18/05/2016

HAUL

Cześć miśki!
Ponieważ dalej jestem chora, a pogoda nie dopisuje i nie mam jak iść na zdjęcia to mam dla Was kolejny haul. Nie wiem jak wyrobię, żeby pokazać Wam te rzeczy na sobie. Myślę o paru lookbookach. Co Wy na to? Najpierw jednak muszę do końca wyzdrowieć. Na dodatek ten tydzień w pracy zapowiada się okropnie. Pomocy.

Wróćmy do przyjemniejszych rzeczy. Kocham mój nowy pendrive. Znalazłam go na aliexpress, ma 8gb (o dziwo naprawdę ma, nie to co z powebankami). Zapłaciłam za niego tylko $3! Kocham. Aliexpress. Wczoraj znalazłam strój jednorożca. Taki puchaty :) Cały :) Z głową :) Czaicie :)

Pierwsza paczka, tym razem nowość, Fiorellashop, IG
Torba której szukałam masę czasu. Ciężko było znaleźć czarną, wreszcie się udało i już ją uwielbiam! 

Kurtka niestety mnie rozczarowała. Spodziewałam się troszkę ciemniejszego koloru :(

Sukienka- sama nie wiem czy gdziekolwiek ją założę, ale coś mnie do niej podkusiło haha. Brakuje mi w szafie takich zwykłych sukienek na co dzień. 

Koszula jest bardzo duża, ale tak spodobał mi się motyw tej naszywki, że musiałam ją wziąć haha.

Paczka od Zaful:
Jako, że zbliża się lato (patrząc za okno zaczynam w to pomału wątpić........) zaryzykowałam z zamówieniem strojów kąpielowych. W tym dół niestety okazał się za mały... :(

Za to ten strój trafiony w dziesiątkę! Już go kocham i nie mogę się doczekać, żeby go wreszcie ubrać!

Nie wierzę, że udało mi się dorwać taką koszulę. Jest idealna. Widzicie te małe perełki? No przeurocze.

Przetestowałam wczoraj kawowy peeling od Scrulove i jestem naprawdę mile zaskoczona! Boski zapach, mocno zdziera, ale o dziwo nie trzeba po nim nakładać żadnego balsamu, skóra nawilżona jak nigdy. Polecam!

H&M:
Musiałam...................

Długo myślałam nad kupnem takiego, ale zawsze mi było szkoda, więc w końcu się zabrałam i kupiłam, będzie idealny na plaże.

Dobra, to coś dziwnego........... Nie dość, że kupiłam coś kolorowego, to jeszcze z pomarańczowym którego nie lubię haha.

No i wreszcie udało mi się zebrać całą kolekcje z tej serii haha.

Romwe:
Tak sie bałam, że nie zdążę jej kupić przed wyprzedaniem, ale udało się! Idealna! 

Kolejna koszulka stworzona dla mnie :D Jak ja kocham to, że ostatnie kolekcje są w jednorożce, tęcze i syreny. Wreszcie mam co kupować.

Spodnie ok, tylko czemu mają jasno-zielone szycie...........

Poluje na spodnie z frędzelkami na dole, jak na razie udało mi się dorwać coś takiego tylko haha. 


No i bomberka. Nie byłam co do nich przekonana, ale zaryzykowałam z tą i już ją uwielbiam!

Czy wspominałam już jak bardzo kocham aliexpress? :):):)

Kolejna paczka od Mode:
Zwykły biały top- takiego jeszcze nie posiadam, a zawsze się przyda :D

Dawno nie kupowałam niczego w paski, więc trzeba było to zmienić :D Sukienka na pewno się przyda.

Co z tego, że buty ładne- nie da sie w nich przejść paru kroków, taie niestabilne. Niestety nie polecam. 

Z tymi butami już lepiej, tylko potrzeba z 5-10 minut na zawiązanie ich haha. 

Kurtka z Mohito- jak ja się cieszę, że nie kupiłam jej wtedy kiedy chciałam, tylko później znalazłam na promocji haha. Ma cudowny materiał, no i do każdej stylizacji doda trochę koloru. 

