27/07/2016

SWIMSUIT

Cześć miśki!

Dalej odpoczywam, dalej nadrabiam seriale. Polecam 'STRANGER THINGS', obejrzeliśmy z Adrianem cały sezon nie wstając od komputera, tak nas wciągnęło. Może chcielibyście w sumie reaktywacje notki o serialach? 'Kolekcja' trochę się powiększyła. Chciałam dziś zrobić też reaktywację to do list, ale lista została w Krakowie, więc niestety, będziecie musieli jeszcze troszkę poczekać. 
Pojawiły się prośby o pokojową notkę. Pokojowa jest, jedna nie w takim stylu jak zawsze, ale mam nadzieje, że nie macie mi tego za złe. Może jeszcze zrobię jakąś typową!



Dzisiaj mam dla Was 2 stroje które nabyłam na ten wakacyjny sezon. Kocham kogoś kto wprowadził do sklepów bikini z wysokim stanem. Można chociaż trochę ukryć odstający brzuch haha. Obydwa stroje są ze sklepu Zaful, gdzie mają naprawdę spory wybór strojów. U mnie wybór padł na te dwa.


Strój nr 1



Strój KLIK Narzutka KLIK

Mój ulubiony. Czerń i biel zawsze wygrywają w mojej szafie. Motyw bandany jak najbardziej na TAK. W dodatku narzutka z Shein idealnie do niego pasuje. Świetna do zarzucenia na strój przed wyjściem na plażę czy basen. Często zakłam ją również do shortów i krótkiego topu. Jeśli chodzi o ubrania- faworyt tegorocznego lata.


Strój nr 2



Strój KLIK Narzutka KLIK

Jeśli już kolory to pastelowe, najlepiej błękitny i pudrowy róż. Te barwy w połączeniu z motywem syrenki- no proszę Was, jak to zobaczyłam to od razu wpakowałam do koszyka. Niestety strój nie do końca dobrze się układa, materiał się troszkę zwija, jakby było go gdzieniegdzie za dużo, ale i tak go kocham. 


A Waszym zdaniem? Który strój z chęcią przygarnęlibyście do swojej szafy? :)

14 comments:

  1. Pierwszy strój jest mega!

    ReplyDelete
  2. Jest tam dużo mega strojów :D :D I są extra ! <3

    z tych dwóch oba fajne, ale w 1 góre wzielabym inna :D

    ReplyDelete
  3. Kiedy pokojowa notka?:D

    ReplyDelete
  4. http://www.zaful.com/bowknot-embellished-high-waist-bikini-set-p_177623.html
    ten strój świetny, już zaówiłami czekam z niecierpliwością!
    Gdyby nie ty nawet nie wiedziałabym, że taki sklep istnieje
    Dzięki! :D

    ReplyDelete
  5. Ten drugi jest super, chcę!

    Silvervea.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Oba stroje są ładne. Stroje z wysokim stanem są super pomysłem. :D Czekam na reaktywacje twojej listy, a notka o serialach mile widziana, haha. ;D

    milkaoreoo.blogspot.com[klik]

    ReplyDelete
  7. Oba stroje są świetne, ale 2 wygrywa pod względem oryginalności! Jest mega uroczy, strasznie przykuwa uwagę. A ta narzutka super się komponuje ze strojami ;))

    ReplyDelete
  8. Cudo te stroje!
    dusiiiak.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Ale śliczne, ta narzutka też!
    nasty-rose.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Ten drugi jaki cudny ! :)

    www.kiercia.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Co do serialu to również polecam bo genialny jest! czekam na notkę ze serialami! :)
    a stroje obydwa są ładne, a drugi to już w ogóle cukierkowy taki <3

    ReplyDelete
  12. obydwa są świetne ! przygarnelabym obydwa :D
    pooositivee.blogspot.com

    ReplyDelete

LABELS

OOTD (207) PHOTORELATION (47) HAUL (34) mix (34) MOTIVATION (28) WISHLIST (12) THROWBACK (8) LOOKBOOK (6) ME (6) COSMETICS (5) INSPIRATIONS (5) TRAVEL (5) FOOD (4) MOVIES (2) VLOG (2) BOOKS (1) MUSIC (1) TIPS (1) TOP (1) YOUTUBE (1)

INSTAGRAM

SNAPCHAT

SNAPCHAT

ARCHIVE