14/04/2016

Mix


Cześć miśki!
Tragedia. W ten weekend mam wesele. Najpierw zamówiłam za dużą sukienke. No dobra. Zamówiłam rozmiar mniejszą, specjalnie dopłaciłam do szybszej wysyłki (ponoć 7 dni), a tymczasem według danych sukienka od 6 kwietnia jest w Belgii i ani rusz............. Po prostu super. Zamówiłąm też buty. He. Za małe :) Idę dzisiaj na poszukiwania nowych, trzymajcie kciuki (za sukienke szczególnie...............................................)
Kolejny mix :D




Strój kąpielowy z Local Heroes. Wreszcie udało mi się go dorwać. Chorowałam na niego od dłuższego czasu.  Mam zamiar go nosić do shortów :D





1. Z kolejnym tatuażem niestety będę musiała trochę poczekać niestety. Terminy są dopiero na czerwiec, a nie chce skazać się na zakaz opalania i kąpieli :( Dopiero we wrześniu :( / 2. Książkę ostatnio zaczęłam, niby fajnie się ją czyta, ale jakoś mnie nie wkręciła, na razie zaczęłam jakąś inną / 3 i 4. Uwielbiam niebo!





1. W Galerii Krakowskiej jest stoisko, gdzie można kupić owoce oblane czekoladą- pychota! /  2. 2 cioty / 3. Czy tylko moje rajstopy wyglądają tak po godzinie od założenia... / 4. Ponieważ idzie lato i wróciłam do pracy w następnych mixach powinny znaleźć się kolejne miejsca godne zobaczenia w Krakowie, może zacznę z tym robić nawet osobne notki :D



1. Niestety stwierdzam, że jako wegetarianka w maku jestem zbyt często................. / 2. Czapkę zrobiłam kiedyś na Snapmade. Wiecie gdzie mogę znaleźć tego typu czapki z jakimiś fajnymi nadrukami/ napisami? / 3. MOJE CUDO na które wydałam ostatnie oszczędności. Ale to za chwile /4. Zdjęcie zrobiłam przez przypadek na snapa, cudownie.


No i moje cudo!!!!!!! Wiem, że zgrzeszyłam, ponieważ Dior testuje na zwierzętach. Ten zapach. BOŻE. W życiu nie miałam piękniejszego perfumu. Niestety cena................ 

Futerko z ostatniej wishlist KLIK



1. Uzależniona od kofeiny. Niestety coraz bardziej od energetyków...... / 2. Wioze sie poamu / 3. Czemu piękne buty przeważnie obgryzają / 4. 4,50 za loda który niestety był niedobry........... Chyba pierwszy raz jadłam coś niedobrego z milki.


Jak też dobrze wiecie bardzo często wyprzedaje rzeczy z mojej szafy! 


Wróciłam na vinted. Jednak ubrania zawsze najpierw dodaje na snapa, by stali czytelniczy mogli je zobaczyć pierwsi, dopiero później jeśli nikt nie chce to dodaje tam :)


Buty z Deezee. Te pseudo creepersy zamówiłam zaraz po dodaniu na stronę, bo tak bałam się, że nie zdążę haha. Cudowna są. Problem w tym, że nie mam pojęcia do czeog je ubrać (ok). Szpilki z góry to niestety te, które okazały się za małe :(


Te torby na pewno już widzieliście jak nie na snapie to na instagramie. Nowa firma KLIK. Torby są naprawdę fajne i bardzo pojemne, serio, nie spodziewałam się, że aż tyle będe mogła w nich zmieścić. W najbliższym czasie na instagramie pojawi się rozdanie w której wygrać będziecie mogli jedną z toreb ;)



Top z Shein KLIK 
Okulary z Dresslink KLIK



23 comments:

  1. A jak ta czerwona/ bordowa sukienka z takim pięknym wykończeniem na górze? Wydawała sie wyglądać mega>>>

    ReplyDelete
    Replies
    1. Za duża właśnie, to tą zamówiłam mniejszą :( (tą większą będę sprzedawać jak coś haha)

      Delete
  2. Trzymam kciuki za sukienke haha top z shein jest piękny *.* :D
    fotmagstyle.blogspot.com ;))

    ReplyDelete
  3. Ta sukienka w księżyce ze zdjecia jest aktualna? Na jakiej stronie kupilas koszukle z killstar z ksiezycami? Nie moge jej nigdzie dostac. :c Mam nadzieje że sukienka przyjdzie na czas bo jest piękna.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sprzedana, a koszulka jest z romwe albo shein

      Delete
  4. Koniecznie zrób osobny post o fajnych miejscach w Krakowie ! Mega pomysł ! <3

    ReplyDelete
  5. świetny Mix *.*
    pooositivee.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Koniecznie dodaj post o FAJNYCH MIEJSCACH w KRAKOWIE ! Świetny pomysł !!!

    ReplyDelete
  7. Uwielbbiam takie notki! :))) Czemu nie kupilas sukienki w sklepie tylko na necie?;d

    ReplyDelete
    Replies
    1. W 90% kupuje ubrania przez internet

      Delete
  8. Ja też wole na necie rzeczy zamawiać :))
    Po twojej stronie wesele czy Twojego chłopaka?:D

    ReplyDelete
  9. Zrobiłabyś notke z jedzeniem?:D

    ReplyDelete
  10. uwielbiam te owoce w czekoladzie ! A szczególnie truskawki <3

    www.kiercia.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Czytałaś "list w Butelce" Sparksa? :)

    ReplyDelete
  12. Ile trwa twoja podróż z KRK do Jasła?;)

    ReplyDelete
  13. Fajne takie mixy!

    ReplyDelete
  14. boze ten strój jest przecudowny! a Twój tatuaż na nodze to coś niesamowitego! <3

    ReplyDelete
  15. Wydaje mi się że takie czapki są na magiazakupów

    ReplyDelete

LABELS

OOTD (204) PHOTORELATION (45) HAUL (35) mix (34) MOTIVATION (28) WISHLIST (13) COSMETICS (8) THROWBACK (8) LOOKBOOK (6) ME (6) TRAVEL (5) DIFFERENT (4) FAVORITES (3) FOOD (3) INSPIRATIONS (3) MOVIES (2) VLOG (2) BOOKS (1) MUSIC (1) TOP (1) YOUTUBE (1)

INSTAGRAM

SNAPCHAT

SNAPCHAT

ARCHIVE