03/08/2016

BALLOONS

Cześć miśki!

Gdybyście mi nie przypominali to notek z mixem w ogóle by pewnie nie było... Zdjęć nie ma zbyt wiele, bo większość poszła na osobne notki, ale zebrałam to co mam. Zbyt długi ten mix nie będzie, ale widzę, że zdecydowanie wolicie, gdy notki są częściej nawet jeśli mają mniej zdjęć- dla mnie bomba!


Z Adriana robi się dobry fotograf!


Czy istnieje ktoś kto nie lubi truskawkowego piccolo?

Plan był taki, że będzie bitwa na balony z wodą, jednak nie pykło, ale naprawimy ten błąd w Krakowie :D


Kręgle to moja ulubiona gra- od dzieciństwa. Rodzice zabierali mnie już jak miałam 6 lat. Co prawda dalej mistrzem nie jestem, ale pograć lubie.

A to Fredek. Fredek jest duży.

Mam na myśli bardzo duży... Nie wiedziałam wcześniej o istnieniu takiej rasy w ogóle. Maine coon. Czy jest tu ktoś kto nie marzył o wielkim kocie?

Najlepsza pizza w moim mieście <3

A to moja wersja domowa... Mrożona pizza dla dzieci- cukinie dodałam i doprawiłam. Pycha.

W Krakowie oczywiście donuty.

A jeśli na obiad to do Krowarzywa na wegańskie przepyszne burgery!

Pytaliście ostatnio o okulary- są z Parfois.


Miss Trouble- choruje na ich nową bomberkę. 

Koszulka COLD BITCH

Bluza Miss Trbl

Czy widzieliście kiedyś

coś piękniejszego?

Narzutka z Local Heroes 

Coś zbyt często ostatnio widzę tęcze.

Najlepiej.

Sukienka ROMWE


Kolejny tatuaż już w planach.


Tęskniliście za typowym zdjęciem z miotłą, prawda.........



Poszłam ostatnio na noc horrorów.

Tak... Noc horrorów.

Pull&Bear.

Uwielbiam ten sklep.




A jak Wam się podoba nowy wygląd bloga?! Pracowałam nad nim masę czasu, dalej masa rzeczy do dopracowania, ale wczoraj już nie zdążyłam, a za chwilę muszę się pakować, bo dzisiaj wracam do Krakowa. Koniecznie dajcie znać w komentarzach co o nim myślicie!




37 comments:

  1. Super mix! A wygląd bloga wyszedł cudownie!

    ReplyDelete
  2. Co do wyglądu już jest perfekcyjnie. A mix jak zwykle super!

    ReplyDelete
  3. Uwielbiam oglądać Twoje zdjęcia!

    ReplyDelete
  4. Świetne zdjęcia! :D Uwielbiam twoje mixy.
    Skąd są te spodnie ze zdjęcia z miotłą? :D

    ReplyDelete
  5. Truskawkowe piccolo! <3
    A co do wyglądu to już Ci mówilam haha<3 piekny!

    ReplyDelete
  6. uwazam bardzo serdecznie ze blog teraz wyglada jak milion dolarów dodajmy do tego jescze ten mix z PRZE PIE KNY MI zdjeciami to normalnie az zaczyna brakowac mi slow BOZE CUDOWNY KOCHAM! hahaha

    ReplyDelete
  7. Świetny wygląd bloga i zdjęcia!

    nasty-rose.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Chce tego kota

    Silvervea.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Wygląd bloga o wiele lepszy, pod tym kątem że zdjęcia są o wiele większe i jakościowo piękniejsze!

    ReplyDelete
  10. Doncia Adrian tez jest wegetarianinem?

    ReplyDelete
  11. Extra mix <3 a blog extra :d a nie chcesz jakiś kolorow dodac?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Niee raczej, kocham jak jest biało

      Delete
  12. trzymasz jeszcze swoją 'dietę' czy odpuściłaś raczej? :D bo tak po zdj i snapie wydaje mi sie, ze nie trzymasz sie tego co pisalas w tym poscie o diecie, ale mimo to nie tyjesz :> super

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie trzymałam się, ale od 25 jestem na diecie i ćwiczeniach

      Delete
  13. Co Doncia cwiczysz?:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mel b brzuch, pośladki i nogi+ boczki tiffany czasami

      Delete
  14. uwielbiam twoje mixy :)) bardzo podobba mi się nowy wygląd bloga, tylko pasek z prawej strony mi się nie otwiera, czy to problem u mnie cy u ciebie? Świetnie wyglądasz Doncia i widać, że przerwa od pracy dobrze Ci robi haha
    Pozdrawiam x

    ReplyDelete
  15. Czy te shoty byly w Arkady cafe & shot bar? Bo slyszalam o tym ze spoko a Wybieram sie niebawem ze znajomymi do krk i nie wiemy jakie "bary" z alko wybrac:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oj nie pamiętam jak to się nazywało. Konkretnie ukryte w małej uliczce :D

      Delete
  16. Dlaczego nie lubisz pytan o twoim chlopaku? przeszkadza mu to?;d

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bo to mój blog, nie mojego chłopaka, nie musicie wiedzieć o wszystkim, trochę prywatności

      Delete
  17. Też jestem wegetarianką i ostatnio się dowiedziałam, że piwa są najczęściej filtrowane przez pęcherze rybie oraz aby wino było wegańskie/wegetariańskie to powinno być napisane na plakietce :o Wiedziałaś o tym?

    ReplyDelete
  18. Ale to nie są pytania ani intymne ani cholera wie jakie, wiec nie wiem skąd takie oburzenie? :)a zapytanie co lubi jesc czy cos to no XD Pozderki

    ReplyDelete
    Replies
    1. Po co Wam wiedzieć właśnie np. co mój chłopak lubi jeść...

      Delete
  19. Hej, mam pytanko. Jak dodałaś linki do ikonek społecznościowych po boku? Bo słyszałam, że męczyłaś się tak samo jak ja teraz :<

    ReplyDelete
    Replies
    1. Już nawet nie wiem, męczyłam się z tym ponad godzinę, zmieniałam kody html, szperałam po jakichś stronach i jakoś znalazłam, metoda prób i błędów

      Delete
  20. Przeglądasz czasami swoje notki?:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie, ale muszę to kiedyś zrobić haha

      Delete
  21. Ja dzisiaj przegladalam Twoje jak dlugie włosy miałaś :D

    ReplyDelete
  22. Oglądałaś Zmierzch?;d

    ReplyDelete
  23. gratuluje cierpliwości w zmianie wyglądu, jest super teraz !
    ps. weszłam dziś na Twój lookbook i się zakochałam

    ReplyDelete

LABELS

OOTD (212) PHOTORELATION (47) mix (35) HAUL (34) MOTIVATION (28) WISHLIST (13) THROWBACK (8) INSPIRATIONS (6) LOOKBOOK (6) ME (6) COSMETICS (5) TRAVEL (5) FOOD (4) MOVIES (2) VLOG (2) BOOKS (1) MUSIC (1) TIPS (1) TOP (1) YOUTUBE (1)

INSTAGRAM

SNAPCHAT

SNAPCHAT

ARCHIVE