31/07/2016

FAKE PEARLS

Cześć miśki!
Będziemy trochę pracować nad zmianą bloga, więc nie przejmujcie się jak nagle tu wejdziecie i wszystko będzie do góry nogami (dosłownie). Z czasem może uda nam się ogarnąć coś fajnego. Wkurza mnie już aktualny wygląd bloga. Trzeba coś z tym zrobić.
Dalej w Jaśle, ale na dniach już wracam do Krakowa. Wracam do szukania mieszkań no i może jakieś pracy... Nie, do tego drugiego zbytnio mi się nie spieszy. Zrobię kolejną wyprzedaż ubrań, to mnie trochę podratujecie może haha. Po za tym przywiozę z domu zapas jedzenia, to na głód narzekać nie będę na pewno. 
Ciesze się, że tak bardzo spodobał Wam się post o serialach. Taka aktywność w komentarzach- oby tak dalej! :D Jeszcze jakieś życzenia co do postów?

blouse- SHEIN
shorts- ROMWE
shoes- SHEIN

Wspominałam ostatnio, że zaczyna mnie ciągnąć w eleganckie ubrania. 


Co o tym sądzicie? Koszulka jest..... trochę dzika. Z przodu ma 3 rozcięcia, z tyłu jest cała. 



Uwielbiam koszulki opuszczone z ramion. Zwłaszcza białe.


Całe życie pogryziona przed komary.



Myślałam, że koraliki będą mi przeszkadzać i za chwilę odpadną, a w rzeczywistości są nieodczuwalne i jak widać dalej wszystkie na swoim miejscu!




Koniecznie dajcie znać w komentarzach co sądzicie :) Zbyt prosto ('stylizacja' z 3 rzeczy w końcu) czy wręcz przeciwnie- stawiacie na minimalizm? 


67 comments:

  1. Cudowna jak zawsze😚 Uwielbiam Twojego bloga i outfity

    ReplyDelete
  2. jak dla mnie cudownie. sama prawdopodobnie bym się tak nie ubrała, bo nie toleruję swojego ciała nawet minimalnie na wierzchu i w innych barwach niż czerń. a szkoda, bo stylizacja przepiękna, delikatna. ale, jak to mówią, ładnemu we wszystkim ładnie ;) pozdrawiam!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Miałam ten sam problem, zawsze czarne- bo wyszczupla, ale polecam przekonać sie też do innych kolorów. Ja mam straszne kompleksy na punkcie brzucha, dlatego wybieram najczęściej luźne góry, żeby go zakryć, a że mam wiarę wydatne obojczyki to dzięki bluzce z odkrytymi ramionami wydaje sie chuda haha, takie sposoby :D

      Delete
  3. Świetne focie Doncia <3 oby tak dalej z notkami!

    ReplyDelete
  4. ciekawa bluzka :)

    ReplyDelete
  5. Koszulka zaiste dzika, ale jak najbardziej w odczuciu na plus :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cieszę sie, że nie tylko mi sie podoba :)

      Delete
  6. Ja lubię taki minimalizm. Pięknie wyszłaś na zdjęciach- ten warkocz dodaje ci uroku :3 Co do postów, lubię twoich ulubieńców, ale w sumie mogłabyś się pochwalić swoją kolekcją szminek (na pewno je masz! :D )
    Pozdrawiam. zapraszam do siebie KLIK

    ReplyDelete
    Replies
    1. Niestety mam tylko dwie szminki.......... Haha

      Delete
  7. minimalizm jest najlepszy, stylizacja jest cudowna, pięknie wyglądasz :)

    ReplyDelete
  8. w tej fryzurze wyglądasz przeuroczo! Ogólnie mam wrażenie, że "odżyłaś", brak pracy Ci służy hahaha, a ta stylizacja boska, podkreśla Twoją kobiecość *-*
    PS szczęścia z Adrianem i oby jak najdłużej! Jesteś najsłodszą parą jaką widziałam!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Odżyłam- potwierdzam! Dlatego właśnie nie spieszy mi sie do powrotu do pracy :D Dziękuje!

