23/05/2016

DRESS LOOKBOOK

Cześć miśki!
Wreszcie nowy post!!!! Wyzdrowiałam. Dzisiaj mam dla Was sukienkowy lookbook, niestety mam tylko jedno zdjęcie każdej stylizacji, jako że tu gdzie teraz mieszkam naprawdę nie ma gdzie robić zdjęć....... Jakimś cudem złapaliśmy w miarę dobry kadr, więc chociaż po jednym zdjęciu wyszło. Mam tyle cudownych nowych rzeczy, które chciałabym Wam pokazać, ale nie mam jak :( Na szczęście udało się trochę ograniczyć dni w pracy, więc obiecuję dodawać więcej notek. W dodatku mam 4 dni wolnego na OWF, więc czeka Was spora relacja z koncertów i masa stylizacji w najbliższych dniach!


(Doncia mistrz grafiki)

dress- MODE
shoes- CZASNABUTY
Pierwsza sukienka jest z aplikacji Mode. Jest bardzo krótka- jak dla mnie plus, ponieważ jestem niska, więc sukienka mnie nie skraca. Minus jest taki,że na brzuchu jest obcisła, przez co widać zaokrąglenia............ Nie pojesz :') Buty wreszcie udało mi się dorwać w niskiej cenie. Są cholernie wygodne. Polecam bardzo buty z czasnabuty. Mam już 4 pary od nich i na żadne nie narzekam. No i ceny też nie są tragiczne.





dress- ROMWE
shoes- ALDO
Wybaczcie tą pozę. Kocham tą sukienkę. Jest minimalnie za duża w biuście, ale jakoś spróbuje sobie z nią poradzić. Mam na sprzedaż taką w rozmiarze L gdyby ktoś chciał. Jest bardzo elegancka, w miarę dopasowuje się do ciała. To ta nieszczęsna która miała być na wesele. Teraz poczeka na jakąś inną okazję.





dress- NA-KD
shoes- ALDO
Sukienka ze sklepu NA-KD. Była w paczce niespodziance. Niestety trochę gryzie, ale bardzo podoba mi się krój. Nie wiem czy odważę się kiedykolwiek ją założyć gdzieś, ze względu na to, że jak przyświeci słońca to odbijasz światło jak kula dyskotekowa. A buty z Aldo ze szklanym obcasem- uwielbiam je. 





dress- MODE
shoes- ALIEXPRESS
Kolejna sukienka od Mode. Też krótka i też problem z obcisłym brzuchem haha. To chyba znak, że trzeba wrócić do kręcenia hula-hopem. Dawno nie kupowałam nic w paski, a na sukienkę dość długo polowałam, nie jestem jednak pewna co do kroju. Buty są z Aliexpress i są bardzo wygodne! 





dress- LOOKBOOK STORE
shoes- ALDO
Kolejna czerwona sukienka. Coś mam z tym czerwonym ostatnio. Wchodzę do sklepu i pierwsza czego szukam to obcisłych czerwonych sukienek. Z tej jestem mega zadowolona. Niestety kolejna z serii 'nie jedz nic przed wyjściem'. 






jumpsuit- BEGINNING BOUTIQUE
shoes- MODE
Link do kombinezonu coś nie działa, więc podałam Wam link bezpośrednio do sklepu. Elegancki i wygodny. Z przodu wygląda jak sukienka, a nie trzeba się martwić, że coś podwieje. Buty z Mode i są piękne, niestety w ogóle niestabilne i tym razem to na 90% nie jest wina tego, że nie potrafię chodzić w tak wysokich szpilkach- po prostu są niestabilne. 


