Cześć miśki!
Jestem uzależniona od kupowania, a przede wszystkim od zamawiania. Kto nie kocha kuriera u drzwi (no chyba, że przychodzi o 8 rano, to miłością bym tego nie nazwała). Dziesiątki paczek przychodzących na raz, to uczucie gdy nie jesteś pewny co w nich jest albo gdy wreszcie przychodzi coś na co tyle czekałaś, albo jeszcze inaczej- gdy przychodzi coś o czym zapomniałeś, że zamówiłeś albo przychodzi do Ciebie paczka niespodzianka, której w ogóle się nie spodziewałeś. Uwielbiam! Myślę, że większość z Was również. 
Daaaaaawno nie było- dzisiaj mam dla Was kwietniowy wishlist!






1. The Raggedpriest, ok. 500zł, katana o której marze, jednak na razie mnie na nią nie stać niestety, no sami spójrzcie na cene........ Szukam nowej pracy i już nie mogę się doczekać, żeby na nią zarobić! 
2. Bershka, 139zł, spodnie które niestety przy moim wzroście zamiast sięgać tam gdzie powinny sięgają do samego dołu, ale znalazłam też podobne na Shein, ok. 100zł może te wreszcie będą na mnie ok!
3. Romwe, ok. 50zł, jestem zakochana w tym stroju kąpielowym, na pewno w najbliższej przyszłości go zamówię.
4. Shein, ok. 50zł, zdecydowanie brak takich kolorów w mojej szafie, koniecznie spójrzcie na jej tył!



NIE WIERZE, ŻE ZNALAZŁAM COŚ TAKIEGO! Kojarzycie kosmetykowe boxy? Przed Wami box ze słodyczami z Japonii! No proszę Was, zawsze marzyłam, żeby zjeść jakąś szaloną słodycz z Japonii. Na pewno zamówię! Znacie jeszcze jakieś ciekawe boxy? :D






1. Shein, ok. 70zł, top marzeń, jako że kocham chokery i mój czasrny szalik z Zary, to idealne połączenie. 
2. Shein, ok. 110zł, nie mogę sobie przypomnieć teraz nazwy tych spodni........ Ale wszędzie na nie poluje! 
3. Shein, ok. 40zł, koszulki z szalonymi nadrukami zawsze na tak
4. Stylemoi, ok. 130zł, sukienka spoczywa w koszyku na stronie już z miesiąc, w końcu się może doczeka zamówienia



Nike roshe run, ok. 300zł, coś mnie ostanio zaczyna ciągnąć w sportowe buty. Tego jeszcze nie było. A motyw z tego typu podeszwą- CUDO!





1. Romwe, ok. 70zł, NO PROSZĘ WAS, czekam tylko na przypływ gotówki haha.
2. Aliexpress, ok. 30zł, majtki z głupimi nadrukami też uwielbiam.
3. H&M, nie mam pojęcia ile będzie kosztować, bo jeszcze tego nie ma, ale do spania dla Donatki, TAK!
4. Skin 79, 130zł, aktualnie jest na nie promocja na 70zł. Ogólnie staje sie fanką kosmetyków koreańskiej firmy skin 79, co prawda są drogie, ale efekty i zapach, mistrzostwo! W dodatku nie testowane :)

Sugar Harness, 49zł, ostatnio odkryłam tego typu biżuterię, cholernie mi się podoba ten motyw!



Aliexpress, ok. 60zł, co jak co, ale kubka z jednorożcem to ja jeszcze nie mam. Szkoda tylko, że taki drogi :(


Romwe, ok. 170zł, no z tym to się trochę spóźniłam haha. Kurtkę już posiadam, postaram się dodać w niej jakieś zdjęcia, bo ostatnio przy 26 stopniach na plus to ciężko było. Kurtka jest przemilusia i choleeeeeeeernie ciepła. 


A Wy, co koniecznie chcecie zdobyć w najbliższym czasie? :D



39 comments:

  1. uwielbiam te 'chokery na uda' i tez w najblizszym czasie taki zamowie ❤

    ReplyDelete
  2. Podobają mi się mega spodnie z bershki i ta 'biżuteria' na udo, meega. Kurtka też niezła. ;) AA, Doncia co do kubka to spróbuj znaleźć fajny nadruk i zamów kubek na jakiejś stronie internetowej lub na mieście, jeśli takie coś jest. Będzie taniej, a otrzymasz równie fajny, a może i lepszy efekt. ;)

