TV SERIES

July 29, 2016

Cześć miśki!
Wakacje= tona seriali. Uwielbiam seriale. Kocham. Ubóstwiam. Nie wyobrażam sobie nie oglądać. Każdego dnia staram się obejrzeć chociaż jeden odcinek, bez tego dzień jest już nie taki jak powinien... Czy to normalne? Mamy tu jakichś maniaków serialowych czy mam jakiś poważny problem? :') Dzisiaj mam dla Was listę moich ulubionych seriali (no i paru mniej ulubionych, które możecie obejrzeć w razie gdy obejrzycie wszystkie polecone wcześniej). Trochę tego jest, więc zaczynajmy.


Oczywiście nikt nie będzie zdziwiony numerem 1. No, chyba, że jesteście tu nowi. SUPERNATURAL.


Bez wątpienia nr 1 na liście seriali. Aktualnie ma 11 sezonów, w planach sezon 12, który ma wejść na ekrany już w październiku i który niestety może okazać się ostatnim. Nie wyobrażam sobie końca, naprawdę. Nie jestem w stanie sobie tego wyobrazić. Będę płakać przez najbliższy rok. Może na razie lepiej o tym nie myśleć... O czym jest ten serial? Jako że jestem zagorzałą fanką horrorów ulubiony serial nie może obejść się bez sił nadprzyrodzonych. Serial opowiada o 2 braciach- łowcach duchów. Brzmi banalnie? Nic bardziej mylnego. Pierwszy sezon, każdy odcinek inna historia, inny duch, inny demon i jakiś główny wątek rodzinny, który wydaje ci się bez sensu. W kolejnym sezonie zaczyna się dziać coś więcej. W kolejnym jeszcze więcej. Całkowicie odbiegają od rutyny łapania duchów. Serial nabiera takich obrotów, których w ogóle byś się nie spodziewał. Bez spoilerów. Jeśli lubicie mroczny klimat i jeszcze nie zaczęliście oglądać Supernatural- to teraz jest czas by to nadrobić. Ostrzegam: nie wstaniecie od komputera przed 2 tygodnie. 
Moja ocena? 11/10





The 100- serial wszedł na ekrany w 2014 roku i naprawdę mnie zaskoczył. Spodziewałam się czegoś banalnego i oklepanego- jak ja się myliłam. Wojna nuklearna, która wyniszczyła całą planetę, ludzie od paru pokoleń żyją w kosmosie. Wszystko pięknie, ale niestety kończący się tlen zmusza ich do wrócenia na ziemie. Pierwszymi powracającymi na ląd jest tytułowa setka młodocianych przestępców. Nie wiem, jak opisać to co dzieję się dalej. Zobaczcie sami.
Moja ocena? 10/10





Czy istnieje w ogóle ktoś, kto nie słyszał o The Walking Dead? Apokalipsa, zombie, próby przetrwania. Nie ma drugiego takiego serialu, na którym płakałabym więcej niż na tym........ Ok? Czy tylko ja tak mam? Nie ma co więcej pisać, jeśli lubicie temat zombie i chcecie się powkurzać na ludzką rasę to nie ma nic lepszego. Przygotujcie się jednak, że czasami trochę przynudzają, ale za to potem akcja rozkręca się podwójnie.
Moja ocena? 7/10.





Kolejny serial o zombie. Tym razem mamy okazję zobaczyć jak to wszystko się zaczęło. Gdzieś tam obiło mi się o uszy, że serial bił rekordy wyświetleń. Dopiero 2 sezon, więc jeszcze ciężko cokolwiek stwierdzić. Jak na razie zapowiada się dobrze.
Moja ocena? 7/10





