21/07/2016

HAUL

Cześć miśki!
Dostałam się na studia. Szaleństwo! Gdyby ktoś parę miesięcy temu powiedział mi, że w ogóle będę chciała iść na studia, to bym wyśmiała. Wybiera się ktoś może też na filologię angielską na UP w Krakowie? Szukam towarzysza, bo patrząc na moją wrodzoną ciotowatość śmiem się obawiać, że sama mogę tego nie ogarnąć........ A jak na razie wolność od pracy bardzo dobrze na mnie wpływa. Zaczynam nadrabiać seriale. Odpoczywam. No i wracam na bloga! W tym tygodniu wracam do Jasła, byle by jak najdalej od Krakowa w Światowe Dni Młodzieży.
Pozbierałam wszystkie (w miarę możliwości) ubrania, buty i pierdoły, które w ostatnim czasie nabyłam i mam dzisiaj dla Was kolejny haul!


Trochę się tego nazbierało. Na samym początku chcę Wam pokazać coś co dostałam na urodziny.

To
jest
plecak
..................................

Plecak!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jest przemilusi. Co prawda niewiele mieści, ale wyciągnę z niego trochę waty i będzie idealnie. Nie mam pojęcia gdzie go ze sobą zabiorę, ale na pewno kiedyś z nim pójdę!

A kto zgadnie co to?

Notes! Ale nie tai zwykły notes. Zawarłam w nim nową reaktywowaną to do list. Chcecie, żebym reaktywowała ją też na blogu? Jest tutaj gdzieś stara, wykazaliście nią spore zainteresowanie, ale masę punktów wykreśliłam, parę dodałam, masę zrobiłam. Chcecie? :)

No i moja nowa pidżama. 

Czy może być coś piękniejszego niż pidżama w jednorożce... Jest z H&M. Bardzo wygodna, cienka, polecam!

A skoro już jesteśmy przy H&M parę rzeczy które dorwałam na ostatnich wyprzedażach. Kupiłam też trochę biżuterii, jednak zrezygnowałam z pokazania jej w haulu zaraz po otworzeniu pudełka w którym przechowuje tego typu rzeczy. Za dużo do rozplątywania......... (typowo). Jest jeszcze jedna sukienka również z wyprzedaży, którą mogliście zobaczyć we wcześniejszym poście z Woodstocku.

Zawsze mam ogromny problem ze spódnicami. Nigdy nie mogę znaleźć jakiejś która mi się podoba, a jak już mi się podoba, to niestety przeważnie źle na mnie leży. W tej jestem zakochana!

A to coś nowego. Coś mnie ostatnio ciągnie w elegancje. Kombinezon kupiłam w sumie z powodu niskiej ceny (40zł?), ale o dziwo bardzo dobrze się w nim czuję i nie mogę się doczekać, żeby go gdzieś założyć. 

A Wy co sądzicie o eleganckiej Donatce?

Plecak wzięłam w sumie w ostatniej chwili. Przypomniałam sobie, że mój jedyny większy się rozwalił i pasowałoby go w końcu wymienić na nowy i bardzo się cieszę, że wybrałam akurat ten! Pasuje do wszystkie, dużo mieści i dobrze się go nosi.

Coś innego niż czerń! Wow! (Adrian mi kazał...........)

Nie no, lubię ten kolor, a luźny sweterek na chłodne letnie wieczory zawsze się przyda.

Narzutka z Tally Weijl. O dziwo znajduje tam coraz więcej rzeczy, które podchodzą w mój gust.

Długo się wahałam czy wziąć tą, czy białą w słonie, ale czerń oczywiście wygrała. Jak zawsze.

Buty z Pull&Bear. Kupiłam też spodnie z wysokim stanem, niestety nie mogłam ich znaleźć robiąc zdjęcia. Co do butów- bardzo wygodne. Stopa nie wypada pomimo tego, że mają odsłonięte palce. 

Shein. Widzieliście jak fajnie zmieli stronę? O wiele lepiej się teraz wszystko przegląda!

Hm. Naprawdę nie wiem jak Wam to wytłumaczyć haha. Nie wiem co mnie podkusiło, by to wziąć. Wysokie chude osoby mogą sobie na taką długą narzutę pozwolić, niestety nie ja haha. Ma wycięte plecy i rozcięcia po bokach do pasa. Cieplutka. Idealna na chłodne wieczory. Niestety nie dla mnie...

Kolejna elegancka rzecz w mojej szafie. Białą bluzka spuszczona z ramion z rozcięciami z przodu, dzięki czemu pomimo tego, że jest długo, to aż tak mnie nie skraca. 

Nie wiem jak Wam pokazać te rozcięcia, najlepiej sprawdźcie w linku.

A to chyba ulubieniec tego całego haulu. Widziałam masę pięknych narzutek i ciężko było mi się zdecydować, jednak ciesze się, że padło akurat na tą.

