12/07/2016

IT'S ALL IN THIS MOMENT THAT CHANGES ALL

Cześć miśki!
Rzuciłam prace- nawet nie wiecie jak się cieszę i jak o wiele lepiej się czuje nie musząc już tam chodzić i nie myśląc o tym. Od razu mam na wszystko czas, czuję się o wiele lepiej, wszystko mi się chce (no dobra, nie wszystko, dalej pozostaje w pewnym stopniu leniem.... haha). Na razie odpoczywam i zbieram siły. Jutro na Woodstock- TAK! Z kim się widzę? Osobiście nie mogę się już doczekać. Myśl, że zobaczę BMTH dafdsfsadsfdgsdfsdasfdsa czy mogę już? Pojawiły się po drodze małe komplikacje w postaci studiów. Terminy składania papierów niestety kolidują z terminem Woodstocku, ale na szczęście papierów nie trzeba zanieść osobiście. Czekaj... Co? Donatka idzie na studia? Co sie dzieje?!?!?! Papiery złożone, czy się dostanę to się okaże. Czemu zdecydowałam się pójść na studia? W sumie dobre pytanie. Wybrałam kierunek filologia angielska. Nie wiem kiedy i od czego wzięło się moje zamiłowanie do tego języka, w wolnych chwilach biorę fiszki i po prostu się uczę, więc czemu by nie robić tego przy okazji studiów i jeszcze zyskać na tym papierek? No i zniżki na bilety... W dodatku wszystkiego trzeba w życiu spróbować. Teraz właśnie nadszedł czas na studia.

blouse- ROMWE
shorts- ROMWE
shoes- FASHION71
bag- MODE APP
sunglasses- PARFOIS


Poszukiwania mieszkania dalej w toku, ale już naprawdę mam dość. Po wczorajszej sytuacji i nie wiem czy się śmiać czy płakać. Poszliśmy oglądać jedno mieszkanie. Stosunkowo tanie, blisko centrum- no marzenie. Wszystko ustalone, pogadaliśmy z kobietą, która chciała to mieszkanie wynająć. Mieliśmy podpisywać umowę jak wrócimy z Woodstocku. Bajka! Szczęśliwi wróciliśmy do domu, po czym po godzinie zadzwonił telefon. Pani uprzejmie poinformowała nas, że jednak nie może nam wynająć tego mieszkania, ponieważ jej mama jest zagorzałą katoliczką i nie wyraziła na to zgody, ponieważ z Adrianem nie jesteśmy małżeństwem. Czekaj... co? :') Ale że słucham co? Za każdym razem kiedy myślę, że już nic mnie na tym świecie nie zdziwi. No cóż.








44 comments:

  1. No wkońcu notka <3

    Super fotki! :D

    ReplyDelete
  2. Chyba nie wiesz ile jest chętnych os na filologie ang 😂😂

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jak i na większość popularnych kierunków- no popatrz, a jednak ludzie się dostają :o

      Delete
  3. Piekny outfit
    Super kierunek wybrałaś, tez kiedyś chciałam iść na coś w tym stylu ;)

    Silvervea.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Doncia Ty jak skonczyłaś szkole to po jakim czasie poszłaś do pracy? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. W sierpniu zaczęłam w Jaśle już jedną

      Delete
  5. Najpierw szukałaś mieszkania czy pracy w krk? ;d

    ReplyDelete
  6. Szukasz mieszkania na olx? :D dosc ciekawa historie szczerze mowiac mialas :O

    ReplyDelete
  7. Kiedy pytania i odp na blogu?:D

    ReplyDelete
  8. DOncia kiedy beda pytania odp?:D

    ReplyDelete
  9. Jesteś osobą ktora byle czego placze?;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Najczęściej to płaczę ze szczęścia haha, ale to w takim sensie, że potrafię oglądać reklamę lub program 'szkoła' i popłakać się bo komuś się coś udało :') X-factor i mam talent to dla mnie wyciskacze łez, bez kitu

      Delete
    2. O jaaaa, mam identycznie!*

      Delete
  10. Planujesz jeszcze tatuaż? :D

    ReplyDelete
  11. Chcialabys wyjechac za granice?

    ReplyDelete
  12. Doncia mam pyt da sie wyzyc za 1300 zł w miescie? ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wszystko zależy od mieszkania i zdolności gospodarowania pieniędzmi, nie wiem ile potrzebujesz, żeby wyżyć i co przez to rozumiesz

      Delete
  13. Co studiuje Twoj chlopak?:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Studiował prawo, ale rzucił i teraz zaaplikował na parę kierunków

      Delete
  14. Może nagrasz filmi z outfitem? :D

    ReplyDelete
  15. Super ze jestes teraz szczęśliwa:-) trzymam kciuki bbyś znalazła wwymarzone mieszkanie
    Zapraszam do siebie Mett-sky.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. a na jaką specjalizację chcesz iść ? :)

    ReplyDelete
  17. No to jak już się dostaniesz chętnie przeczytam jakąś notke o tych twoich studiach :D
    Powodzenia xo

    ReplyDelete
  18. Świetne okulary ! Baw się dobrze na Woodstock'u!
    pooositivee.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. O to powodzenia! Obyś się dostała!
    dusiiiak.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Pomysł z nagraniem outfitu extra!

    ReplyDelete
  21. Oglądasz blogere Deynn?:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oglądałam, ale odkąd jest z Majewskim to usunęłam ze wszystkich platform, bo dostaje jebca jak ją słyszę

      Delete
  22. Slyszalas, ze Oli nie jest z Hannah? Podobno go zdradzila.. Wiesz cos?ostatnio Oli przed True Friends na festivalu powiedział 'Have you ever been fuck over from a fucking wife'

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie czytam o żadnych takich rzeczach, to ich prywatna sprawa jak dla mnie, bmth lubie za muzykę, hannah jest moim ideałem wyglądu, co ich łączy to mnie nie obchodzić, ale jeśli to prawda, to szkoda w sumie

      Delete
  23. Ogladałaś Słodkie kłamstewka?

    ReplyDelete
  24. byłaś kiedyś chudsza, robisz się grubsza

    ReplyDelete
    Replies
    1. No i cholera nigdy tego nie zrozumiem. Dowartościowujecie się pisząc komuś 'przytyłaś'? Mam lustro i mam wagę, twój komentarz jest tu zbędny. Każdy następny na ten temat będzie od razu usuwany

      Delete

LABELS

OOTD (203) PHOTORELATION (45) HAUL (35) mix (33) MOTIVATION (28) WISHLIST (13) THROWBACK (8) COSMETICS (7) LOOKBOOK (6) ME (5) TRAVEL (5) DIFFERENT (4) FAVORITES (3) FOOD (3) INSPIRATIONS (3) MOVIES (2) VLOG (2) BOOKS (1) MUSIC (1) TOP (1) YOUTUBE (1)

INSTAGRAM

SNAPCHAT

SNAPCHAT

ARCHIVE