Jak nie lubię komediowych seriali (no, ten nie jest do końca komediowy, ciężko go opisać w sumie)- tak bardzo się cieszę, że dałam się namówić na Breaking Bad. Serial już się skończył. Ma 5 sezonów. Osobiście tak mnie wciągnął, że nie mogłam oderwać się od komputera. Nauczyciel chemii dowiaduje się, że jest chory na raka. Postanawia więc rozpocząć produkcję metaamfetaminy, by zabezpieczyć materialnie rodzinę. Sprawę komplikuje fakt, że brat jego żony (?) (nie pamiętam już dokładnie, ale ktoś tam z rodziny) jest agentem od spraw narkotykowych. Ups.
Moja ocena? 10/10





Serial, do którego naprawdę długo trzeba mnie było namawiać. Pierwsze dwa sezony lecą jak krew z nosa. Miłości, rozstania, schodzą się, rozchodzą w każdym odcinku po 15 razy, no rzygać się chce. Nie żałuję, że jakoś to przebolałam, jak już przez to przebrniecie serial konkretnie się rozkręca. Nie można się oderwać. Kiedy myślisz, że już niczym cię nie zaskoczą- BUM, kolejny niebanalny motyw. Mimo początku, naprawdę polecam się za niego zabrać.
Moja ocena? 9/10





Odłam z Pamiętników Wampirów. Powstał bodajże po 3 sezonie Pamiętników- i dzięki Bogu, jak dobrze, że to zrobili. Opowiada o rodzinie pierwotnych wampirów, którzy wracają by odzyskać swoje miasto, które zbudowali kilkaset lat temu. Jeszcze więcej zawiłych wątków i obrotów akcji. Wampiry, wilkołaki, hybrydy i czarownice. Nie brzmi zbyt dobrze... ale nie oceniajcie zanim sie obejrzycie. Jak dla mnie zdecydowanie przebija Pamiętniki. 
Moja ocena? 10/10





Do SOA robiłam parę podejść. W końcu się za niego zabrałam. Obejrzałam w niecały miesiąc. Serial już się skończył, ma 7 sezonów. Gang motocyklowe, nielegalne sprawy, broń, tajemnice, miłość. Ciężko opisać ten serial. Bardzo dobrze się go ogląda. Przygotujcie się na masę różnych emocji. Od strachu przez śmiech i złość do płaczu.
Moja ocena? 10/10







Zaraza wyniszczyła ludzkość. Zostało tylko niewielu. Jedni z tych nielicznych zaczynają podróżę w czasie by odwrócić bieg wydarzeń i powstrzymać apokalipsę. Jednak oni są zawsze krok przed nimi. Czy można oszukać przeznaczenie? Od tego serialu rozboli Was głowa. Można się pogubić. Właśnie wyszedł drugi sezon- dopiero go zaczęłam.
Moja ocena? 9/10






Thiller. Szalona rodzinka. Matka z synem po śmierci ojca przeprowadzają się do innego miasta, by zacząć wszystko od nowa i zakładają motel. Okazuje się jednak, że syn cierpi na pewne choroby psychiczne i ma skłonności do... morderstw. 
Moja ocena? 8/10





Jeśli trafiasz na seriale, które niczym cię nie zaskakują- to jeden z tych, po którym będziesz marzył by do tego wrócić. Kto powiedział, że główni bohaterowie nie mogą ginąć jak muchy? Serial do którego trzeba mieć sporo cierpliwości, chociaż i tak gwarancja wkurzenia 99,9%. Walka o władzę, czyli tytułowa- Gra o tron.
Moja ocena? 9/10







Znudzony Lucyfer opuszcza piekło, by zamieszkać na ziemi. Poznaje panią detektyw. Dzięki swoim 'mocom' pomaga jej rozwiązywać sprawy. No, przyznam, że nie brzmi to zbytnio zachęcająco haha. Liczę na to, że serial się rozkręci, bo na razie każdy odcinek inna sprawa i parę wątków pobocznych. Dopiero 1 sezon. Na szczęście zakończył się tak, że jest dla niego duża nadzieja! Dajmy mu szansę.
Moja ocena? 5/10