Mam nadzieję, że pomimo wszystko notka i tak Wam się podoba.
Bardzo się cieszę z Waszej ostatniej aktywności w komentarzach, oby tak dalej! :D


22 comments:

  1. Wszystkie sukienki są piękne! Ale w tej 1 chyba najbardziej siebie widzę ^^ A przy tej sukience w paski tak słodko wyszłaś :* Super notka :D

    ReplyDelete
  2. Najbardziej podoba mi się ta pierwsza i ta w paski. Ślicznie wyglądasz w tej pierwszej, z resztą we wszystkich Ci ładnie :D

    Nasz blog♥

    ReplyDelete
  3. We wszystkim wyglądasz przepięknie! Czekam na relacje z OWF!
    dusiiiak.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Beautiful photos!

    silvervea.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Kombinezon przecudowny! <3
    http://fotmagstyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Czerwona ostatnia i kombinezon nalepsze czekam na więcej 😍😜😝😄

    ReplyDelete
  7. Najlesza ta czerwona i kombinezon czekam na next 👋😜😝😍😄❤

    ReplyDelete
  8. Po co mieszkasz w Krakowie skoro nie studiujesz juz tam nie lepiej mieszkać z blizej rodziny?

    ReplyDelete
    Replies
    1. A to mieszkać w innym mieście można tylko jak sie studiuje? Tutaj łatwiej o prace

      Delete
  9. Wrócisz na studia? Jaki kierunek ci sie podoba?

    ReplyDelete
  10. Miałam Cie za dobrą osobę. Taką naprawdę dobrą. Ale jak zobaczyłam jak paradujesz po rynku i zachęcasz gości do klubu że striptizem nie mogłam uwierzyć że z tych pieniędzy żyjesz. Nie trudno zgadnąć że to właśnie za upokarzanie się tyle Ci płacą. Myślałam że masz sumienie. Ci goście w 90% przypadkach chodzą zdradzać własne żony lub dziewczyny. Nigdy bym nie pomyślała że dla dużej kasy znizysz się do takiego poziomu. To smutne Doncia, naprawdę.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Poważnie... Praca jak każda inna na promocji i wyobraź sobie, że nie wszyscy w Krakowie mają żony czy dziewczyny. Mam masę ludzi która mówi 'nie dziekuje mam żone' a mam masę ludzi która wchodzi tam wraz z żonami. Co to ma do tego czy jestem 'dobra' (serio?). Po za tym klub ze striptizem to nie burdel, jedyne co tam mogą zrobić to popatrzeć jak laski tańczą na rurze, a robią to naprawde dobrze ;) Każdy ma różne podejście do klubu ze striptizem, sama chce sie kiedys z chłopakiem wybrać, bo czemu nie. Kluby ze striptizem są legalne w Polsce. Wam sie może to nie podobać, ja tą prace lubie, poznaje ludzi z całego świata i przy okazji moge przy tym zarobić. Jednym nie bedzie pasować to że promujesz strip club a drugim że zmywasz na zmywaku. Zycie :)

      Delete
    2. po co isc na studia lepiej promowac klub ze striptizem ;))

      Delete
    3. Jedni studiują drudzy pracują- chcesz iść na studia to idź, nikt ci nie broni. Każdy kolejny komentarz na ten temat będę od razu usuwać. Robię to co mi się podoba, będę pracować tam gdzie będę miała ochotę i na studia pójdę również kiedy będę chciała :)

      Delete
  11. nie pasują ci te obcisle sukienki. na twoim miejscu wzielabym sie za siebie bo wyglądasz w nich odpychająco

    ReplyDelete
  12. ooo super sukienki <3 czekam na wiecej lookbookow

    ReplyDelete
  13. Pięknie te sukienki wyglądają na tobie ☺
    forbeautynayoon.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Bardzo powabnie :) <3

    http://stylelove.pl

    ReplyDelete
  15. ale przytyłas....

    ReplyDelete
  16. W TEJ DRUGIEJ CZERWONEJ SUKIENCE PRZYPOMINASZ A.L.I.E. Z THE 100 :0

    ReplyDelete

LABELS

OOTD (204) PHOTORELATION (45) HAUL (35) mix (34) MOTIVATION (28) WISHLIST (13) COSMETICS (8) THROWBACK (8) LOOKBOOK (6) ME (6) TRAVEL (5) DIFFERENT (4) FAVORITES (3) FOOD (3) INSPIRATIONS (3) MOVIES (2) VLOG (2) BOOKS (1) MUSIC (1) TOP (1) YOUTUBE (1)

INSTAGRAM

SNAPCHAT

SNAPCHAT

ARCHIVE