    ReplyDelete
  3. Wybacz, że zapytam ale w jaki sposób szukasz nowej pracy? :)Bo juz ich miaałaś kilka haha :) Na necie , gazety czy jak? zostaly mi ostatnie dni szkoly, matura itd, a nie wiem jak sie zabrać ;c :(

    A lista extra, powodzonka :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pracuje jako promotorka i dopiero 1 raz zmieniam prace, pierwszą znalazłam przez internet

      Delete
    2. I fajna taka praca? ;)

      Delete
    3. I ile dziennie pracujesz 8h?;)

      Delete
  4. Good tasty! Very nice wishlist!

    http://vladabush.blogspot.com/2016/04/sportchic.html

    ReplyDelete
  5. Nie podobaja mi sie takie spodnie czarne :)) Ładniej Ci w rurkach pokazują twoją fajna figure

    ReplyDelete
  6. czy polecasz kupować z aliexpress? chodzi mi o to czy jest dobra jakość i czy przychodzi jak powinno i ogólnie czy nie oszukują?

    ReplyDelete
    Replies
    1. To tak jakbyś spytała czy polecam kupować z allegro. Zależy od sprzedawcy :)

      Delete
  7. Świetna wishlista, meeega podoba mi się ta kurtka z napisem "Mermaid", tylko ta cena..... Oprócz JAPAN CANDY BOX są też pudełka np. z azjatyckimi uroczymi gadżetami, albo taki mix słodycze plus gadżety :)

    ReplyDelete
  8. Te spodnie to culottes ;)

    ReplyDelete
  9. Świetna wishlista.
    Tą kurtkę/futerko mam identyczną z bereshki.Dorwałam na promocjach za 100zł.
    Polecam jest mega :) 😊

    ReplyDelete
    Replies
    1. Właśnie tak mi sie kojarzyło, że ją tam widziałam!

      Delete
  10. Czemu nie gadasz juz na snapie jak kiedys?:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. W sensie jak. Jak mam chwile czasu albo jeśli mam o czym pogadać to gadam haha

      Delete
  11. Doncia, tęsknisz za Jasłem rodzicami, siostrą? :) czesto dzwonicie?;)

    ReplyDelete
  12. Jeżeli chodzi o ubrania/kubki z jednorożcami to pelacam stronkę fesswybitnie. Buziaki

    ReplyDelete
  13. Używasz jakiś kosmetyków na włosy? żeby szybciej rosły? :) Jeśli nie, to polecam wcierkę Jantar, kosztuje okolo 13 zł a działa cuda :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie, słyszałam o niej- może spróbuje :D

      Delete
  14. http://4.bp.blogspot.com/-J0XEV_an6Pg/VMuHvVTKY9I/AAAAAAAATR4/rh_bSJbiWW8/s640/IMG_6189.JPG Jacy słodcy :)) Chodziliście razem do klasy Doncia? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. O boże jakie dzieci haha, gdzieś ty to znalazła. Nie chodziliśmy :)

      Delete
    2. Na twoim bloku w jednej z twoich notek jest :D a już cooś kręciliście?:D słodkie foto :D

      Delete
  15. Dużo tracisz kasy na " głupotki"? :D

    ReplyDelete
  16. Katana i ten kubek, cudo <3

    Zapraszam na mojego bloga, narazie tylko się rozkręcam:

    http://draqq.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. Kiedy następna notka? :D

    ReplyDelete
  18. Ile zajmuje ci napisanie notki?:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zależy której, na wishlisty schodzi dłużej, a jeśli chodzi o ootd, (nie wliczając ogarniania sie, wymyślania w co się ubrać, szukania miejsca i robienia zdjęć, bo to nie raz i 4h haha) to ze 2h

      Delete
  19. Zrob proszę OTD DNia <333 super by było :)

    ReplyDelete
  20. Codziennie jesz coś słodkeigo? :D
    Na vinted coś kupujesz?:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Raczej tak, do kawy musze mieć, a na vinted zdarza mi sie

      Delete
  21. Często farbujesz włosy? :)

    ReplyDelete
  22. Mam te buty i są GE-NIAL-NE! <3
    Katana faktycznie cudo, już chyba wiem na co wydam stypendium.......

    ReplyDelete
  23. Podobają nam się te buty! Miałyśmy kupować, lecz wybrałyśmy fluxy! Zapraszamy do nas na bloga, dopiero zaczynamy więc jak najbardziej potrzebujemy chęci i motywacji! Mamy nadzieję, że zostaniesz u nas na dłużej! http://fashioonerki.blogspot.com/

    ReplyDelete
  24. doncia popatrz na tej stornie takie kubki - http://www.redbubble.com/ mega rzeczy mają haha

    ReplyDelete