Wygląda obłędnie zarówno jako narzutka na strój, jak i narzucona do shortów i topu.

Czas na nowość, czyli pierwsza paczka ze sklepu Fashion71.
Zauważyłam, że mają obłędne i dość tanie buty, więc zaryzykowałam. O dziwo- jest ok :o

No, tutaj jedyny minus, że mają za mało wycięć w tym pasku i muszę sobie parę dorobić, bo jest za luźno. Można się też przyczepić do tego, że od góry nie są niczym podbite tylko 'słomą', ale za to dół- guma elegancja francja. Kosztują nie całe $15.

Od spodu były podklejone jakimś taśmowym tworzywem, żeby nie zniszczyły się w podróży i o dziwo są naprawdę dobrze wykonane! W dodatku wygodne pomimo wysokości, nie ślizgają się, no bajka. Kosztuję niecałe $13. Mam od nich jeszcze jedne buty- klapki które mogliście zobaczyć w ostatnim ootd. Jestem mile zaskoczona, bo spodziewałam się totalnego badziewia, a tu proszę!

 Pokazywałam te rzeczy na snapie, ale na blogu nie miałam jeszcze okazji. Local Heroes!

Top na który polowałam odkąd wszedł do sklepu.

Udało mi się go dorwać na wyprzedaży w Warszawie za 35zł.

Bluza z nowej kolekcji. Sama nie wiem jak to się stało, że akurat ją kupiłam- ale nie żałuję. Jest bardzo wygodna.


Czy to nie jest przeurocze...


To podoba mi sę najbardziej z całej nowej kolekcji!

Zawsze cierpię na niedobór lusterka w plecaku, więc postanowiłam to zmienić.

Znalazłam je w sklepie House KLIK

Shell yeah. 

Romwe:

Nie pamiętam czy anie pokazywałam jej już w jednym haulu...... Trudno. Najwyżej. NA tego typu koszulkę trochę polowałam, jednak nie potrafię jej jakoś do niczego dopasować...

Zwykły miętowy top, który też niestety nie leży na mnie zbyt dobrze. 

Jak zwykle zamówiłam za duże....... A byłyby takie idealne! Tyle szukałam zwykłych czarnych shortów. O dziwo naprawdę ciężko je gdziekolwiek znaleźć.

Kolejne lekko za duże haha. Jak ja to robie.

Super zarówno do eleganckich rzeczy jak i do zwykłych shortów. Czegoś takiego brakowało w mojej szafie.

Zwiewna narzutka. Spodobał mi się nadruk.

Jednak nie spodobało mi się to, że jest... słaby. Rozmazany, jak na siłę rozciągnięty w paincie.

Jest na mnie za długa (160cm robi swoje), ale jadę teraz do Jasła, więc mama mi ją skróci i będzie idealna na lato! Brakuje mi jakichś zwykłych zwiewnych sukienek. Mam same eleganckie, których i tak nie mam gdzie założyć...

Zamówiłam jeszcze dwie inne. Sukienki typu 'nie jedz przed wyjściem', które jak założę gdziekolwiek to będzie cud haha, ale nie mogłam się powstrzymać.

Ta też obcisła, ale może kiedyś.............. Haha.

Wycięcia na plecach.

Trafiłam ostatnio na wyprzedaż na Deezee. Papa oszczędności:

Koturn mam masę, za to typowych szpilek w mojej szafie brak. Znajdziecie je też w wersji odwrotnej, z czerwonym przodem, a czarnym tyłem.

Buty, w których najczęściej chodzę. Żałuję, że od razu nie zamówiłam z 5 par haha.

Jakie wygodne! Przetańczyłam w nich ostatnio całą imprezę. Tak to przeważnie zmieniam buty po pół godziny. Sukces! Dalej są na promocji, tylko zostało niewiele rozmiarów, ale może akurat dla kogoś para się znajdzie.


Która rzecz podoba Wam się najbardziej? A której przenigdy nie umieścilibyście w swojej szafie? Dajcie znać w komentarzach. Kocham Waszą aktywność. Dobrze wiedzieć czy post Wam się podoba czy wręcz przeciwnie. Jeśli macie też jakieś pytania to również piszcie w komentarzach- odpowiadam. Przepraszam za moją nieobecność i nieregularne wpisy. Nadrabiam! :D


48 comments:

  1. Kombinezon i plecak najlepsze!!

    silvervea.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Podoba mi się ten plecak *^* jest przecudowny, chciałabym wiedzieć gdzie można go kupić

    ReplyDelete
  3. jednorożcowy plecak to cudo!

    ReplyDelete
  4. Wszystko jest mega. Bluza z Local Heroes aaaa zakochałam sie.♡♡

    ReplyDelete
  5. Uwielbiam twoje haule! Wszystko świetne i w moim stylu.