OITNB okazał się dla mnie całkowitym zaskoczeniem! WOW! Zaczęłam go ze względu na Ruby Rose......... Dziękuje ci, Ruby :') Wzorowa Piper zostaje skazana za przestępstwo sprzed laty. Cała akcja toczy się w damskim więzieniu. Śmiech i płacz. Przecudownie. Nie da się go opisać. Wiesz, że serial jest dobry, kiedy oglądasz odcinek za odcinkiem i zanim sie obejrzysz...co... jak to koniec... 
Moja ocena? 10/10







Sama nie wiem dlaczego to oglądam............. Ale w jakiś sposób mnie to wciąga. Naprawdę nie wiem JAK. Opowiada o królowej Szkocji Marii Stuart. O jej próbach dojścia do pełni władzy, o tym co przeżywają władcy.
Moja ocena? 7/10







Chyba każdy z Was zna albo chociaż słyszał o czarownicach z Salem? Czy muszę pisać coś więcej? Bałam się, że serial skończył się po dwóch sezonach, ale na szczęście trzeci sezon ma pojawić się jeszcze w tym roku!
Moja ocena? 8/10






Odkrycie z przed paru dni. Obejrzałam wszystkie 8 odcinków za jednym zamachem, aż tak mnie wciągnęło. Znika mały chłopiec. Jego matka musi stawić czoła przerażającym siłom, by go odzyskać. Na razie nie widzę w planach drugiego sezonów, ale ponieważ serial zaczyna zbierać masę dobrych recenzji to może się skuszą (oby)!
Moja ocena? 10/10






Adaptacja powieści Stephana Kinga. Na pewne miasto nagle spada kopuła. Nikt nie wie skąd się wzięła i dlaczego akurat spadła w tym miejscu. Pod kopułą zaczynają dziać się dziwne rzeczy. Serial dobry, ale nie podoba mi się zbytnio zakończenie...
Moja ocena? 6/10







 Jestem do tyłu o jeden sezon. Wikingowie, dużo krwi i walk, ale ma w sobie coś fajnego.
Moja ocena? 6/10





W ziemię uderza tajemniczy meteoryt. Wraz z jego upadkiem umiera grupa nieznanych sobie ludzi. Po chwili wracają do życia jako posłańcy, którzy mają zapobiec apokalipsie. Serial po 1 sezonie zapowiadał się ok, jednak z tego co wiem to ma nie być kontynuacji :(
Moja ocena?
7/10





No i to chyba tyle. Mam nadzieję, że komuś ta notka się przyda i będziecie mieli co oglądać w wakacje (i nie tylko). A Wy polecicie mi jakieś seriale? :D

  • Share:

You Might Also Like

109 Comments:

  1. Mocno polecam House of Cards, na pewno o nim słyszałaś. Jest świetny, chociaż myślałam, że nie spodoba mi się przez wszechobecną tam politykę, jednak nie jest źle :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Słyszałam o nim, ale sam opis jakoś do mnie nie przemawia :(

      Delete
  2. Ja ostatnio zaczęłam oglądać The 100 i wydaje się naprawdę fajny, a The Walking Dead? To moja miłość <3
    Post oczywiście super, teraz będę się zastanawiać co obejrzeć jako pierwsze :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeśli nie oglądasz to zabierz się za Supernatural!

      Delete
  3. Ja ostatnio zaczęłam oglądać serial "13 apostoł". Zapowiada się spoko, zjawiska paranormalne, co odcinek inna historia. Głównym bohaterem jest ksiądz i wgl wplątany jest wątek kościelny,nie wiem czy takie lubisz :D ps Supernatural jest najlepszy <3 dzięki Tobie go oglądam i dziękuję!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jak to się stało, że jeszcze o nim nie słyszałam?!? Dodaje do listy, obejrzę w najbliższym czasie, dziękuje :D

