20/06/2016

53 comments:

  1. Szkoda ze malo zdjec :) ale extra notka!

    ReplyDelete
  2. Piękna koszula, kocham twojego bloga

    http://silvervea.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Obserwuje twojego bloga, snapa i instagram już od dłuższego czasu i na prawdę kocham twój styl. Co prawda ja gustuje głównie w czarnych ubraniach, ale mimo wszystko uwielbiam twoje stylizacje

    www.psychomeryy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Doncia gdzie oglądasz seriale? Chodzi mi głównie o Grę o Tron bo jak do tej pory jestem na 2 sezonie a znalazłam tylko na zalukaj a tam często jest obciążenie i nawet jak sie jest zalogowanym to bez VIP jest ciezko.
    Z góry dzięki za odpowiedź ;)

    ReplyDelete
  5. Spadła Ci liczba wyświetleń ?;))

    ReplyDelete
  6. Doncia, zawsze do kawy cos slodkiego jesz?:D

    ReplyDelete
  7. Myslalas zeby zdrowo jesc?:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie, życie jest za krótkie, żeby nie jeść tych dobrych rzeczy.......

      Delete
  8. Jadlas kiedys tiramisu?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pseudo tiramisu malinowe w kawiarni wedla, ale ponoć do tiramisu to w ogole niepodobne

      Delete
  9. Myslalaś nad zmiana wygladu bloga?:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pare rzeczy chce zmienić tylko nikt mi nie potrafi tego zrobić :')

      Delete
  10. Nadal dostajesz ubrania?

    ReplyDelete
  11. Kiedy jakiś mix?

    ReplyDelete
  12. Na jaki kierunek się wybierasz na studia i gdzie? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Myśle nad filologią angielską na up

      Delete
  13. Polecam Maski z Kallosa :) Kiedys mialas cudne wlosy

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mam odżywke z Kallosa, ale ta akurat jest słaba. Muszę ogarnąć inną :(

      Delete
    2. A jaką masz?:D

      Delete
    3. Tą taką w słotiku (?) z kreatyną

      Delete
  14. Jak idzie szukanie mieszkania?;)

    ReplyDelete
  15. Lubisz princesse?:D

    ReplyDelete
  16. Jak chodzisz na sesje to duzo zdj robisz?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Z 200-500, niestety moje pozowanie ssie i zdjęcia robi się raczej na zasadzie 'pstrykaj, aż na którymś wyjdę ładnie' :')

      Delete
  17. Fajniej sie mieszka z rodzicami czy samemu np z chlopakiem? Bo tak mysle jak to jest

    ReplyDelete
    Replies
    1. Są + i - tego i tego, mieszkanie na własną rękę jest super, nikt ci nie ględzi co masz zrobić, możesz hałasować o 3 nad ranem i robić co ci się żywnie podoba, ale z drugiej strony z rodzicami masz wszystko na miejscu, nie musisz pamiętać, żeby kupić chleb po drodze bo inaczej nie będziesz miała czego zdjęć na śniadanie, no i obiadek na stole........

      Delete
  18. Jakk chodzilas do szkoly to mialas duzo czasu wolnego?:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Biorąc pod uwagę fakt, że się w sumie nie uczyłam, to miałam masę wolnego czasu

      Delete
  19. podobaja ci sie bluzki bez ramion?

    ReplyDelete
  20. Twój chlopak jest z tego roku co ty?;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rocznik wyżej, ale różnica między nami to pół roku

      Delete
  21. A może zrobisz tiny z Grzesiem, jak za starych dobrych lat?
    Tylko powiedz gdzieś poza snapem, bo mam tel. z Windowsem ;-;

    ReplyDelete
  22. Czemu się tak zaczęłaś pieścić straaasznie? Przy chłopaku tak?
    Nie lub tego wiencej, bo zle się to oglonda, stlasnie to słabe. Wceśniej taka nie byłaś, to wkusa. Albo to ja dolastam, a Ty siedzis w miejscu :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. 'Zaczęłaś się pieścić strasznie' co?

      Delete
  23. Jak sie zawsze lubiłam to teraz trochę irytująca jestes.. Nie wiem dlaczego
    I trochę rozumiem ze nie masz czasu ale powinnaś jednak ogarnąć sie z tymi paczkami bo ludzie niepotrzebnie płacili a ty tyle czasu ich olewasz

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie nazwałabym tego olewaniem :) Przeprosiłam, moja wina, ale irytuje mnie to, że narzekasz ty, a nie ludzie którym zwlekam z paczkami.

      Delete

  24. 5. «mówić, zniekształcając wyrazy jak dziecko»

    plose, uff, tludno bylo znaleźć w google

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak mam ochotę mowić jak mam na snapie tamten filtr na mordzie, z czym masz problem?

      Delete
  25. Z filtrem? plose Cie, mówis tak od 2 miesięcy, ale moze Twoi cytelnicy to lubią, jeśtem widocnie za stala

    ReplyDelete
    Replies
    1. No i po co sie produkujesz, usuń ze snapa, 5 sekund i problem rozwiązany TADAM 100 razy szybciej

      Delete
  26. Jak się nazywasz na vinted?

    ReplyDelete
  27. Ta notka jest cudooowna <3

    ReplyDelete

LABELS

OOTD (204) PHOTORELATION (45) HAUL (35) mix (34) MOTIVATION (28) WISHLIST (13) COSMETICS (8) THROWBACK (8) LOOKBOOK (6) ME (6) TRAVEL (5) DIFFERENT (4) FAVORITES (3) FOOD (3) INSPIRATIONS (3) MOVIES (2) VLOG (2) BOOKS (1) MUSIC (1) TOP (1) YOUTUBE (1)

INSTAGRAM

SNAPCHAT

SNAPCHAT

ARCHIVE