17/04/2016

Wedding day


Cześć miśki!
Byłam wczoraj na tym weselu. Sukienka oczywiście nie doszła, dostałam informację, że będzie u mnie 20-go kwietnia :):):) Dzięki Shein. Jeśli chodzi o wysyłkę to nie przepłacajcie, bierzcie tą tańszą/darmową, bo czas dostawy taki sami. Wracając do wesela. Zdjęć aparatem zrobić niestety nie zdążyłam. Za to udało mi się ogarnąć pare zdjęć na telefonie :)


Włosy i makijaż zrobiła mi Ada :D
Szminka Golden Rose ta w kredce, nr 09, polecam


Sukienka jest z SHEIN 
Cekinowy przód wygląda trochę inaczej niż na stronie sklepu, ale to akurat na duży plus! 

Pierwszy raz wreszcie odważyłam się założyć sukienkę z odkrytymi plecami. Pod spód założyłam pierwszy raz biustonosz na sam przód na gumie (?)- nie wiem co to za substancja klejąca haha, ale tak trzyma, że wow! Nie spodziewałam się czegoś takiego! Zamówiłam go na aliexpress za grosze. Nie podam Wam aktualnie linku, bo coś mnie na stronę zalogować nie chce... Ale ogólnie staniki przylepne jak najbardziej na plus!

Sukienka jak na mój gust trochę za długa, ale przy moim wzroście to żadna nowość. Kopertówkę dorwałam kiedyś na szmatach za 3zł.

No i moje przecudowne nowe buty z Aldo. Moje pierwsze szpilki w sumie, tak to zawsze koturny, bo o wiele wygodniejsze, ale dobrze mieć w szafie w końcu jakieś. Buty kupiłam stacjonarnie, ale możecie je znaleźć również na ZALANDO


Jak Wam się podoba? :D

48 comments:

  1. Nie lubię cekinów, ale na tej sukience wyglądają fajnie ;) Stylizacja na 5+!
    Zapraszam do mnie:
    http://daenelis.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. No No Doncia :D śliczna sukienka 💕🍩

    ReplyDelete
  3. Jak zawsze śliczna <3 Twoje usta są cudowne i dziękuję za podanie namiaru na szminkę :D
    Sukienka mega i nie mogę doczekać się, aż pokażesz nam tę, którą faktycznie miałaś włożyć :)

    ReplyDelete
  4. Ślicznie wyglądałaś! :)

    ReplyDelete
  5. Świetna stylizacja! *. *
    pooositivee.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Ale cudownie wyglądałaś! <3
    dusiiiak.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. śliczniusia Doncia!
    Cudowna sukienka :))
    MAYUM -click-

    ReplyDelete
  8. Szkoda że wiecej z zdj nie masz, np z chłopakiem :(

    Wybrawiłaś się?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jakieś mam, ale nasze zdjęcia przeważnie nie nadają się do publikacji haha. Wybawiłam :D

      Delete
  9. Masz jakaś ulubiona stylizacje z notek z bloga?:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Raczej wszystkie lubie haha, ale na pewno są takie, które podobają mi się najbardziej, tyle, że jest maaasa tych notek i szukanie paru zajmie mi godziny :')

      Delete
  10. Jestem u ciebie pierwszy raz i widzę,że masz dużo lookbook'ów,matko kocham je :') idę oglądać.
    http://marseys.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. cudownie, a tak pięknie się komponują do tego Twoje tatuaże! Jesteś prześliczna ! :)

    http://titaniumalloyy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. A kiedy nowa notka? :D

    ReplyDelete
  13. to takie staniki serio się trzymają? zawsze myślałam, że to jakiś pic na wodę fotomontaż :o

    ReplyDelete
  14. http://pl.aliexpress.com/item/2015-U-PICK-New-Arrival-Original-Design-Women-Sandal-Flip-Flop-Casual-Comfortable-Slipper-Indoor-Outdoor/32338365872.html?spm=2114.010108.3.187.XhzSyt&ws_ab_test=searchweb201556_0,searchweb201602_2_10017_10005_10006_10034_10021_507_10022_10020_10018_10019,searchweb201603_7&btsid=0d177c11-11ca-4523-a738-8d352dbf2a10 coś dla Cb :D

    ReplyDelete
  15. Będąc w KRK tęsknisz za Jasłem? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jako za miastem to nie, jedynie to za frytkami od turka (serio)

      Delete
  16. Jak długo znacie sie ze swoim chlopakiem? :)

    ReplyDelete
  17. Kiedy wracasz do Krk?;)

    ReplyDelete
  18. Masz w planie studiować?;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pojawił sie taki pomysł haha, ale jeszcze nie wiem

      Delete
  19. Twój chłopak też pracuje? :D Pozdrów go!

    ReplyDelete
  20. Może zrobisz pytania i odpowiedzi na snapie? Pliiis kochana!!!!<33

    ReplyDelete
    Replies
    1. Troche ciężko, bo praca, dlatego powiedziałam na snapie, że jak macie jakieś konkretne pytania to tutaj :D

      Delete
  21. Plany na weekend?:D

    ReplyDelete
  22. Masz już pieniażki na tatuaż?:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pieniążki to tam nie problem, tyle, że terminów nie ma, dopiero na wakacje, a nie chce sie udupić z opalaniem i pływaniem, dlatego muszę czekać do września :):):)

      Delete
  23. Często dostajesz propozycje współpracy z jakimiś firmami? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. A to różnie, czasami przez miesiąc nic, a czasami w jednym dniu 5

      Delete
  24. W Krakowie są fajne szmaty?:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Byłam na razie na jednym- spoko, ale jak na razie Jasło wygrywa haha

      Delete
  25. Może zrobisz notke z tą sukienką co CI przyjdzie ?:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Na pewno zrobie! Dostałam ją z Romwe na zasadzie współpracy tylko niestety wybrałam zły rozmiar............. Dlatego zamówiłam sama mniejszą :D

      Delete
  26. Spodnie z dziurami vs bez dziur?:D

    ReplyDelete
  27. Świetnie wyglądałaś :3

    http://bitter-sweet-wonderwall.blogspot.com/

    ReplyDelete
  28. Boże czemu taka piękna :(((((
    http://punkowa-krolowa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  29. Czekaaam aż CI kudełki urosną! :) w długich ci pięknie jak ogladam wczesniejsze notki <3

    ReplyDelete

LABELS

OOTD (203) PHOTORELATION (45) HAUL (35) mix (33) MOTIVATION (28) WISHLIST (13) THROWBACK (8) COSMETICS (7) LOOKBOOK (6) ME (5) TRAVEL (5) DIFFERENT (4) FAVORITES (3) FOOD (3) INSPIRATIONS (3) MOVIES (2) VLOG (2) BOOKS (1) MUSIC (1) TOP (1) YOUTUBE (1)

INSTAGRAM

SNAPCHAT

SNAPCHAT

ARCHIVE