      Delete
    2. Ja go odkryłam na tvn player kilka dni temu i z ciekawości wlaczylam :D mi się podoba, mam nadzieję, że Ci podpasuje :D iiiii ten moment kiedy Doncia mówi o Twoim komentarzu na snapie - bezcenny :D <3 <3

      Delete
  4. Moja przygoda z serialami zaczeła się niecały rok temu, ale jak dotąd obejrzałam Breaking Bad, a teraz jestem w trakcie oglądania Pretty Little Liars, opowiada o 5 przyjaciołach, pewnej nocy znika jedna z nich, od tamtej pory dostają anonimowe wiadomość od -A.Serial przeplata sie z miłością, ale tutaj nawet ona jest niebezpieczna.Pozdrawiam ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie mogę się jakoś przekonać do tego serialu.......

      Delete
    2. Też z początku nie byłam zainteresowana tym serialem, ale obejrzałam pierwsze odc i nie mogłam uwierzyć, ze aż tak mnie wciągnął. Polecam spróbować;)

      Delete
  5. Breaking Bad - "brat jego siostry" Hahaha Doncia jesteś super:D:DD

    ReplyDelete
  6. Polecam Piękna i Bestia extra serial kryminalny

    ReplyDelete
  7. Sherlocka obejrzyj koniecznie! Nie zrażaj się tym, że to kryminał bo wątki są strasznie ciekawie skonstruowane, barwne postacie, śmieszne dialogi. Niby Sherlock stary upierdliwy detektyw, ale w całkiem nowym wydaniu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jak już nie będę miałą co oglądać to wtedy może wezmę się za kryminały....... Haha

      Delete
  8. Jeśli szukasz serialu podobnego do Supernatural to polecam Grimm. Serial opowiada o detektywie, który dowiaduje się że jest z rodu łowców baśniowych stworów. No i podobnie jak w spn co odcinek rozwiązywana jest jakaś inna sprawa z tym związana. Uważam że serial godny polecenia wiec jak masz czas to oglądnij :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mam zapisane do oglądania, ale przez wszystkie sezony jest na zasadzie nowy odcinek-nowy potwór czy coś sie później zmienia?

      Delete
    2. Nie, jest jakby ten wątek rozwiązywany przez cały sezon + nowy potwór

      Delete
  9. Polecam The Big Bang Theory, serial komediowy o grupce przyjaciół Naukowców, z wątkami Milosnymi,da sie mega posmiac i wzruszyc. American Horror Story o Nim podejrzewam że słyszałaś, ja osobiście pokochałam, 1 sezon jest o nawiedzonym domu więc troszkę Twoje klimaty ��. Mr.Robot zaczęłam oglądać teraz jakoś niedawno Ale mega ciekawy. Opowiada o chłopaku który jest osamotniony i hakuje ludzi by ich poznać, ze tak ujme bliżej, na codzień jest informatykiem w ubezpieczalni. Polecam! ��

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie lubie komediowych, wiec big bang theory odpada :(

      Delete
  10. Polecam z całego serduszka The Flash, opowiada o super bohaterze z DC Comics, ale mega wciąga, są różne wątki, nadprzyrodzone siły i kilka światów, niedługo ma się pojawić 3 sezon <3
    Zaczęłam wczoraj oglądać Mr Robot i już jestem w 2 sezonie, genialny!
    Możesz podać mi swojego filmweba? Bo widzę, że mamy podobne gusta co do seriali hahahah

    ReplyDelete
    Replies
    1. The Flash mam już na liście do obejrzenia! A co do filmweb disimissive albo jakos tak

      Delete
  11. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  12. Polecam Orphan Black, dom grozy i The last kingdom :) Jeszcze jest taki nowy serial The living and the dead związany właśnie ze zjawiskami paranormalnymi

