03/04/2016

Ulubieńcy miesiąca- marzec 2016


Cześć miśki!
Wreszcie cudowna pogoda (ta jak zwykle o pogodzie, wybaczcie, ale patrząc na to co dzieje się za oknem nie mogłam się powstrzymać haha). Jutro albo pojutrze wracam do pracy- WRESZCIE. Na dniach szykuje dla Was kolejny haul no i sporo stylizacji, jako że wreszcie mam jak robić zdjęcia- no i ta pogoda! :D
Co do dzisiejszej notki. Coś zapomniałam o ulubieńcach miesiąca- czemu by do tego nie wrócić. Ulubieńcy marca! 



~Ubranie~


Bezkonkurencyjnie sukienka z Zary. Miałam ją na sobie już wiele razy, jest idealna, elegancka i mega wygodna. Tak bardzo ją polubiłam, że ubieram ją na większość okazji. W dodatku materiał- nie trzeba prasować. Stworzone dla mnie!



~Pierdoła~


Kubek Agi z Chillbox'a, po prostu go uwielbiam! Sama poluje na podobny, jednak nie mogę znaleźć, a jak już znajdę to okropne kolory. Od razu przyjemniej się pije. A co do Chillbox'a od razu. Nie wiem czy ktoś z Was bawi się w pudełka niespodzianki, czyli co miesięczny suprise kosmetykowy. Sama mam ochotę zacząć się w to bawić i już tutaj chciałabym Wam polecić Chillbox, jako że większość (o ile nie wszystkie, starają się jak mogą, osobiście do nich napisałam) są nietestowane na zwierzętach! Coś innego- patrząc na resztę tego typu pudełek. W dodatku w pudełku są nie tylko kosmetyki, ale także zawsze książka i czasami jakaś pierdoła typu np. ten kubek :)



~Kosmetyk~


Pianka oczyszczająca z mikrocząsteczkami tlenu do zmywania kremów bb. Oczyszcza i nawilża, w dodatku jest bardzo wydajna, jedno wyciśnięcie starcza na całą twarz, uwielbiam to w jaki sposób żel zamienia się w myjącą pianę po czym znika- magia.



~Jedzenie~


Rolady ze szpinaka z łososiem i białym serkiem- PYCHOTA. Idealny dodatek np. do sałatek, na święta zjadłam tego tony, a kolejną tonę przywiozłam ze sobą do Krakowa. Trochę przy tym roboty i wychodzi trochę drogo, ale niebo w gębie! Przepisu Wam nie podam, ale w internecie znajdziecie ich mase.



~Wykonawca~


Asking Alexandria i nowa płyta. Zaskoczyło mnie pomieszanie przeróżnych wykonań- ale jestem dość mile zaskoczona. Jak dla mnie zmiana wokalisty jak najbardziej na plus. Płytę możecie znaleźć na spotify i na youtube.



~Piosenka~


Na piosenkę wpadłam przypadkiem, nie pamiętam jak dokładnie, ale maniaczę odkąd znalazłam. Wykonanie, słowa, no mega. Nie ma co więcej pisać, po prostu posłuchajcie.



~Książka~


Wreszcie się za to zabrałam i wreszcie skończyłam, no i gorąco polecam! Jeśli ktoś oglądał filmy, to pierwsza część- super ok, ale druga część- książka jest całkowicie inna niż film, nie wiem co oni od***ali za przeproszeniem. Książki super się czyta, bardzo wciągają, jeśli ktoś lubi sci-fi to koniecznie!



~Film~


Ostatnio praktycznie nie oglądam filmów, ten oglądałam jeszcze w 2015 roku, ale korzystając z okazji ulubieńców mogę go Wam polecić. Film oparty na prawdziwej historii. Iran. Pomimo narodowego zakazu na taniec Afshin ryzykuje wszystko, by założyć własną grupę i realizować marzenia. Film łapie za serce.



~Sklep~


Oficjalnie mój ulubiony sklep. Niestety cholernie drogi, ale uzbieram pieniądze na tą kurtkę którą widzicie wyżej, jest idealna......... 90% sklepu przypadło mi do gustu, więc WOW! Koniecznie zajrzyjcie chociaż żeby nacieszyć oczy (jak robie to ja haha) KLIK



No, to na razie tyle- jeśli są rzeczy które jeszcze chcielibyście zobaczyć w ulubieńcach koniecznie dajcie mi znać! :D



17 comments:

  1. Notka o jedzeniu! <333333

    ReplyDelete
  2. Identyczne kubki są w sklepie nanu nana za 9zł

    ReplyDelete
  3. Hej Doncia, takie kubki podobno są w jysku, chyba po 9zł, teraz przecenione. Nie wiem na 100%, bo to moja mama widziała, a jako że ja też na taki poluję to mi powiedziała :)

    ReplyDelete
  4. Czekam, aż już uzbierasz hajsy na tą kurtkę haha, bo nie mogę sie doczekać Twoich zdjeć w niej! Mega :*

    ReplyDelete
  5. Doncia, na www.garneczki.pl są identyczne kubki, w takich kolorach :)
    >> xyumv.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Widziałam podobne kubki w topshopie, a sklep miazga ♥

    ReplyDelete
  7. w Auchan są takie kubki ze słomką :D

    ReplyDelete
  8. Już nie mogę doczekać się kolejnych stylizacji, tym bardziej zdjęć robionych nowym aparatem.
    Genialny kubek, sama na taki poluję. :)
    W tym miesiącu zdecydowanie moim ulubionym produktem był eos sweet mint.

    Buziaki ♥
    NASZ BLOG

    ReplyDelete
  9. Gdzie kupiłaś tą piankę oczyszczająca?

    ReplyDelete
    Replies
    1. U Agi haha, ona miała z Chillboxa ale sa na Allegro na stronie skin 79

      Delete
  10. jestem z jasła i mam dokładnie ten sam kubek tylko że zielony, kupiony za 4.99 w mpmie na jana pawła :D

    ReplyDelete
  11. Ja widziałam na Allegro 6 tych kubków za 30zl, ale się jakoś zebrać i kupić nie potrafię haha

    ReplyDelete
  12. z tego co pamietam mozna go dostac za 8zł w jysku jest identyczny :D

    ReplyDelete
  13. Sukienka wygląda bardzo uniwersalnie, do trampek, szpilek.. czy mylę się? :) Co więcej.. też uwielbiam roladę ze szpinakiem i łososiem, mniami!

    ReplyDelete
  14. Moja siostra kupiła ten kubek na allegro za 10zł z przesyłką :D
    http://punkowa-krolowa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. boże ta rolada szpinakowa asdasdasdasd kocham łososia <3 i mame też bo własnie na boże narodzenie robiła to pierwszy raz i teraz na wielkanoc- wszystkim polecam, cudownie delikatna i po prostu niebo w gębie <3

    ReplyDelete
  16. Więceeej notek Doncia <3

    ReplyDelete

LABELS

OOTD (204) PHOTORELATION (45) HAUL (35) mix (34) MOTIVATION (28) WISHLIST (13) COSMETICS (8) THROWBACK (8) LOOKBOOK (6) ME (6) TRAVEL (5) DIFFERENT (4) FAVORITES (3) FOOD (3) INSPIRATIONS (3) MOVIES (2) VLOG (2) BOOKS (1) MUSIC (1) TOP (1) YOUTUBE (1)

INSTAGRAM

SNAPCHAT

SNAPCHAT

ARCHIVE