    ReplyDelete
  6. Ja niestety nie mam mozliwosci uciec z Krakowa podczas SDM :0 ;-; a post bardzo ładny i ciekawie napisane :)

    ReplyDelete
  7. Jak zawsze wszystko super 💋

    ReplyDelete
  8. chcemy liste hah:D

    ReplyDelete
  9. Świetna notka, super ubrania zresztą jak zawsze 😁

    ReplyDelete
  10. Mega jak zawsze, kocham twoje notki ❤

    ReplyDelete
  11. O jejku, cudne te jednorożce😍 szczególnie piżama😃 tak szczerze: imponujesz mi Doncia😊 myślę że to dobry pomysł z tą nową listą i z niecierpliwością czekam na nową notkę 😀💕💕

    ReplyDelete
  12. Te ostatnie buty z deezee chyba kupię po twojej zachęcającej opini. Ja tez tak mam że ubieram ładne buty na imprezę i albo siedzę przy stole i nigdzie nie chodzę albo za chwilę je zdejmuje Xd może z tymi u mnie też będzie inaczej Xd
    Notka z listą bardzo mi się podobała, zmotywowałas mnie abym też taką zrobiła..

    ReplyDelete
  13. o tej bluzie z local heroes marzę już od dawna i zachęciłaś mnie do jej zakupu :)

    ReplyDelete
  14. Gdzie można spotkać Cię w Jaśle ? 😃 a co do postu to meega! ☺

    ReplyDelete
  15. Świetny haul! Tez UP w Krk, jednak sama bo kolezanka zmienila plany i wybrala inna uczelnie... Także juz widze jak sobie radze szczególnie będąc taka antyspoleczna, nie wiem czy plakac czy plakac :')

    ReplyDelete
    Replies
    1. Szkoda, że nie filologia angielska :')

      Delete
    2. No właśnie filologia! Koniec listy co prawda, ale się udało :')

      Delete
    3. w takim razie spotykamy się na filologii, bo też się dostałam! :)

      Delete
    4. PISZCIE DO MNIE NA FB KONIECZNIE haha

      Delete
  16. Ładnie poszalałaś z zakupami. Wszystkie takie piękne!
    dusiiiak.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Super haul :) A no i oczywiście tak dla to do list!

    ReplyDelete
  18. Chcemy listę i to nawet baardzo !

    ReplyDelete
  19. Kocham Twój styl Doncia <3 Świetny haul! New Look ma teraz super promocje i są m.in. skarpetki w jednorożce po 5 zł i butelki (swoją kupiłam w muszelki i napis Mermaid Squad) po 15! Widziałam też, że ostatnio weszły tam skarbonki wyglądające jak wielkie muszle! Bajecznie się prezentują, ale kosztują 40 zł z tego co pamiętam, więc jak na skarbonkę to sporo~ Mimo to koniecznie spójrz, bo powinny Ci się spodobać. Pozdrawiam! <3

    http://enubinnie.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. Czy ty jadłaś parówki na snapchacie? Wegetarianko?

    ReplyDelete
    Replies
    1. To są parówki sojowe, niewegetarianko

      Delete
    2. Tak sie sklada, ze jestem wegetarianka. A o miłości do zwierząt mi tutaj nie mów bo dalej nawet nie potrafisz zaakceptować pytania o weganizmie.

      Delete
    3. Słucham? O co ci w ogole chodzi? Jak ja nie lubie ludzi którzy robią problem z niczego kuźwa. Wystarczy pamietać pod jakim postem sie to pytanie zadało :)

      Delete
  21. Plecak extra!

    ReplyDelete
  22. Doncia, mogłabyś powiedzieć skąd te okulary z wczorajszego zdjęcia na insta? Są świetne

    ReplyDelete
  23. Ty nie wybierasz sie na DNi Młodziezy?

    ReplyDelete
  24. Może jakaś notka pokojowa?:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeśli chcecie to nie ma problemu :D

      Delete
  25. To notka pokojowa <3 dawno takiej nie bylo!

    ReplyDelete
  26. dlaczego uciekasz z Krk? :D
    +szpilki cudowneee!

    ReplyDelete
  27. Polecasz jakieś narzutki ? Bo kąpletnie nie wiem dzie szukać :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dawno nie chodziłam po sklepach, więc nie wiem gdzie co jest teraz, ładne widziałam na Shein i Romwe

      Delete

LABELS

OOTD (204) PHOTORELATION (45) HAUL (35) mix (33) MOTIVATION (28) WISHLIST (13) THROWBACK (8) COSMETICS (7) LOOKBOOK (6) ME (6) TRAVEL (5) DIFFERENT (4) FAVORITES (3) FOOD (3) INSPIRATIONS (3) MOVIES (2) VLOG (2) BOOKS (1) MUSIC (1) TOP (1) YOUTUBE (1)

INSTAGRAM

SNAPCHAT

SNAPCHAT

ARCHIVE