  18. I dobra ta pizza na tak cienkim ciescie?;O

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bardziej najesz sie kanapka niz taka pizza, ale dobra

      Delete
  19. Ogladasz Ukryta prawde itd?:D

    ReplyDelete
  20. Pomyslalabys kiedys ze bd blogerka?:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Od 2009 roku jestem na blogach, nawet o tym nie myślałam, po prostu blogowałam

      Delete
  21. Chcualabys jechac gdzies na wakacje?:D Np Egipt?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Chciałam w wiele miejsc, ale niestety sie nie udało nigdzie za granice

      Delete
  22. Doncia jesteś osoba obrażalską? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zależy, łatwo mnie zdenerwować haha

      Delete
  23. Duzo masz zdj na fb?:D

    ReplyDelete
  24. Ulubiona salatka do obiadu?:D

    ReplyDelete
  25. FB czy instagram?:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Instagram, fb mnie wkurza, na prywatnym koncie to już nie siedze w ogole

      Delete
  26. Ty jesteś wege a Twój Adrian je mieso i np jak on je to mieso nie odraza cie ten zapach nie przeszkadza?:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie je tego dużo, jak umyje zęby to spoko, przecież niech je sobie co chce :)

      Delete
  27. Ile razy dziennie wchodzisz na bloga?:D

    ReplyDelete
  28. Widać żę CI wlosy urosly :D

    ReplyDelete
  29. Najlepszy jaki donat ktorego jadlas to?:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Z dunnkin donuts z biała polewa i takimi chrupkami czekoladowymi i wanilia w środku o boze tak

      Delete
  30. Używasz prostownicy?;D

    ReplyDelete
  31. przeglądasz zszywke?:D

    ReplyDelete
  32. W Krakowie jest duzo atrakcji?:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zależy co rozumiesz przez słowo atrakcje

      Delete
  33. Co słodkiego Polecasz zjeść do kawusi?:D

    ReplyDelete
  34. Daleko masz do Krowarzywa?:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Krowarzywa jest w centrum, blisko mam

      Delete
  35. wiesz gdzie sie naklada róż brązer?:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie używam różu, brązer w miarę ogarniam

      Delete
  36. Doncia podobaja ci sie siwe wlosy?:D takie jak modne teraz xd

    ReplyDelete
  37. Chodzilas juz w tym plecaku? :))

    ReplyDelete
  38. Lubisz awokado?

    ReplyDelete
  39. Jakie strony przegladasz na necie?:D

    ReplyDelete
  40. Często robissz hybrydy?:D

    ReplyDelete
  41. Doncia, na tym ZAUFUL to jak jest cena np 37.99 to na Polskie to jak sie liczy?:p

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zależy jaki jest aktualny kurs danej waluty, błagam was w szkole tego uczą normalnie :(

      Delete
  42. Rafaello czy Ferrero?;p

    ReplyDelete
  43. Od dawna jesteś wege?;)

    ReplyDelete
  44. Podobaja ci sie kapelusze?;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nienawidze takich ogólnikowych pytań naprawde... Przecież zależy jakie, to tak jakbyś spytała czy podobają mi sie spodnie

      Delete
  45. Jakie masz ulubione piwo?:D

    ReplyDelete
  46. Na jaki temat będzie kolejna notka?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ciężko stwierdzic, mam pare pomysłów i nie wiem co zrealizuje jako pierwsze

      Delete
  47. Co myślisz o ludziach, którzy upodabniają się do tak zwanych tumblr girl albo jakichś dziewczyn z instagrama z ogromnymi dekoltami i tyłkami?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie rozumiem jak sie można upodabniać do kogokolwiek

      Delete
  48. Zrobisz w przyszłości jakiś konkurs/rozdanie z ubraniami? Jeszcze jedno pytanie, będziesz coś jeszcze sprzedawać na snapie?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Było już sporo rozdań takich z bonami do Romwe czy Shein, na pewno jeszcze takie będą. Sprzedawać na snapie będę jeszcze często :)

      Delete
  49. Podobają Ci się spodnie typu 'mom jeans'? Jeśli podobają i wiesz, w którym sklepie mogą być teraz dostępne w sprzedaży, to byłabym wdzięczna jeśli podzieliłabyś się tym ze mną..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uwielbiam je! Ja zawsze znajduję na Romwe i Shein, gdzie indziej niestety mi się nie udało

      Delete
  50. Jak zamawia się na stronkach typu Romwe, Shein?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak jak w każdym sklepie online, tylko trzeba mieć karte walutową czy jak to sie tam nazywa

      Delete
  51. Xdradzisz te pomysly?:D

    ReplyDelete
  52. A styeevel ogladasz?