    ReplyDelete
    Replies
    1. The living and the dead może ogarne :D

      Delete
  13. Jejku zbieram się do tego supernatural i jakoś nie mogę no xD dużą większość z tych oglądałam i oglądam.Osobiście jeszcze polecam PLL,wydaję się serialem dla nastolatek ale wcale tak nie jest ;) i One Tree Hill pierwszy odc dupy nie urwał,serial dość stary.Jednak baaardzo życiowy,jak ktoś lubi romatycze filmy to plecam ten serial.Zakochałam się w bohaterach. ps uwielbiam takie wpisy u Ciebie!Może za jakiś czas na notkę o książkach?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Notka o książkach już była i zbyt wiele dobrych od tego czasu nie przeczytałam, polecam zajrzeć, w kategoriach znajdź books i gdzies tam jest :)

      Delete
  14. Ja narazie rozpoczęłam swoja przygode z serialami. OITNB pochlonelam w niecaly miesiac teraz jestem w polowie Gry o Tron ale mam w planach jeszcze inne i ten wpis na pewno mi pomogl w wyborze :D mam pytanie, ogladasz np. kilka serialow na raz czy np jak skonczysz jeden sezon to zaczynasz ogladac inny serial czy jak to u Cb wyglada?

    ReplyDelete
  15. Kocham the100, a polecam ci bardzo obejrzeć pretty little liars >>

    ReplyDelete
  16. Wszyscy polecają oitnb musze go zacząć oglądać!

    Silvervea.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Polecam Teen Wolf ❤️ Kocham ten serial, najlepszy jaki do tej pory oglądałam c: Co prawda nie oglądałam zbyt dużo seriali ale teen wolf to życie �� Obejrzałam wszystkie 5 sezonów w tydzień i teraz tylko czekam na 6 (ostatni niestety ;() ❤️ Serial o wilkołakach i tego typu rzeczach także jeśli nie oglądałaś to może ci się spodoba c:

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dużo o nim słyszałam. Kiedys sie za niego wezmę.

      Delete
  18. przy "Bates Motel" warto wspomnieć o pierwowzorze - film Hitchcocka "Psychoza" na podstawie książki Blocha.
    NIE MOGĘ UWIERZYĆ, że nie widzę na liście AHS. 5 sezonów, wszystkie mroczne, "chore"(nie bardziej niż rzeczywistość) i tylko czekam do września na szóstkę.
    4400. mój pierwszy serial. oglądałam jak miałam 7-10 lat. mimo to pamiętałam jedynie piosenkę tytułową (Amanda Abizaid "Place in time") + dopalający się papieros i pękająca ściana pod koniec czołówki oraz to. niewiele. ale byłam tak "napalona" żeby do niego wrócić, że przeszukałam całą bazę filmweb z amerykańskimi serialami lat 2003-2005. i wreszcie jest! 4 sezony. tytułowi 4400 to ludzie, którzy w różnych latach XX w. ginęli w niewyjaśnionych okolicznościach. nagle wracają na Ziemię w świetlistej kuli. mają tyle samo lat co chwili zaginięcia. pamiętają całe swoje życie do momentu zaginięcia. każdy spośród 4400 posiada niewytłumaczalne zdolności: słyszenie myśli ludzi, uzdrawianie, przewidywanie przyszłości, panowanie nad wolą innych, itd.
    i moja NAJWIĘKSZA miłość: Penny Dreadful. od miesiąca nie mogę się otrząsnąć po śmierci mojej ukochanej bohaterki i informacji, że 3 sezon to ostatnie słowo twórców. wiktoriański Londyn, wampiry, wiedźmy, Bóg, Szatan, Wilk Boży, Apacze, Dracula, dr Frankenstein, Dorian Gray, dr Jekyll... muzyka skomponowana przez Polaka. i te niezapomniane zaklęcia w języku Diabła. mój świat. zapraszam(y).

