XX

May 26, 2016

Cześć miśki!
Już myślałam, że nic z dzisiejszych zdjęć nie wyjdzie. Na szczęście po południu wyszło słońce i udało nam się ogarnąć aż 2 sesje!


sweatshirt- MAGIAZAKUPOW
jeans- ROMWE
creepers- UNKNOWN, VINTED
headphones- TALLY WEIJL
case- ALIEXPRESS


Chciałam jeszcze poruszyć temat komentowania mojej wagi i ogólnie mojego życia (?). Nie wchodzi się buciorami w czyjeś życie.  Dostaję coraz więcej pytań o studia i komentarzy o moją pracę. Macie swoje życie, każdy ma swój wybór. Nie każdy musi studiować. Chcecie to robić? No to super. Nie chcecie? Też bomba, jeśli tylko taki macie sposób na życie i to Was w jakiś sposób uszczęśliwia. Każdy ma swoją drogę i swój pomysł. Robi to co uważa za słuszne. To, że ktoś Wam mówi, że powinniście zrobić tak, a nie inaczej to tylko ich zdanie. Liczy się to co Wy sądzicie o tym co robicie. Nigdy nie podążajcie za zdaniem ogółu i nie sugerujcie się stereotypami. A co do komentarzy 'ale przytyłaś'- chyba mam lustro. Czy Wasz komentarz coś zmieni? Nie. Mnie to w jakiś większy sposób nie rusza, czasami dodaje czasami usuwam. Weźcie pod uwagę fakt, że nie każdy musi ważyć 45kg. Kolejny stereotyp, który denerwuje mnie jak nic innego, że każdy ma wyglądać tak, bo inaczej 'o boże weź się za siebie ja ty wyglądasz'. Kto daje Wam prawo do mówienia komuś jak kto ma wyglądać? No ludzie. Dajcie żyć innym. Ważne by dobrze czuć się w swoim ciele i żyć w zgodzie ze sobą. Naprawdę Wam tego życzę , bo patrząc na Wasze komentarze widzę, że macie z tym spory problem. Zajmijcie się własną osobą, nad sobą pracujcie i siebie próbujcie zmienić jeśli coś Wam się nie podoba- nie innych :)



Często pytaliście o te słuchawki. Nie wiem czy jeszcze je znajdziecie, ale są z Tally Weijl. A w Sinsay teraz znajdziecie donaty!



Bluza trochę duża, ale akurat taie lubię na chłodne wieczory.

Jeśli muzyka to obowiązkowo Spotify.




O obudowe też często pytacie. Moja jest z Aliexpress, ale możecie ją teraz kupić na stronie Magia Zakupów.




Tamte creepersy się już całkiem rozleciały. Musiałam znaleźć nowe. Udało mi się tylko na vinted. Znacie jakieś strony z creepersami tylko lekkimi? Te ciężkie to jakbyś sobie kilogram cukru do nogi przywiązał...


  • Share:

You Might Also Like

33 Comments:

  1. Dobrze powiedziane + świetne zdjęcia
    ogólnie 10/10

    silvervea.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Omg, jedne z lepszych zdjęć! Takie wesołe i woow!

    ReplyDelete
  3. Dużo dałaś za butki? Śliczne są

    ReplyDelete
  4. Mam creepersy The smiths kupione na allegro, są mega wygodne, niezniszczalne, lekkie i jakieś dwa razy wyższe niż te standardowe z DeeZee, kocham je i polecam ci!!!

    ReplyDelete
  5. Mega zdjecia! Wkońcu sesyjka!<333333 Co do twoich słów masz racje :D

    ReplyDelete
  6. Najlepsza ta stylizacja *.* Ślicznie wyglądasz ♥
    Mam takie same słuchawki :3

    blog♥KLIK♥

    ReplyDelete
  7. Genialny postbi zdjęcia 😍 A nawiązując do hejtów itp. Dobrze powiedziałaś i według mnie nie jesteś ani za gruba ani za chuda👌 Poza tym każdy może ważyć ile chce - podziwam ;)

    ReplyDelete
  8. Cudowna sesja. Dawno takiej udanej w twoim wykonaniu nie widziałam :D
    A co do takich wścibskich komentarzy, mówisz bardzo mądrze, słuchaj siebie, a nie innych ;)

    ReplyDelete
  9. Doncia super! Ja pewnie gdzieś niedługo też muszę zrobić zapas bluz to pewnie zainwestuje w te z magii zakupów! :)

    ReplyDelete
  10. super to napisałas i masz 100% racji :) a co do wagi, to chyba tylko ktos z wadą wzroku bądź gimbuski dążące do 45kg.mogą uznać Cię za "grubą" - jesteś dorosłą kobietą z ładną, normalną, zdrową figurą. Ślicznie wyglądasz i nie zmieniaj tego:)

    ReplyDelete
  11. Święte słowa, wielka szkoda, że nie każdy potrafi to zrozumieć... A zdjęcia chyba najlepsze, jakie u Ciebie widziałam, jesteś fantastyczna :)

    ReplyDelete
  12. Ile czekałaś na paczkę z Magii Zakupów bo zależy mi na czasie i nie wiem czy zamawiać. Jeśli chodzi o komenatrze to świetnie powiedziane każdy może wyglądać tak jak chce a innym nic do tego! :)

    ReplyDelete
  13. Dokładnie, nie każdy musi wyglądać tak samo. Przecudowne zdjęcia!
    dusiiiak.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Nie rozumiem się tego wpieprzania ludzi w czyjeś życie... Jeśli już muszą komentować niech zostawią te uwagi dla siebie. Ja nawet nie zauważyłam, żebyś w jakikolwiek sposób się zmieniła (być może nie jestem spostrzegawcza), ale ważne żeby tobie pasowało jaka jesteś ;-) Bardzo fajnie wyglądasz w takiej jasnej stylizacji, tak trochę inaczej (ale w pozytywnym sensie), a buty są po prostu boskie <3

    ReplyDelete
  15. Świetnie wyglądasz na tych zdjęciach! Z resztą jak zawsze :* Nie myślałaś o tym, żeby dodawać większe zdjęcia? Lepiej się je ogląda ;) Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Chce wlasnie większe, kolezanka ma mi to poprawić :)

      Delete
  16. Zgadzam się z tobą w 100% ;)
    Zdjęcia super wyszły!
    http://fotmagstyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. Doncia! Jesteś prześliczna.
    Podobają mi się strasznie creepersy!
    mayum -click-

    ReplyDelete
  18. Przepięknie wyglądasz doncia!!
    Zapraszam do mnie -> http://mett-sky.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. Brawo dla fotografa! <3

    ReplyDelete
  20. Czekaaam na kolejna notke :D

    ReplyDelete
  21. Bardzo madre slowa Doncia, ludzie teraz przypierdalaja sie do wszystkiego... buziaki;*

    ReplyDelete
  22. Jednorożec rządzi! :)

    Pozdrawiamy,
    StyleLove.pl

    ReplyDelete
  23. Super sweter xx <3 jaki masz rozmiar ?

    ReplyDelete
  24. jaki masz rozmiar bluzy? bo waham się jaki zamówic :D

    ReplyDelete
  25. Polecam creepersy z magii zakupów :D

    ReplyDelete