    ReplyDelete
  53. Dlaczego uwazasz ze nie powinno sie upodabnaic?:D

    ReplyDelete
  54. Planujesz jakis mixy?:D

    ReplyDelete
  55. Jaki horror polecasz?

    ReplyDelete
    Replies
    1. http://donatkay.blogspot.com/2014/11/top-horror-movies.html :)

      Delete
  56. Gdzie szukasz inspiracji?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Specjalnie nie szukam, ale często siedzę na lookbooku, przeglądam mase blogów i tumblr

      Delete
  57. Lubisz tortille?:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Śmieszne, bo właśnie robie na kolacje w tej chwili haha

      Delete
  58. Znasz jakieś fajne polskie stronki internetowe z ubraniami?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jedyne co mi teraz przychodzi do głowy to Local Heroes i Deezee, z innych chyba nie zamawiałam w ogóle, raczej siedzę na zagranicznych stronach :(

      Delete
  59. Ej Doncia, a czemu nie poszłaś na Muse?

    ReplyDelete
  60. Polecasz sklep 'Magia Zakupów'?

    ReplyDelete
  61. Jadlas krewetki?:D

    ReplyDelete
  62. Czesto pijesz alkohol?:d

    ReplyDelete
  63. Lubisz cukinie?:D

    ReplyDelete
  64. Na jaki koncert chcialabys?:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Na 2 wymarzone już mi się udało, ale na wieeeeeelu chciałabym jeszcze być

      Delete
  65. CO cie denerwuje?:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wiele rzeczy, na przykład nienawidzę jak ktoś mnie przypadkiem dotknie stopą w stope dsfasfwsafedqafads

      Delete
  66. Kiedy wracasz do Jasła?:D

    ReplyDelete
  67. Ulubiona bajka?:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie pytajcie o ulubione rzeczy bo przeważnie nie mam XD

      Delete
  68. Bywasz na Floriańskiej w KRK?:D

    ReplyDelete
  69. Jakie lody polecasz? zawsze jesz na galke a nie z maszyny ;d

    ReplyDelete
  70. W Krakowie na rynku zawsze sie cos dzieje?:D

    ReplyDelete
  71. Pijesz monstery?:D

    ReplyDelete
  72. Lubisz czosnek w jedzeniu?:D

    ReplyDelete
  73. Lubisz te kotleciki z jajek?:D

    ReplyDelete
  74. Kiedy jakaś notka ze stylizacją? :)

    ReplyDelete
  75. W jakim sklepie najczęściej robisz zakupy ?:D

    ReplyDelete
  76. Co sądzisz o zniszcz ten dziennik?:D

    ReplyDelete
  77. Co dzisiaj na obiadek?

    ReplyDelete
  78. Kto u cb zmywa ty czy chlopak?:D

    ReplyDelete
  79. lubisz pieczone ziemniaczki?:D

    ReplyDelete
  80. zapodaj jakas fajna nutke :D

    ReplyDelete
  81. Lubisz zapiekanki?:D

    ReplyDelete
  82. Pamietam jak kiedys zamawialaś kebaby w Jaśle u Turka one byly wege??:D

    ReplyDelete
  83. Słuchasz Bruno Mars?:D

    ReplyDelete
  84. Lepiej Ci sie mieszka w KRK czy Jaśle?:D

    ReplyDelete
  85. Lubisz ryz/ kasze?:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ryż lubie, zwłaszcza z warzywami na parze omnomom

      Delete
  86. Słuchasz czasami Justina Biebera?:D

    ReplyDelete
  87. Podobaja ci sie conversy?:D

    ReplyDelete
  88. Co chcesz zwiedzic w KRK?:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Muzeum motyli, ten szlak tali co pokazują najlepsze graffiti, knajpka harrego Pottera, dom woskowych ciał i ciagle szukam nowych rzeczy!

      Delete
  89. Przeszła Ci kiedyś myśl, żeby skończyć z blogiem?

    ReplyDelete
  90. Jakby jutro miałoby nie nastąpić to co zrobiłabyś dzisiaj?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Na pewno nie siedziała i oglądała projektu lady.......

      Delete
  91. Będziesz nagrywać coś jeszcze na yt, typu lookbooki/jakieś covery?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie mam pojecia, ciagle nad tym mysle

      Delete
  92. Pokazałabyś kiedyś na snapie jak wykonujesz codzienny makijaż?