    ReplyDelete
    Replies
    1. AHS- podobał mi sie tylko 1 sezon, przez 4 i 5 nawet nie przebrnęłam do konca... Ale z chęcią sprobuje 4400

      Delete
  19. Doncia, ja polecam Ci z całego serduszka serial "11.22.63" jest niesamowoty, pochłonęłam go w 2 dni, jest tylko jeden sezon i chyba nie będzie następnych :( ale i tak polecam, jeśli szukasz czegoś ciekawego i szybkiego.Przygotuj się na masę łez pod koniec :)

    ReplyDelete
  20. Polecam Mr.Robot, zupełnie inny, oryginalny i nieprzewidywalny! Obejrzyj chociaż pierwszy odcinek, bo może wciągnie Cię tak samo jak mnie.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zaczęłam ostatnio, ale mnie nie wciągnął :(

      Delete
  21. Doncia! Też kilka dni temu znalazłam Stanger Things i jestem w szoku, że okazał się tak dobry. Ogólnie widzę, że oglądasz podobne seriale co ja więc ja Ci polecę "Mr.Robot" - ZAJEBISTY! Sprawdź koniecznie, a na pewno nie pożałujesz. The Expanse - zrobione fenomenalnie. Dużo lepiej niż nie które filmy science fiction. Narcos - może Cię wciągnie, mi się podoba choć czasami wątki są nudne ale warto zobaczyć. Nie wiem czy lubisz takie seriale, ja osobiście uwielbiam klimat Anglii po I lub II WŚ. także jeśli Ty też to polecam "Peaky Blinders" Może od października kilka razy się spotkamy w Krakowie bo te zaczynam studia :D

    ReplyDelete
  22. O jaa kiedy Ty masz czas na te wszystkie seriale haha. Jakiś czas temu zaczęłam oglądać Orange is the new black, ale oczywiście nie skończyłam i może przebrnę znowu przez niego, bo jest super! A co do pamiętników, nałóg *-*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Czas na seriale zawsze sie znajdzie!

      Delete
  23. Pretty litle liars wciąż jest u mnie na pierwszym miejscu, niezmiennie od 4 lat <3

    ReplyDelete
  24. Świetny post! dzięki Tobie zaczęłam Supernatural!( i nie żałuję!!!całe szczęście, że nie przed maturą :D ). Ja jestem zakochana w Les revenants! Francuski serial, który ma również Amerykańską wersję The Returned! Osobiście polecam Francuską wersję, która jest bardziej mroczna! tajemnicza! ze świetną ścieżką dźwiękową! Po wymienionych serialach w tym poście jestem prawie pewna, że Ci się spodoba :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wydaje mi sie, że już to kiedyś zaczęłam i mi die nie spodobało

      Delete
  25. The vampire diaries, the originals, oitnb, pretty little liars i teem wolf -najlepsze seriale ever. +w stylu oitnb jest jeszcze jeden dobry o wiezieniu Wentworth prison, ale bardziej mroczny taki niz zabawny

    ReplyDelete
  26. The Following polecam bardzo bardzo!

    ReplyDelete
  27. Super notka *o* Mam zamiar zacząć oglądać OITNB bo wiele o nim słyszałam ^^ Mam nadzieję, że spodoba mi się tak jak Tobie :D
    Ja polecam Eye Candy <3

    ReplyDelete
  28. Orphan Black!! Koniecznie zobacz

    ReplyDelete
  29. DONCIA CHOLERA JASNA CO TY JESZCZE ROBISZ BEZ PLL...........

    ReplyDelete
  30. Oj ja też jestem maniaczką seriali i oglądam kilka na raz i moje życie opiera się na serialach ;D
    Supernatural to jest mistrzostwo! <3
    Większość seriali, które wymieniłaś też oglądam i również odkryłam Stranger things i super jest. oby zrobili 2s!
    A polecam Ci: Mr. Robot, Revenge.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Myślałam kiedyś nad Revenge!

