06/04/2016

Pink pants


Cześć miśki!
NO UWIELBIAM TĄ POGODE! Nic tylko siedzieć na zewnątrz. Dzisiaj co prawda trochę zimniej, ale to i tak już nie -10. Przyszło mi sporo paczek, więc na dniach będzie pewnie kolejny haul, przygotowałam też wishlist, bo dawno nie było :D Dzisiaj wreszcie wracam do pracy- życzcie mi powodzenia!



top- ROMWE

pants- SHEIN
Trochę polowałam na spodnie tego typu- jestem zakochana w tym kroju. Cholernie wygodne i nadają elegancji. 


shoes- STRADIVARIUS
Wszystko ok, uwielbiam te buty, ale tak mnie obgryzły.................




sunglasses- SHEIN



15 comments:

  1. Ja tez uwielbiam kiedy jest taka super pogoda :) Spoczko ujęcia i super top :D
    fotmagstyle.blogspot.com ;))

    ReplyDelete
  2. To extra <3 :* ale takich spodnie nie ubrałabym! :*

    ReplyDelete
  3. Moze zrobilabys kiedys jakiś "make up tutorial" "make up routine" ?;)

    ReplyDelete
  4. Przepraszam, że poprawiam, ale tak na przyszłość pisze się " TĘ POGODĘ", a nie "TĄ POGODĘ"

    ReplyDelete
  5. Więceeeej notek! :D więcej Doooonci na snapie! ;dd

    ReplyDelete
  6. Super!
    http://havedreams-behappy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Kiedy nastepna notka? :D

    ReplyDelete
  8. Spodnie średnio mi się podobają, ale na tobie wyglądają dobrze. Śliczna koszulka.

    ReplyDelete
  9. Lubię jak dobiera się takie pastelowe kolory do czerni. Świetnie to wszystko się komponuje. Genialna stylizacja!

    ReplyDelete
  10. Świetnie wyglądają te spodnie do tego topu!
    dusiiiak.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Ja się jaram tą wiosną jak głupia xd
    Kocham tą porę roku. Nie za ciepło, nie za zimno. Wspaniale :D
    MAYUM -click-

    ReplyDelete
  12. Ładna :)) Czemu nie pracujesz?;)

    ReplyDelete
  13. Love your outfit!


    http://vladabush.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Bardzo oryginalnie!! ♥Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ Buziaki!

    ReplyDelete

LABELS

OOTD (204) PHOTORELATION (45) HAUL (35) mix (34) MOTIVATION (28) WISHLIST (13) COSMETICS (8) THROWBACK (8) LOOKBOOK (6) ME (6) TRAVEL (5) DIFFERENT (4) FAVORITES (3) FOOD (3) INSPIRATIONS (3) MOVIES (2) VLOG (2) BOOKS (1) MUSIC (1) TOP (1) YOUTUBE (1)

INSTAGRAM

SNAPCHAT

SNAPCHAT

ARCHIVE