Ostatnio mój ulbuiony sklep, czyli Pull&Bear:
Obowiązkowo musiałam wrócić z crop topem z zakupów.

Niestety nie mogę znaleźć linku do niej. Syrenki zawsze na tak (ciekawi czy kiedyś mi się znudzi ten motyw......)

Kolejne okrycie wierzchnie, no bo czemu nie............... Lubię osttanio ten motyw z tymi 'palmami'.


Moja kurtka marzenie, wreszcie zebrałam się, żeby wydać te moje oszczędności i ją zamówić. Niestety się rozczarowałam, jako że napis 'mermaid' nie jest do końca doklejony... Jeśli już wymagają takiej ceny, to może by tak chociaż napis do końca dokleić.
No ale trudno, nie opłaca mi się bawić w zwroty, literki dokleje sobie sama, ale konkretnie się zastanowię zanim zamówię kolejną rzecz.

Jako że cierpię na niedobór bluz, zamówiłam dwie z Magii Zakupów. U tej podziewałam się innego efektu tych krzyżyków, zobaczymy jak się to sprawdzi. 

BMTH- tak!!!!!!!!!!!

Do sklepu niedawno weszły też kubki- no błagam! Są idealne! Długo szukałam czegoś w taim guście za znośną cenę. Pierwszy i drugi.

No, trochę się tego nazbierało. Co Wam najbardziej przypadło do gustu? :D


52 comments:

  1. O kurczeeee bluza z BMTH rządzi <3 świetne rzeczy, zdrowiej szybciutko

    ReplyDelete
  2. Kurtka z napisem mermaid cudowna 😍😍😍😍

    ReplyDelete
  3. przeglądając haul już wpadłam na kilka stylizacji które spokojnie można by było stworzyć! bardzo mi sie podoba ten post! :)

    ReplyDelete
  4. spodnie z frędzlami na dole są w bershce :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Są na mnie za długie :( Minus niskiego wzrostu, zamiast sięgać połowy łydki to sięgają mi do kostek...

      Delete
  5. Twoje haule są moimi ulubionymi, zawsze kupujesz takie śliczne rzeczy!
    Jesteś boska Doncia <3
    mayum -click-

    wpadnij do mnie!

    ReplyDelete
  6. Na jakim kierunku studiów jestes?

    ReplyDelete
    Replies
    1. A masz w planach zacząć studia w tym roku? Wydawało mi sie ze w tamtym roku na snapie mówiłaś ze bd studiować w Krakowie? Co sie zmieniło? 😜

      Delete
  7. Za ile był ten kubek z hm? Bo nie ma ho już na stronie :(

    ReplyDelete
  8. Robiłaś kiedyś peeling z kawy? ;d

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sama nie, moja mama kiedyś robiła, ale nie próbowałam :D

      Delete
  9. Doncia szoda Ci czasami kasy np na jakieś duperele?:D Np odzywki do wlosow, albo jakies slodkie?:dd

    ReplyDelete
    Replies
    1. Raczej nie, to zależy na co i ile mam w portfelu haha

      Delete
  10. Kupujesz na vinted?:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zdarza sie, wczoraj np creepersy kupiłam

      Delete
  11. Ile kaw dziennie pijesz?:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. 1 obowiązkowo, czasami 2, no i na noc do pracy energetyka przeważnie

      Delete
  12. Od pewnego czasu mam wrażenie, że wypaliłaś się jako blogerka. Oczywiście rozumiem Twój brak czasu, praca robi swoje a z tego co widzę, to naprawdę się starasz. Właściwie nie wiem czemu to piszę, jestem z Tobą bardzo długo i po prostu widzę różnice. Mam nadzieję, że nie zostawisz tego wszystkiego mimo wszystko. Brakuje mi też trochę Twoich odpowiedzi na snapie, nawet te kilka pytań z instagrama.. To co napisałam naprawdę nie ma na celu urazić Cię, ani wkurzyć. Doceniam Twoją pracę i wkład w to wszystko. Mam nadzieję, że nieługo znów będzie jak dawniej (może to przez pracę? nie wiem) i życzę Ci jak najlepiej, miłego dnia.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie mam czasu przez prace, pracuje na nocki, śpię do południa, zostaje mi pare godzin na zrobienie czegokolwiek i znowu do pracy. Prędzej ograniczę dni w pracy niż rzucę bloga haha.

