08/05/2016

HAUL HAUL HAUL

Cześć miśki!
Tak jak obiecałam- kolejny haul! 

Rzeczy trochę się nazbierało, a jeszcze masa paczek w drodzę. Za niedługo pewnie pojawi się kolejny haul jak wszystkie już dojdą. Nie wiem jak szybko będę w stanie pokazać te rzeczy na osobie- może kolejny lookbook tym razem w wersji eleganckiej? :D

Pierwsza rzecz- KOCHAM ALIEXPRESS. Teraz mogę próbować piec. Foremkę kupiłam za niecałego dolara, jeśli ktoś z Was chce spróbować jednorożcowe ciasteczka to polecam :D Link macie tutaj: KLIK


Paczka niespodzianka od NA-KD
Sukienka jest niesamowita, jednak nie wiem czy kiedykolwiek odważę się ją założyć. Jest welurowa co daje niesamowity efekt w połączeniu z cekinami. Na zdjęciu macie pokazane wycięcie z tyłu na plecach. 

Sukienka/narzutka- niestety przy moim wzroście tylko do wysokich butów :') Ale myślę, że dobrze będzie wyglądać założona na strój kąpielowy w drodze na plaże!


Okulary z limitowanej edycji HINDSIGHT VINTAGE
Okulary dostępne są na Asos KLIK i KLIK , na mnie niestety są trochę za duże :( Ale spróbuje z nimi coś jeszcze zrobić. Uwielbiam okulary w tym guście, niestety większość z nich po protu leci mi z nosa. 


Paczka od Lookbook Store:
Spodnie niestety są troszkę za duże :( Gdyby były mniejsza to bajka, niestety nie trafiłam z rozmiarem KLIK

W SUKIENCE JESTEM ZAKOCHANA, jako że ostatnio mam jakąś manię na czerwone obcisłe sukienki- ta jest definitywnie trafiona. Ładnie podkreśla talię- no i niestety brzuch gdy za dużo się zje, ale raz można się poświęcić haha, KLIK

I spodnie którym neie da się zrobić łądnego zdjęcia jak leżą na ziemi, dlatego polecam zaglądnięcie w link KLIK. Długo przymierzałam się do tego typu spodni, wreszcie zamówiłam, ale czy przestawię się na chodzenie w nich- nie mam pojęcia.


Kombinezon od Beginning Boutique. Po pierwsze duży duuuuży plus za pakowanie paczki- większość z Was pewnie widziała na snapchacie. Holograficzna koperta bąbelkowa>>>>>
Paczką od nich jestem miło zaskoczona, rzeczy naprawdę solidnie wykonane, materiał w środku jest mięciutki. Polecam! Link do kombinezonu: KLIK


Uwielbiam ten motyw! H&M jak zawsze na duży plus. Obudowa niestety już się starła po bokach.... Ale opakowanie na okulary czy inne pierdoły dobrze się trzyma, tak samo jak i kosmetyczka którą mam z tej samej serii. Poluję jeszcze na kubek, może się uda :D


Paczka od aplikacji MODE. Dostępna też na Androida. Aplikacja skupia w sobie masę sklepów, pomaga znaleźć rzeczy których szukacie po atrakcyjnych cenach. 
Na początku byłam średnio nastawiona do tej współpracy. Wydawało mi się coś to wszystko za kolorowe. Zanim jeszcze dostałam swoją paczkę zaproponowali mi zrobienie rozdania dla Was, w którym miało wygrać aż 5 osób, do wyboru były rzeczy z danego przez nich katalogu. Uwielbiam gdy sklepy proponują, żebym zrobiła dla Was jakieś rozdanie, więc czemu nie. Rozdanie zrobiłam, zwycięzców wybrałam i od paru osób już dostałam informację, że rzeczy dotarły i że są z nich zadowoleni. Parę dni temu przyszła moja paczka i jestem naprawdę mile zaskoczona :D
Torba jest naprawdę dobrze wykonana! 

Sukienka dokładnie taka jak na zdjęciach.

Bluza też dobrze wykonana, miła w dotyku.

Tą bluzą niestety jestem zawiedziona, bo spodziewałam się czegoś kompletnie innego, no ale zdarza się. Może gdzieś ją ubiorę. Czekam jeszcze na drugą część paczki, która ma dojść do mnie na dniach, więc jestem cholernie ciekawa jak będzie z resztą :D


Buty z Deezee na które czekałam jakiś miesiąc. Polowałąm na oryginalne pumy z kolekcji Rihanny, niestety wszystkie wyprzedane, więc chociaż udało mi się zdobyć takie. Chyba najwygodniejsze buty jakie w życiu miałam! Jeśli się nad nimi zastanawiacie to naprawdę polecam! KLIK


Paczka od Romwe:
Nieszczesna sukienka która miała być na wesele. Zamówiłam ją na Romwe KLIK  w rozmiarze L jako, że chińskie strony lubią zawyżać rozmiary. Tym razem okazało się jednak, że wcale ich nie zawyżyli...... Do wesela zostało mało czasu, więc zamówiłam drugą mniejszą, z Shein jako że wychodziło taniej, specjalnie wzięłam droższą wysyłkę, miałą dotrzeć do tygodnia- dotarła w 3. Tak.......... Jeśli chodzi po Shein, to nie polecam wysyłki płatnej, lepiej weźcie darmową albo tą tańszą, jako że czas oczekiwania jest taki sam..... Tak czy siak- w sukience jestem zakochana!

