mix

Mix

April 14, 2016


Cześć miśki!
Tragedia. W ten weekend mam wesele. Najpierw zamówiłam za dużą sukienke. No dobra. Zamówiłam rozmiar mniejszą, specjalnie dopłaciłam do szybszej wysyłki (ponoć 7 dni), a tymczasem według danych sukienka od 6 kwietnia jest w Belgii i ani rusz............. Po prostu super. Zamówiłąm też buty. He. Za małe :) Idę dzisiaj na poszukiwania nowych, trzymajcie kciuki (za sukienke szczególnie...............................................)
Kolejny mix :D




Strój kąpielowy z Local Heroes. Wreszcie udało mi się go dorwać. Chorowałam na niego od dłuższego czasu.  Mam zamiar go nosić do shortów :D





1. Z kolejnym tatuażem niestety będę musiała trochę poczekać niestety. Terminy są dopiero na czerwiec, a nie chce skazać się na zakaz opalania i kąpieli :( Dopiero we wrześniu :( / 2. Książkę ostatnio zaczęłam, niby fajnie się ją czyta, ale jakoś mnie nie wkręciła, na razie zaczęłam jakąś inną / 3 i 4. Uwielbiam niebo!





1. W Galerii Krakowskiej jest stoisko, gdzie można kupić owoce oblane czekoladą- pychota! /  2. 2 cioty / 3. Czy tylko moje rajstopy wyglądają tak po godzinie od założenia... / 4. Ponieważ idzie lato i wróciłam do pracy w następnych mixach powinny znaleźć się kolejne miejsca godne zobaczenia w Krakowie, może zacznę z tym robić nawet osobne notki :D



1. Niestety stwierdzam, że jako wegetarianka w maku jestem zbyt często................. / 2. Czapkę zrobiłam kiedyś na Snapmade. Wiecie gdzie mogę znaleźć tego typu czapki z jakimiś fajnymi nadrukami/ napisami? / 3. MOJE CUDO na które wydałam ostatnie oszczędności. Ale to za chwile /4. Zdjęcie zrobiłam przez przypadek na snapa, cudownie.


No i moje cudo!!!!!!! Wiem, że zgrzeszyłam, ponieważ Dior testuje na zwierzętach. Ten zapach. BOŻE. W życiu nie miałam piękniejszego perfumu. Niestety cena................ 

Futerko z ostatniej wishlist KLIK



1. Uzależniona od kofeiny. Niestety coraz bardziej od energetyków...... / 2. Wioze sie poamu / 3. Czemu piękne buty przeważnie obgryzają / 4. 4,50 za loda który niestety był niedobry........... Chyba pierwszy raz jadłam coś niedobrego z milki.


Jak też dobrze wiecie bardzo często wyprzedaje rzeczy z mojej szafy! 


Wróciłam na vinted. Jednak ubrania zawsze najpierw dodaje na snapa, by stali czytelniczy mogli je zobaczyć pierwsi, dopiero później jeśli nikt nie chce to dodaje tam :)


Buty z Deezee. Te pseudo creepersy zamówiłam zaraz po dodaniu na stronę, bo tak bałam się, że nie zdążę haha. Cudowna są. Problem w tym, że nie mam pojęcia do czeog je ubrać (ok). Szpilki z góry to niestety te, które okazały się za małe :(


Te torby na pewno już widzieliście jak nie na snapie to na instagramie. Nowa firma KLIK. Torby są naprawdę fajne i bardzo pojemne, serio, nie spodziewałam się, że aż tyle będe mogła w nich zmieścić. W najbliższym czasie na instagramie pojawi się rozdanie w której wygrać będziecie mogli jedną z toreb ;)



Top z Shein KLIK 
Okulary z Dresslink KLIK



  • Share:

You Might Also Like

23 Comments:

  1. A jak ta czerwona/ bordowa sukienka z takim pięknym wykończeniem na górze? Wydawała sie wyglądać mega>>>

    ReplyDelete
    Replies
    1. Za duża właśnie, to tą zamówiłam mniejszą :( (tą większą będę sprzedawać jak coś haha)

      Delete
  2. Trzymam kciuki za sukienke haha top z shein jest piękny *.* :D
    fotmagstyle.blogspot.com ;))

    ReplyDelete
  3. Ta sukienka w księżyce ze zdjecia jest aktualna? Na jakiej stronie kupilas koszukle z killstar z ksiezycami? Nie moge jej nigdzie dostac. :c Mam nadzieje że sukienka przyjdzie na czas bo jest piękna.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sprzedana, a koszulka jest z romwe albo shein

      Delete
  4. Koniecznie zrób osobny post o fajnych miejscach w Krakowie ! Mega pomysł ! <3

    ReplyDelete
  5. świetny Mix *.*
    pooositivee.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Koniecznie dodaj post o FAJNYCH MIEJSCACH w KRAKOWIE ! Świetny pomysł !!!

    ReplyDelete
  7. Uwielbbiam takie notki! :))) Czemu nie kupilas sukienki w sklepie tylko na necie?;d

    ReplyDelete
    Replies
    1. W 90% kupuje ubrania przez internet

      Delete
  8. Ja też wole na necie rzeczy zamawiać :))
    Po twojej stronie wesele czy Twojego chłopaka?:D

    ReplyDelete
  9. Zrobiłabyś notke z jedzeniem?:D

    ReplyDelete
  10. uwielbiam te owoce w czekoladzie ! A szczególnie truskawki <3

    www.kiercia.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Czytałaś "list w Butelce" Sparksa? :)

    ReplyDelete
  12. Ile trwa twoja podróż z KRK do Jasła?;)

    ReplyDelete
  13. Fajne takie mixy!

    ReplyDelete
  14. boze ten strój jest przecudowny! a Twój tatuaż na nodze to coś niesamowitego! <3

    ReplyDelete
  15. Wydaje mi się że takie czapki są na magiazakupów

    ReplyDelete