18/06/2016

RAINBOW MIX

Cześć miśki!
Nie wierzę w to co się dzieje tutaj na blogu. Tak mało notek. Aż mnie to boli. Mam ochotę rzucić tą pracą, żeby znowu mieć czas na robienie tylu postów. Wysiadam pomału już. Na razie większość czasu zajmuje mi szukanie nowego mieszkania. Trzymajcie kciuki, żeby udało się to zrobić jak najszybciej, zyskam wtedy dodatkowe 3h czasu. Na razie walczę o tydzień wolnego w pracy, za to też możecie trzymać kciuki. Oby się udało!
Dzisiaj mam dla Was mixa. Mam nadzieję, że wybaczycie mi tak mało tych postów i dalej będziecie tu zaglądać pomimo ich częstotliwości :(


Wreszcie udało mi się dorwać trochę więcej rzeczy z Local Heroes!

Pytaliście o tą bluzę- można ją już kupić na stronie.



1 Czy tylko mi się wydaję, czy rożki nie smakują już tak jak kiedyś........... / 2 3 4 Kocham klimat wesołych miasteczek!

Dwa bałwanki

Jednorożce wszędzie


1 Kurtka od Romwe / 2 3 Oczywiście Sphinx i ulubione danie czyli jalapenos z serkiem w panierce / 4 Nasza ulubiona gra czyli kolejka- polecam!


Buty od Zaful



Kolejny jednorożec od Was do kolekcji. Dziękuje haha

1 Próbowałam zrobić szklane paznokcie, powiedzmy, że wyszły......... Ale odpadły po 1 dni haha / 2 Trochę za duża ta kurtka i literki się nie chcą dokleić, no ale trudno i tak ją uwielbiam :')




Wreszcie po 2 miesiącach udało mi się wyrwać na chwilę do Jasła!

Tęsknie za tym widokiem.......


Nie mam pojęcia gdzie ja w tym wyjde, pewnie będzie robić za pidżamę, ale nie mogłam się oprzeć haha. Spodenki ROMWE top ROMWE

Wypieki mojej mamy <3

I kolejna paczka niespodzianka od Happy Socks! Przekochani są! Uwielbiam ich opakowania.

Najlepiej.

Strój Zaful, narzutka Shein

Wracam do szukania mieszkania. Wieczorem znowu do pracy. Boziu daj wolne. Postaram się dodawać więcej notek. Może po prostu krótszych, ale zawsze to coś, prawda? :(

10 comments:

  1. Super zdjęcia bardzo mi się podobają❤
    pozdrawiam cię

    ReplyDelete
  2. Jak ja uwielbiam Twoje mixy. Czekam na więcej notek! :*

    ReplyDelete
  3. Uwielbiam mixy, świetne zdjęcia! Ja zawsze będę odwiedzać twojego bloga, nie przejmuj się :) Ale fajnie by było jakbyś wróciła do regularności w dodawaniu.
    PS. Lubisz jak ktoś do cb podchodzi w Krk? Nie masz z tym problemu? :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. To miłe jest, jeśli nie jestem akurat w pracy to nie mam problemu żadnego :D

      Delete
  4. Kochana masz piekna figurkę! Naprawdę ciekawa fotka, bardzo lubię mixy oby więcej takich <3

    ReplyDelete
  5. Kocham Twoje zdjęcia!

    silvervea.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Super zdjęcia doncia! Właśnie się martwilam co z tobą, a snapa nie oglądam już tak regularnie :( trzymam kciuki żebyś dostała to wolne i odpoczela 💕
    Mett-sky.blogspot.com zapraszam

    ReplyDelete
  7. Chodziłabyś w conversach?:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie chodze w płaskich butach haha, szukałam conversów na podwójnej, ale nie znalazłam niestety

      Delete

LABELS

OOTD (203) PHOTORELATION (45) HAUL (35) mix (33) MOTIVATION (28) WISHLIST (13) THROWBACK (8) COSMETICS (7) LOOKBOOK (6) ME (5) TRAVEL (5) DIFFERENT (4) FAVORITES (3) FOOD (3) INSPIRATIONS (3) MOVIES (2) VLOG (2) BOOKS (1) MUSIC (1) TOP (1) YOUTUBE (1)

INSTAGRAM

SNAPCHAT

SNAPCHAT

ARCHIVE