      Delete
    2. Polecam! fajne aktorstwo i przede wszystkim dużo się dzieje i zaskakuje! :)

      Delete
  31. Nie oglądałam seriali a przez ten post zastanawiam się od którego zacząć Dzięki Doncia haha <3

    ReplyDelete
  32. bardzo bardzo polecam ci Scream (nie chodzi tu o scream queens)

    ReplyDelete
  33. Nie ma co, naprawdę polecam Ci: Miasteczko Twin Peaks, Davida Lyncha. Kultowy serial lat 90, z cudownym tajemniczym klimatem i obsadą oczywiście. Opowiada o pewnym miasteczku gdzie odnaleziono ciało uczennicy i pewien detektyw Dale stara się rozwiązać okoliczności jej śmierci. Serial serio warty obejrzenia :D Zwłaszcza,że to dzieło Lyncha, czyli istna patola, hahah ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Powtarzam, nie lubie kryminałów :(

      Delete
  34. Wiele z seriali, które wymieniłaś uwielbiam, choć do takich jak supernatural i pamiętniki wampirów nie mogę się przekonać.
    Ja za to mega polecam Skins, jeden z najlepszym seriali jakie oglądałam, a najbardziej polubiłam trzecią generację :)

    http://sysiadelrey.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kobieto nie bluźnij, won oglądać supernatural :')

      Delete
  35. Polecam Between,serial pod pewnym względem podobny do Under the dome, krótki ostatnio wyszedł drugi sezon, myślę, że może Ci się spodobać❤ Pozdrawiam całym serduszkiem❤

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oooo po trailerze widze, że może być dobre!

      Delete
    2. Czułam niedosyt po ostatnim odcinku sezonu, zaraz zaczynam drugi więc zobaczymy😄

      Delete
  36. Zdecydowanie sie zgadzam odnosnie The originals! Przebija TVD zdecydowanie.
    A co do reszty seriali, Twoja notka pomogła mi wybrać serial na następne dni:)

    ReplyDelete
  37. powiem Ci, że spodobało mi kilka tytułów i chyba zabiorę się za coś :) ALE I TAK SUPERNATURAL NAJLEPSZY! oglądam od 5 lat bez przerwy, czekam z niecierpliwością na kolejny sezon. Nigdy bym nie przypuszczała, że przez serial mogę tyle płakać i śmiać się w ciągu 5 minut! :D obawiam się tylko co będzie jak skończą już bo emitować... chyba stracę sens życia XD pamiętam jeszcze jak wysyłałaś mi snapy Twojej poduszki i spierałaś się ze mna, że to Twoi mężowie :D

    ReplyDelete
  38. Replies
    1. Do tego już mnie namówiliście.....

      Delete
  39. Koniecznie zobacz containment! Wydaje mi sie, ze to serial twórców 12 małp :D

    ReplyDelete
  40. Doncia, na jakich stronach z reguły oglądasz seriale?

    ReplyDelete
  41. Polecam Orphan Black, naprawdę dobry serial, tobie może też się spodoba ♡

    ReplyDelete
  42. I znalazłaś kogoś do zmiany wygladu bloga? ;)
    W sumie fajnie by było gdybyś nowe jakieś wymyśliła tło itd :D

    ReplyDelete
  43. może nagrasz lookbooka?:d

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pojawił się taki pomysł, nie wiem niestety czy dojdzie do skutku, bo to trudne.... Ale zrobimy co w naszej mocy!

      Delete
  44. Doncia jak mozna nie ogladac PLL?! Pll to zycie przysiegam

    ReplyDelete
    Replies
    1. Chyba się w końcu za to zabiorę, bo ględzicie.......

      Delete
  45. co sądzisz o muzyce 5 seconds of summer - a tak właściwie to o kawałku Girls Talk Boys i o Hey Violet?

    ReplyDelete
  46. Jejku, jaka przydatna notka! Ja właśnie skończyłam oglądać 5 sezon teen wolf'a i czekam na 6, który wyjdzie w listopadzie. Mega wciągnęłam się w ten serial i jestem w nim zakochana ♥ Polecam! Twoja notka pomoże mi wybrać kolejny serial na wakacje! :) Dziękuję ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Czuję, że Teen Woolf będzie dla mnie jak Pamiętniki Wampirów. Tyle nie mogłam się przekonać, bo wampiry to nie, a jak zaczne to mnie wciągnie i będę żałować, że nie zaczęłam wcześniej......

