10/04/2016

Snapchat


Cześć miśki!
Aplikacja od której jestem uzależniona tak samo jak i od instagrama: SNAPCHAT!!!


Długo zbierałam się na tego typu notkę. Uwielbiam snapchata, pewnie jak większość Was. Idealna aplikacja która pozwala na przesyłaniu zdjęć i filmików, by pokazać zarówno ważne rzeczy jak i totalne pierdoły z dnia. Dla mnie idealne by nawiązać z Wami jakiś większy kontakt, by pokazać prawdziwą siebie, bo przez bloga, no cóż, różnie ludzie odbierają. 
Zapraszam więc do śledzenia mojego snapa- zeskanujcie kod ze zdjęcia wyżej :D
A dzisiaj mam dla Was snapy które oglądam zawsze z wielką chęcią:





Ola jest blogerką. Jest bardzo pozytywną osobą, widać, że lubi to co robi, w dodatku jest prześliczna. Najbardziej cenie ją za to, że nikogo nie udaje i nie wstydzi się być sobą. Koniecznie ogarnijcie jej ostatnią akcje (o której sama myślałam haha, próbując zaakceptować siebie robię tak za każdym razem gdy zmywam makijaż, serio) KLIK #jestokbycsoba 



***




Jedna z założycielek Local Heroes (btw, widzieliście nową kolekcje?!). Jednorożce, przesłodkie szalone rzeczy, częste wypady do LA. Uwielbiam odkąd znalazłam jej konto na instagramie. Koniecznie sprawdźcie!


***


 

Jej snap to mój ulubiony. Dodaje masę ciekawych rzeczy, fajnie się jej słucha, nie gada przez wszystkie snapy (deynn już dawno usunęłam ze względu na całodniowe gadanie o diecie, a maffashion większą połowę snapów przeklikuje niestety). Jess w fajny sposób pokazuje swoją codzienność. Wcześniej za nią nie przepadałam- teraz dzięki snapowi całkowicie zmieniłam zdanie!


***




Obowiązkowo Luanna! Niestety dodaje bardzo mało, ale uwielbiam ją oglądać. Kocham jej styl, nr 1 jak dla mnie jeśli chodzi o blogerki, bo często o to pytacie. 


***




Snap Kylie Jenner. Całą rodzina szalona. Nie ma co więcej pisać....... haha. Co prawda wpadam w coraz większe kompleksy jak ją oglądam- ale trudno :')


***




Dj. Za ją muzyką średnio przepadam- ale lubię ją jako osobę. Poza relacjami z koncertów- lata po całym świecie co cały czas relacjonuje na snapie.


***




Tego szalonego jednorożca to koniecznie musicie zaobserwować haha. Emme znalazłam przez przypadek na instagramie,. Nie wstydzi się pokazać siebie za co ją uwielbiam! No i kocha jednorożce. Wszystko jasne.


***



No, myślę, że każdy z Was wie kto to Joanna Kuchta :D Dodaje baaaaardzo mało snapów, ale czasami zdarzają się haule czy jakieś różne szalone snapy. Aktualnie dodała tylko jednego snapa, więc nie mam co pokazać :(


***


A tu macie resztą snapów. Obserwuję naprawdę wiele osób. Wybrałam te które z przyjemnością oglądam i od których zawsze zaczynam.


Jeśli nie macie kogo oglądać- koniecznie sprawdźcie te profile :D


7 comments:

  1. Uwielbiam Luanne, Ole zresztą też i ogólnie znam i lubię większość osób które pokazałaś. Snapy Jessicy z podróży są super :>

    ReplyDelete
  2. Świetna notka, chętnie czytalabym wiecej tego typu notek. Co nie znaczy ze reszta mi sie nie podoba :D
    Co do deynn tez mnie denerwuje juz troche i prawie wszystko przewijam. Dodałam kilka osob z Twojego polecenia jestem ciekawa jak mi sie spodobają :)

    ReplyDelete
  3. Joanna Kuchta <33
    http://lookmadoka.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. tutaj niby mówisz, że Maff przeklikujesz, a później ją jednak polecasz...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Napisałam, że większość przeklikuje, czasami dodaje coś fajnego i nie mogło jej zabraknąć w tym zestawieniu ;)

      Delete
  5. swietny post. Dodalam je wszystkie na moim snapie. Jednym z moich ulubionych to wlasnie twoj ktory ogladam codziennie :)
    http://sm4rowski.blogspot.de

    ReplyDelete
  6. Jako, że zmieniłam telefon i znalazłam się w gronie snapowiczów bardzo dziękuję za post :D

    ReplyDelete

LABELS

OOTD (203) PHOTORELATION (45) HAUL (35) mix (33) MOTIVATION (28) WISHLIST (13) THROWBACK (8) COSMETICS (7) LOOKBOOK (6) ME (5) TRAVEL (5) DIFFERENT (4) FAVORITES (3) FOOD (3) INSPIRATIONS (3) MOVIES (2) VLOG (2) BOOKS (1) MUSIC (1) TOP (1) YOUTUBE (1)

INSTAGRAM

SNAPCHAT

SNAPCHAT

ARCHIVE