      Delete
  9. Cudowna jak zawsze! Fajne te spodenki. Zrób może ulubieńców z lipca :*

    ReplyDelete
  10. ooo Doncia :)) fajnie że notki częściej i że masz chlopaka :) ale wiecej z nim fotek :)! ;*

    ReplyDelete
  11. Jezuuu, zakochałam się w tych zdjęciach!
    A do tego zauważyłam, że Tobie w każdym stylu jest do twarzy - od rockowego do eleganckiego. Ale co się tu dziwić. W końcu ładnemu we wszystkim ładnie :D

    ReplyDelete
  12. Doncia mam pytanie czy Ty masz brązowe włosy czy to tak przez światło? Plus wyglądasz cudownie coraz piękniejsza :* bluzka wygląda świetnie!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mam spore odrosty bo dawno nie farbowałam haha

      Delete
  13. DOncia bo ty masz swój styl np czasami ubierzesz spodnie, kiedy inna osoba by ich nie ubrała creepersy itd, czy Twojeu Adrianowi to nie przeszkadza ? ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie, znaczy czasami popatrzy na mnie z miną 'czy ty naprawdę chcesz w tym wyjść na miasto', ale akceptuje to co nosze :)

      Delete
  14. Ile kaw pijesz?:d

    ReplyDelete
  15. Ale ślicznie wyglądasz!

    nasty-rose.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Koszula jest piękna! Bardzo ładnie Ci w białym, moim zdaniem chyba lepiej niż w czarnym haha :D
    Zqpraszam do mnie jeśli chcesz się zainspirować fotmagstyle.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ostatnio biały zaczyna przeważać nad kolorem czarnym w mojej szafie

      Delete
  17. Lubisz chodzic w golfach? :D

    ReplyDelete
  18. Taka Doncie lubie dużo snapów, notki <e to jest to!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mówiłam, że rzucę pracę to wrócę! Mogłam to zrobić zdecydowane wcześniej :D

      Delete
  19. Zawiodłaś się na vinted? np zamówiłaś coś a przyszło brzydkie lub niezgodne z opisem? ;)

    ReplyDelete
  20. Doncia masz czasami gorsze dni, że ci smutno itd? ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jestem człowiekiem, nie ufoludkiem, oczywiście, że mam!

      Delete
  21. Doncia lubisz na basen chodzic? daleko masz od domu w Jaśle?

    ReplyDelete
    Replies
    1. No lubie, mieszkam na drugim końcu miasta w sumie :D

      Delete
  22. Jaka świetna stylizacja! Pasuje Ci to :D

    ReplyDelete
  23. Doncia jak zawsze przecudownie ! Tobie to serio we wszystkim ladnie :)

    www.kiercia.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. Masz jeszcze jakies ciuszki na sprzedaz?:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mam cały wór w Krakowie, jak wróce to dodam znowu na snapa :D

      Delete
  25. http://www.optopro.pl/okulary-Cary-1763

    ReplyDelete
  26. Doncia umiesz piec?:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Co to to nie, gotować tak, ale piec jeszcze nie próbowałam

      Delete
  27. Twój chlopak umie gotowac?:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Płatki z mlekiem i prosiłabym, żebyście mi nie zadawali pytań o Adrianie :)

      Delete
  28. Oglądałaś film Seks w wielkim mieście? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Chyba nie, jeśli tak to nie pamiętam

      Delete
  29. Kumplujesz sie z Grzesiem?;))

    ReplyDelete
  30. I będziesz współpracowac z tą firmą co mówilaś na snapku?:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. No pogięło, mam Wam reklamować dmuchane festiwalowe zjeżdżalnie XD

      Delete
  31. Doncia fajnie by było gdybyś dodała tu więcej kolorów na bloga a nie tylko biel :D

    ReplyDelete
  32. Doncia leciałaś kiedys samolotem?:d

    ReplyDelete
  33. Dawno mixu nie było :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sprawdze ile mam zdjęć, ale myśle, że już sporo, więc pewnie zrobie :D

      Delete
  34. DONCIA COŚ DLA CIEBIE:
    https://www.vinted.pl/damska-odziez/krotkie-sukienki/14050660-hell-bunny-uk-oryginalna-sukienka-w-jednorozce

    HAHAHA <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Okropna, wbrew pozorom ja nie lubie ubrań w takie motywu. Lubie pierdoły ewentualnie pidżamy, ale nic z ubrań

      Delete
  35. I proszę pamiętaj o reaktywacji To-do list po powrocie do Krk :)

    ReplyDelete
  36. stylizacja jest cudowna !
    pooositivee.blogspot.com

    ReplyDelete
  37. Dlaczego dopiero teraz odkryłam tę notkę... Cudowna stylizacja i zdjecia, jedne z najlepszych

    ReplyDelete

LABELS

OOTD (203) PHOTORELATION (45) HAUL (35) mix (33) MOTIVATION (28) WISHLIST (13) THROWBACK (8) COSMETICS (7) LOOKBOOK (6) ME (5) TRAVEL (5) DIFFERENT (4) FAVORITES (3) FOOD (3) INSPIRATIONS (3) MOVIES (2) VLOG (2) BOOKS (1) MUSIC (1) TOP (1) YOUTUBE (1)

INSTAGRAM

SNAPCHAT

SNAPCHAT

ARCHIVE