02/05/2016

, ,

WELCOME SOPOT


Cześć miśki!
Właśnie wróciłam z Sopotu. Byłam tam wraz z chłopakiem na transferze z pracy. Co najlepsze zaoferowano to nam dzień przed i mieliśmy godzinę na decyzję, no ale czemu nie- i tak chciałam jechać nad polskie morze :)


jacket- ROMWE
dress- ROMWE
shoes- MAGIAZAKUPOW
cap- SNAPMADE
Pamiętajcie o -60% kodzie do wykorzystania na Romwe do 15 maja: RW-donatkay60

Nie wierzę, że zdecydowaliśmy się wyjść na zdjęcia akurat gdy wyszła tęcza. Mistrzostwo!



Od razu jak to zobaczyłam to stwierdziłam, że tam zrobimy zdjęcia. Miejsce idealne.






Plaża niestety jak każda nad polskim morzem zasyfiona petami, odłamkami szkła i wszelkiego rodzaju śmieciami- no niestety.



Obudowa z h&m. Nie przejmujcie się moim paznokciem, oczywiście złamałam.


Uwielbiam kurtki w tym guście!










Co najlepsze, w tym samym czasie zobaczyliśmy 2 tęcze!!!!!

Mewy też karmiłam!

Miliony muszelek.

Miliony.

Co sądzicie o Adrianie jako fotografie? Widzę, że ostatnie się Wam podobały, jestem ciekawa co sądzicie o tych :D




Graffiti w centrum.

Praktycznie cały wyjazd przejedliśmy w tej knajpie. Chyba nigdy nie jadłam tak dobrego wegetariańskiego jedzenia. Potwierdził to nawet Adrian, który jest zagorzałym mięsożercą, a na obiady sam mnie tam ciągnął.

Bar znajduje się na głównym deptaku. Ceny- patrząc na konkurencję- bez porównania.

Tortilla z warzywami podawana do wyboru z ryżem albo makaronem, no ewentualnie jeszcze ziemniakami z koperkiem, do tego wybrany sos i surówki które nakładasz sobie sam, zupa do wyboru, w tym przypadku pomidorowa (mistrzowska) i kompot (no to niestety niezbyt dobre, ale wybaczam). Zestaw kosztował nas 15,90, ani razu nie zjadłam go do końca haha. A taka szkoda było zostawiać.

Panierowany bakłażan.

I znowu panierowany bakłażan, tym razem z ziemniakami i sosem szpinakowym>>>>>>

Krzywy domek.



Drzewka w centrum.

Bar w jednej z knajp, otwarty jak na razie tylko w ciągu dnia, bo za zimno.

No i najlepsza rzecz s Sopotu czyli Coctail mix bar!!!!! Jest  w centrum, niedaleko molo. 

Po raz pierwszy zdarzyło mi się, że drink po pierwsze mi smakował, a po drugie zgiął mnie z nóg (tak, jeden haha).

W barze nie ma menu. Zamawiając barman pyta cię o parę rzeczy i na podstawie tego wymyśla dla ciebie drinka.

Tych nic nie przebije. Nigdy nie piłam nic tak przepysznego! Ceny wahają się nawet do 400zł za drinka haha, ale spokojnie, tylko jeśli sobie zażyczycie. Za takiego zapłacie 35zł (z podwójnym alkoholem) ;)

Ozdoby barmani również robią przy was. Jeśli będziecie w Sopocie (pełnoletni oczywiście.....................) to koniecznie wydajcie te parę złotych, naprawdę warto!

Pierwszy raz widziałam wschód słońca nad morzem o.o



Idealnie.



Ogólnie jeśli chodzi o Sopot to spodziewałam się czegoś innego. Jeśli będę miała tam wrócić to tylko żeby napić się tego wspaniałego drinka. Niestety się zawiodłam trochę :( Ogólnie niby miasto imprez. W weekend kluby są pełne od północy, a ludzie chodzą wystrojeni bardziej niż ja na studniówkę, chodząc wokół nich i pracując w jak najcieplejszej kurtce i 5 swetrach pod spodem czułam się trochę jak.... no. Nawet nie jestem w stanie powiedzieć dlaczego jestem na nie. Może to też wina ludzi, bo pracując rozmawiam z tysiącem z nich i niestety stwierdzam, że nigdy w życiu nie spotkałam tak niemiłych i agresywnych ludzi (nie mówię o wszystkich). Jakoś nic mnie do tego miasta nie ciągnie, ale cieszę się, że miałam możliwość odwiedzenia.
A Wy, co sądzicie o Sopocie?