      Delete
  13. serio dałaś 500zł za kurtkę dżinsową? :O i jeszcze niedoklejone literki, współczuję

    ReplyDelete
    Replies
    1. Też nie wierze. Teraz mama zobaczy komentarz i zawału dostanie haha, sorry mom

      Delete
  14. Twoja mama ogląda Twojego bloga? :D

    ReplyDelete
  15. Myślisz że da sie wyżyc w KRK za 1500 zł?:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Spokojnie. Mieszkanie 500-700zł (tylko trzeba dobrze poszukać, najlepiej mieszkać w więcej osób), a reszta na co sobie tam chcesz. Bilet półroczny ulgowy na komunikacje miejską 189zł? (nie wiem czy dokładnie pamiętam, miesięczny 47zł). Nie jest aż tak źle :)

      Delete
  16. Mam takie pytanie. Chciałabym zamówić coś na romwe. Słyszałam od wielu osób, nawet od ciebie, że jest możliwość darmowej wysyłki, a ja mam do wyboru za 64,92 i 105,16zł ;o O co chodzi?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Z tego co wiem teraz darmowa wysyłka jest przy zamówieniu powyżej $50

      Delete
  17. Po chuj piszesz ile co kosztowało? Kurta za 500zł ? Buty za 500zł? Ogarnij się, oglądają Cie dzieci. Pomyśl czasem, że się na Tobie wzorują.
    Ta kasa zjebała Ci mózg.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Co jest złego w napisaniu ceny. Jakbym napisała, że kosztowało 20zł, to byłoby ok, jak już 500 to 'kasa zepsuła ci mózg'. Naprawde...

      Delete
  18. W jakim rejonie krk mieszkasz?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Czerwone Maki, ale będę się przenosić jak tylko uda mi się odłożyć trochę pieniędzy, bo za daleko jednak :(

      Delete
  19. Natka na ile lat sie czujesz?:D

    ReplyDelete
  20. Lubisz długo spac?:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Śpie po 9h, jak śpie za długo to jeszcze gorzej niż jak niewyspana , no chyba, że faktycznie jestem zmęczona to wtedy pośpie trochę dłużej :D

      Delete
  21. Doncia podobają Ci się slip on?:D

    ReplyDelete
  22. Słuchasz disco polo?:D

    ReplyDelete
  23. Twoim zdaniem jak sie robi zdj lustrzanką lepiej sie wychodzi niż zwykłą cyfrowką?:D

    ReplyDelete
  24. Podobasz sie sobie? :>

    ReplyDelete
  25. Doncia, czy te kostiumy z Zaful kupiłaś czy dostalaś? Chodzi mi o to czy wiesz jak wygląda płacenia za ubrania ubrania tej strony, bo chce zamówić dwa kostiumy i nie wiem czy mam zakładać PayPala żeby za to zapłacić czy jak, bo nie wiem co z walutą��

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dostałam, ale myślę, że strona działa tak samo jak i Shein, Romwe czy wszystkie inne. Musisz ieć konto walutowe, większość nowych podobno to ma (nie znam się na tym.....) Dopytaj w banku jak to u Ciebie wygląda, jeśli masz to wszędzie możesz płacić normalnie bez paypal :)

      Delete
  26. Długo czekałaś na pendriva? ♡.♡

    ReplyDelete
  27. ile kosztował pendrive :D nie znam się na cenach zagranicznych?

    ReplyDelete

LABELS

OOTD (204) PHOTORELATION (45) HAUL (35) mix (34) MOTIVATION (28) WISHLIST (13) COSMETICS (8) THROWBACK (8) LOOKBOOK (6) ME (6) TRAVEL (5) DIFFERENT (4) FAVORITES (3) FOOD (3) INSPIRATIONS (3) MOVIES (2) VLOG (2) BOOKS (1) MUSIC (1) TOP (1) YOUTUBE (1)

INSTAGRAM

SNAPCHAT

SNAPCHAT

ARCHIVE