    ReplyDelete
  93. Zrobiłabyś jakąś notkę urodową?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ale ja sie nie znam na makijażu ani na niczym takim :(

      Delete
  94. Rzecz bez, której nie mogłabyś żyć to...?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Przykro mi to stwierdzić, ale internet......

      Delete
  95. Zamierzasz zmienić fryzurę w najbliższym czasie?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Właśnie nie wiem czy chce długie czy krótkie haha

      Delete
  96. Czy kiedykolwiek w Twoim życiu byłaś obrażana z tego względu jak się ubierasz?

    ReplyDelete
  97. Często ktoś Cię hejtuję?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Raczej nie, ostatnio coś mało tego

      Delete
  98. Kto daję Ci najwięcej szczęścia w Twoim życiu?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja. To dziwne no ale ja haha, bez samoakceptacji i gdybym sama nie dawała sobie szczęścia to nikt nie był mi w stanie go dać

      Delete
  99. Co myślisz o osobach, które podszywają się za Ciebie lub innych ludzi, którzy w jakiś sposób stali się rozpoznawani?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zawsze mnie to wyprowadza z równowagi i zawsze jest mi przykro z ich powodu, w sensie, że można aż w takim stopniu nie akceptować własnej osoby, zeby próbować 'żyć czyimś zyciem'

      Delete
  100. Co polecasz na skórę trądzikową?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nigdy nie miałam z tym problemów, więc nic nie mogę polecić :(

      Delete
  101. Jaka była najtrudniejsza decyzja, którą musiałaś podjąć bez żadnej pomocy?

    ReplyDelete
  102. o matko tak zazdroszczę THE NBHD, o dziwo mi bardziej podoba się stylizacja nr.1 jest dla mnie bardziej "festiwalowa". Wyglądałaś super pozdrawiam

    ReplyDelete
    Replies
    1. Też marzyłam, żeby na ich koncert pójść, jednak z nóg mnie nie powaliło niestety :(

      Delete
  103. Doncia jak jestes na zakupach pokazuj nam tak ubrania, bo to mega jest <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. A akurat nie byłam na zakupach tylko chciałam sprawdzić te rzeczy, bo chyba je z Romwe wezme haha, ale spoko mogę pokazywać. Myślałam też, żeby Wam pokazywać co mi sie podoba na Romwe i Shein, bo na bieżąco sprawdzam stronę codziennie i dodaje do ulubionych.

      Delete
  104. Co na kolacje?:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Myślałam nad zupą pomidorową, ale jednak mam ochote na biały serek i pomidory, zaraz pójde do sklepu :D

      Delete
  105. Kupilas ta kurtke ze snapa?:D

    ReplyDelete
  106. w jakiej cenie byla ta kurtka?:D

    ReplyDelete
  107. Fajnie jak tak pokazujesz jeszcze na sobie to juz wgl :D gdzie wychodzi taniej ROMWE czy jak?:D

    ReplyDelete
  108. Używasz słowy lumpeks czy po prostu szmateks xd?

    ReplyDelete
  109. Co sądzisz o swojej przeszłości, czy są rzeczy z których jesteś zadowolona, ale wiesz że źle postąpiłas?

    ReplyDelete
  110. Jak masz na drugie imię ?

    ReplyDelete
  111. Wierzysz w przyjaźń damsko-męską ?

    ReplyDelete
  112. Potrafisz jeździć na nartach albo na snowboardzie ?

    ReplyDelete
  113. Co według ciebie jest romantyczne: lato czy zima

    ReplyDelete
  114. Jak długo jesteś w stanie wytrzymać bez internetu?

    ReplyDelete
  115. .Czy uważasz że dziewczyna musi być niższa od chłopaka ? ;d

    ReplyDelete
  116. miałam jechać, ale musiałam pilnie jechać do lekarza :( genialna notka jak zawsze <3
    ps. widziałaś ją? :D http://www.romwe.com/White-Donut-And-Slogan-Print-T-shirt-p-187440-cat-669.html

    ReplyDelete
  117. Jak chodzilas do szkoly wiecej snapow bylo nie? :D

    ReplyDelete
  118. WOW ale komciów :D

    ReplyDelete
  119. Co Twoja rodzina wtedy na to ze nie bedziesz jesc miesa?:D

    ReplyDelete
  120. Jedząc patrzysz na to czy zdrowe jest?

    ReplyDelete
  121. zdarzaja wam sie klotnie z chlopakiem? :D bo mi sie wydaje ze idealnie sie dobraliscie :D

    ReplyDelete
  122. włosy proste czy krecone?:D

    ReplyDelete
  123. http://www.kyoustuff.pl/produkt/unicorn-iphone-case/ paczaj Doncia!

    ReplyDelete