04/07/2016

,

MR. PANCAKE

Cześć miśki!
Zjadło mi całą notkę......... Piszę od nowa. Kiedy pierwszy raz usłyszałam o Mr. Pancake w Warszawie od razu chciałam tam pójść. Od tego czasu byłam w Warszawie 3 razy i dalej nie udało mi się tam wybrać. Aż do teraz! Niedawno otworzyli kolejny lokal- w Krakowie! Dowiedziałam się o tym przez przypadek przez znajomych. Stwierdziłam, że zbliżające się urodziny to dobra okazja żeby tam pójść. Tak też przed wczoraj zrobiłam :D


Lokal znajduje się niedaleko Starego Miasta, na ulicy Dolnych Młynów 10. Spokojnie można się przejść na piechotę. Łatwo znaleźć.

W środku wygląda to obłędnie! Właśnie takie miałam wyobrażenie. Te kolory- idealnie!

Palmy i moje marzenie- białe ceglane ściany.

A to jest........ sufit.


Lampy z deskorolek. Z tego co ogarnęłam to lokal podzielony jest na dwie części. Cześć z pancakes i część alkoholowa. Doszły mnie też słuchy, że odbywają się tam before party.

A gdzie? Oczywiście w ogrodzie. Jest potężny. W Tle możecie zobaczyć leżaki, które również przynależą do tego miejsca. Wszystko oczywiście dalej w świetnych kolorach.

Aż chce się tam zostać.

Jak zobaczyłam menu to zgłupiałam haha. Nie mieliśmy pojęcia co wybrać na pierwszy raz, jakie dobrać składniki i w ostateczności zamówiliśmy jeden z najprostszych możliwych.

Z polewą nutellą , truskawkami i bananami. Chwała, że wzięliśmy to sobie na pół, bo przepijając to mlecznym truskawkowym shakiem po połowie mieliśmy dość. Jeśli więc macie mega ochotę na słodkie i co chwilę coś podjadacie- koniecznie się ta wybierzcie. Stop ze słodyczami na tydzień. Przepyszne są!

top- ROMWE
shorts- TALLY WEIJL
shoes- SHEIN
bag- NEWDRESS
sunglasses- DRESSLINK


Później poszliśmy pospacerować po Starym Mieście. Kocham Kraków za to, że zawsze się coś dzieje. Miliony miejsc do zobaczenia i masa atrakcji. Nie mogło się obyć bez jakiejś pierdoły, więc......

Poznajcie Zbyszka.

Pan Zbyszek.

22 comments:

  1. Ile kosztował Zbyszek?

    ReplyDelete
  2. Super notka zdjecia :)) Dodawaj coś częściej :D

    ReplyDelete
  3. Cudowne miejsce, muszę się tam kiedyś wybrać!

    silvervea.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Moge wiedzieć ile zapłaciłaś, chce sie zorientować bo chyba tez sie tam wybiorę :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Za naleśnika 18, składniki dodatkowe mniej wiecej 2-3zł, a Shake 10 :)

      Delete
  5. Podpowiadaj trochę, jak jesteś w Jaśle

    ReplyDelete
    Replies
    1. Spędzam czas z rodziną, jak znajde chwile czasu to poodpowiadam

      Delete
  6. A jak jest z obsluga? Podchodzi sie i zamawia przy barze czy kelnerzy przychodza do stolika i zbieraja zamowienie?

    ReplyDelete
  7. I jak jest w domciu?:D

    ReplyDelete
  8. Zrób notkę w twoim pokoju <3

    ReplyDelete
  9. Wnętrze mistrz a Ty jak zwykle taka słodka! :D
    dusiiiak.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. kocham naleśniki *.*
    pooositivee.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Wow jak tam pięknie! ;o Szkoda, że mam taak daleko do Warszawy, bo sama z chęcią bym się tam wybrała. Bardzo pomysłowo zrobiony lokal, naprawdę przyciąga uwagę.

    Zapraszam do oceniania mojego nowego bloga :)
    http://xcysiaxoxo.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Jak tam ślicznie, zazdroszczę!

    http://nasty-rose.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Świetny post ! Obserwacja za obserwacje ? zapraszam do mnie :) http://pinklips666.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Tak sie zastanawiałam, skoro kochasz tak bardzo zwierzęta to dlaczego nie zostaniesz weganka?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mam problemy z magnezem (miałam je jeszcze przed przejściem na wegetarianizm) i boje sie, że sobie nie poradze z dobrym utrzymaniem wegańskiej diety :(

      Delete

LABELS

OOTD (204) PHOTORELATION (45) HAUL (35) mix (33) MOTIVATION (28) WISHLIST (13) THROWBACK (8) COSMETICS (7) LOOKBOOK (6) ME (6) TRAVEL (5) DIFFERENT (4) FAVORITES (3) FOOD (3) INSPIRATIONS (3) MOVIES (2) VLOG (2) BOOKS (1) MUSIC (1) TOP (1) YOUTUBE (1)

INSTAGRAM

SNAPCHAT

SNAPCHAT

ARCHIVE