No i koszulka na którą trochę polowałam, bo co chciałam zamówić to była wyprzedana. UWIELBIAM JĄ! Idealnie pasuje! KLIK

Pamiętajcie o -60% kodzie rabatowym do Romwe, ważny do 15 maja: RW-donatkay60


Jak niektórzy może już zauważyli odpowiadam na masę pytań z komentarzy. Jeśli jakieś macie to śmiało, zachęcam też do ogólnego komentowania postów. Miło widzieć, co o czym sądzicie :)




51 comments:

  1. Ten mieniący się kombinezon jest wspaniały!

    ReplyDelete
  2. Super notka ;)) a pomysł na lookbook genialny

    ReplyDelete
  3. jejku świetne są te rzeczy ! *.*
    pooositivee.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Taak! Czekam na lookbook :D Ja bardzo lubię aliexpres, za każdym razem dostaje to co zamawiam i za każdym razem jestem zadowolona :D A aplikacje na pewno wypróbuje :D
    http://fotmagstyle.blogspot.com/2016/05/mix-inspirations_8.html

    ReplyDelete
  5. Lookboook z sukienką z Romwe <3

    ReplyDelete
  6. Sama czekam na mój rozmiar tych butów z Deezee. Ale masz dużo fajnych rzeczy! Czekam na notki!
    dusiiiak.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Co sądzisz o wokalu dziewczyn z Little Mix? :)

    ReplyDelete
  8. Świetny post!

    silvervea.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Rzeczy extra, teraz tylko czasu i strzelac fotki!

    ReplyDelete
  10. Co Twój chłopak sądzi o Twoim blogowaniu? :) Bo wiesz, facet to facet :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Raczej jest za, wspiera jako tako, tylko czasami sie wkurza, że za dużo czasu mi to zajmuje haha

      Delete
  11. Twój Adrian chetnie robi ci fotki na bloga?:D

    ReplyDelete
  12. Może zrobisz inna notke niż ciuchy, outfit? :D Dawno jedzenie nie bylo ;(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ostatnio jem tylko tosty i makaron z sosem haha

      Delete
  13. Podoba ci sie blogowanie? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Prowadzę blogi od 2009r, to już nawyk :D

      Delete
  14. zrobiłabys na snapie pytania / odpowiedzi?:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiedyś na pewno zrobie, teraz nie mam zbytnio jak :(

      Delete
  15. lubisz rozowy kolor?;d

    ReplyDelete
  16. Będzie z tą kurtką jakaś notka?:D

    ReplyDelete
  17. Kiedy wracasz do Jasła? ;d

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pod koniec miesiąca planuję na pare dni :D

      Delete
  18. Doncia co ile farbujesz włosy? jaki kolor?:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. A różnie, co 2 miesiące chyba mniej więcej, garnier onyksowa czerń

      Delete
  19. Ile miałaś % z ang ustnego?:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Z podstawy 98%, z rozszerzonego 80% coś, nie pamiętam

      Delete
  20. Super by takie odpowiedzi były :) Taaak bardzo cie lubie twoje snapy notki i wszystko! :* :* szkoda ze codziennie nie dodajesz notek! :) :* jestes super osoba i fajnie ze mimo braku czasu starasz sie cos dodac i odpisac tutaj :*

    ReplyDelete
  21. Idziesz dzisiaj do pracy?:)

    ReplyDelete
  22. Nadal jesteś wegetatarianka?:)

    ReplyDelete
  23. Masz w Jaśle duzo znajomych? :)

    ReplyDelete
  24. Jestes osoba nerwową czy spokojna?:)

    ReplyDelete
  25. Jak mija Ci dzionek dzisiaj?:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Odpoczywam i staram sie podkurować bo mnie jakaś choroba zaczyna łapać......

      Delete
  26. W jakim programie przerabiasz foty?

    ReplyDelete
  27. Doncia wróciłabyś do szkoły? Dużo uczyłaś się do matury? Pytam z ciekawości bo właśnie teraz skończyłam pisać maturki haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie XD Do matury rozwiązałam tylko pare starych matur i tyle

      Delete
  28. Jaaak chodzilas do szkoły za to duzo snapow bylo xd ♥♡♥

    ReplyDelete
  29. Kiedy pościak?:D

    ReplyDelete
  30. twoj kod -60 na romwe dziala tez na przecenione rzeczy ?:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jak masz np -40% to zniża do -60% :)

      Delete
  31. I co zrobiłaś z ta droga kurtka? :D odesłałas czy zostawiłaś

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zostawiłam, bo szkoda mi odesłać haha

      Delete

LABELS

OOTD (204) PHOTORELATION (45) HAUL (35) mix (33) MOTIVATION (28) WISHLIST (13) THROWBACK (8) COSMETICS (7) LOOKBOOK (6) ME (6) TRAVEL (5) DIFFERENT (4) FAVORITES (3) FOOD (3) INSPIRATIONS (3) MOVIES (2) VLOG (2) BOOKS (1) MUSIC (1) TOP (1) YOUTUBE (1)

INSTAGRAM

SNAPCHAT

SNAPCHAT

ARCHIVE