23 comments:

  1. Ale extra. :) Aż mam ochotę się tam wybrać. PS. Masz bardzo fajnego bloga, obserwuję.~

    Pozdrawiam, www.hoe-e.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Twój chłopak jako fotograf 20/10! Świetnie mu wychodzą focie, więcej notek Doncia :)) Miło się ogląda je :)) Czemu akurat wysłano was do Sopotu?;>

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mają siedziby w 4 miastach w tym też w Sopocie i tam potrzebowali pracowników akurat :)

      Delete
  3. Mały błąd, jest zagorzałym mięsożercą, nie mięsożercom :D On jest mięsożercą, mówiłam to mięsożercom, po prostu liczba nie ta :)
    Zazdroszczę Ci, aaa! Decyzje podejmowane w chwile są najlepsze. Jak Cię odkryłam, byłaś początkującą singielką, a tutaj już profesjonalne sesje i wyjazdy, haha! I super chłopak, genialny fotograf ;D

    ReplyDelete
  4. Zdjęcia Adriana- miazga. <3

    ReplyDelete
  5. Jak widać spontany najlepsze! Co do polskiego morza, sama bym się wybrała tak wiosną. Zdjęcia przecudowne, ma chłopak talent!
    dusiiiak.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Przykro mi, że masz tak złe zdanie o Polskich plażach. Jeśli jesteś akurat na tych, na których znajdziesz stereotypowych warszawiaków na majówce, to nie dziw się, że jest syf. W Polsce jest wiele pięknych plaż, zarówno publicznych, jak i tych dzikich (te są szczególnie piękne). Przepraszam, ale trochę mnie twoja opinia zirytowała, bo jest niczym nie uzasadniona.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Niestety za każdym razem kiedy byłam na polskiej plaży czekał na mnie ten sam widok :( A Sopot zraził mnie ludźmi z którymi miałam styczność niestety, a nie samą plażą. Na polskie wakacje i tak na pewno uderzę w te rejony, jednak odpuszczę już Sopot :)

      Delete
    2. W takim razie polecam np. Jastarnię :)

      Delete
  7. Masz jeszcze jakąś notke stamtąd? :D

    ReplyDelete
  8. śliczne zdjęcia! *.*
    pooositivee.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Zdjęcia mistrzowskie! I jeszcze te tęcza!

    ReplyDelete
  10. Zdjęcia piękne! Kolory super, wszystko super!

    ReplyDelete
  11. Zdjęcia cudowne, niech Adrian robi ci zawsze zdjęcia na bloga! Wyszły na prawdę świetne <3

    ReplyDelete
  12. Zdjęcia mistrz!

    ReplyDelete
  13. Świetne zdjęcia!


    zapraszam silvervea.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Zdjęcia są super, stylizacja jeszcze lepsza!

    milkaoreoo.blogspot.com


    ReplyDelete
  15. Studiuję w Sopocie i to co dzieje się tam na imprezach nie ma z tym miastem nic wspólnego. Sopocian jest tam tyle co nic, zdecydowana większość to przyjezdni, a na ich podstawie chyba nie powinno się oceniać miasta. Taka drobna sugestia :)

    ReplyDelete
  16. Super zdjęcia *.* Jesteś mega piękna :) A Adrian jako fotograf-pierwsza klasa :D Uwielbiam twojego bloga, czytam każdą notke :)

    ReplyDelete
  17. Czy kod rabatowy obowiązuje tylko w dolarach? Czy także mogę zapłacić €? ;)

    Świetny post i świetne zdjęcia!

    ReplyDelete

LABELS

OOTD (204) PHOTORELATION (45) HAUL (35) mix (33) MOTIVATION (28) WISHLIST (13) THROWBACK (8) COSMETICS (7) LOOKBOOK (6) ME (6) TRAVEL (5) DIFFERENT (4) FAVORITES (3) FOOD (3) INSPIRATIONS (3) MOVIES (2) VLOG (2) BOOKS (1) MUSIC (1) TOP (1) YOUTUBE (1)

INSTAGRAM

SNAPCHAT

SNAPCHAT

ARCHIVE