      Delete
  47. Lubisz seriale brazylijskie?:D

    ReplyDelete
  48. Polecam Ci serial "Dead of summer" ma dopiero cztery odcinki. Jest mega ciekawy! Siły nad przyrodzone na obozie haha
    Obejrzałam pierwszy sezon "Pod kopułą" Ale się dowiedziałam,że jest na podstawie książki Kinga. Po takim czasie xd Wypożyczyłam książkę, jestem zaskoczona ilością stron (ponad 900 )

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie mogę się przekonać do książek Kinga...

      Delete
    2. Próbowałam jedną czytać książkę Kinga ,ale nie zdołam dużo jej przeczytać. Ale
      "Pod kopułą" mi się czyta przyjemnie :)

      Delete
  49. Świetna notka, mam teraz kilka nowych seriali do obejrzenia :)
    Polecam bardzo seriale: Scream Queens, Eye Candy, Prettty Little Liars i El Internado

    ReplyDelete
  50. Polecam, HTGAWM zarąbisty jest <3, polecam też Quantico oraz Blindspot, bardzo dobre seriale, zaskakujące, powinny Ci się spodobać :)

    ReplyDelete
  51. Stefan&Elena vs Damon&Elena ?? (TVD) Czy może nie masz zdania ?? ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Opcje numer dwa zdecydowanie lepiej sie ogląda, niech bedzie z kim chce byle by nie było tego co na poczatku bo nie zniosę

      Delete
  52. The 100 dzięki tobie ;) 6 odcinków w jeden dzień mimo że chciałam oglądać przynajmniej jeden dziennie. Jest świetny. podoba mi sie ze akcja nie jest oklepana; duzo nie przewidzianych sytuacji, przez co nie raz wyłączam głos bo boje się co się zaraz stanie XD

    ReplyDelete
  53. O matko ty też? Xd Supernatural stał się całym moim życiem. Kończę dopiero drugi sezon ale już zastanawiam się co zrobię ze swoim życiem kiedy skończą mi się sezony :)

    ReplyDelete
  54. Doncia, dziwię się, że nie znalazłam tu skinsów. Przecież to nierealne żebyś ich nie oglądała? :O Poza tym polecam Ci też Dextera - może i nie twoja do końca tematyka, ale naprawdę kozak serial, Misfits też w sumie i.... LASKA MUSISZ ALE TO MUSISZ OBEJRZEĆ BLACK MIRROR! serial ryje banie, każdy odcinek o czymś innym i naprawdę geniusz!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Próbowałam kiedyś skins, ale coś mi nie podeszło, spróbuje jeszcze raz na pewno

      Delete
  55. Nie wiem czy ktos wyzej pisał ale bardzo polecam Arrowa i flasha❤
    Arrow to moja nowa milosc, serio. Jest o Olivierze Queenie(nie tylko ofc) ktory spędził 5 lat na "bezludnej" wyspie po tym, jak jego jacht zatonął. Potem wraca do swojego miasta i mści sie na ludziach, ktorzy niszczą to miasto. Zapomniałam dodac, ze zabija ich z łuku👌 serio mega mega polecam.
    A the 100😍😍😍😍

    ReplyDelete
  56. Ostatnio z chłopakiem zaczęłam oglądać "Nie z tego świata", i on sam pooglądał parę odcinków i przyjechał do mnie, i mówi, czy oglądamy "supernatural". Więc pytam się go "cooo? to już nie oglądasz "nie z tego świata?" :D:D:D:D no polski tłumacz najlepszy :D
    Pooglądaj "zaklinaczkę duchów" :D brzmi banalnie, ale to coś w stylu supernatural :P

    ReplyDelete