24/04/2016

,

Lunapark


Cześć miśki!
Wreszcie udało nam się iść na zdjęcia, wreszcie wreszcie wreszcie! Chyba pierwszy raz jest ich tak dużo- Adrian pierwszy raz próbował robić mi zdjęcia nowym aparatem i możecie być z niego dumni haha. Wybraliśmy się na wesołe miasteczko, które niestety już dzisiaj zamykają, za późno się zebraliśmy, ale i tak brawa dla nas, że w ogóle się zebraliśmy, bo ledwo wyrabiamy po pracy. Gardło mi siada już od krzyczenia do ludzi haha.



Pierwszy raz w życiu jadłam tęczową wate!



top- ROMWE
skirt- ROMWE
cardigan- ROMWE
shoes- LIGHTINTHEBOX
sunglasses- BEGINNING BOUTIQUE
Pamiętajcie o -60% kodzie rabatowym do sklepu Romwe RW-donatkay60 bez minimalnej kwoty zamówienia, ważny do 15 maja!







Nawet kosze na śmieci mieli fajne.........













Amulet mój ukochany mam z Modern Sliver- polecam bardzo! W ogóle się z nim nie rozstaję, dołączyłam do niego jeszcze małego jednorożca, którego dostałam od chłopaka. 









24 comments:

  1. ale tam cudownie! mega zdjęcia a tu wyglądasz tu tak uroczo aw haha

    ReplyDelete
  2. Donka jest może możliwość, że będziesz może zbierac zamówienia z romwe czy shein? Nie mam karty i nie mam możliwości zakupu. Za opłatą dla Ciebie:) jeśli nie to przepraszam. Pięknie wygladasz!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Duuuużo z tym zabawy, a nie mam zbytnio czasu :(

      Delete
    2. Kurcze no szkoda:( jak coś to daj znać gdzieś

      Delete
    3. Szkoda, bo też bym chętnie zamówiła ale nie mam jak :(

      Delete
  3. Super notka! :))) Zdjecia wyszły mega! Jedna z najlepszych !

    ReplyDelete
  4. cudownie ! *.*
    pooositivee.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Tak uroczo wyglądasz😍💕

    ReplyDelete
  6. Ale śliczne zdjęcia! Więcej takich notek i wytrwałości w pracy! 😙😙
    dusiiiak.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Wata w okularach najlepsza ! :D

    ReplyDelete
  8. Niesamowite zdjęcia pogratuluj, Adrianowi :D !

    www.titaniumalloyy.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Najlepsza notka, brawo dla chłopaka za foty!

    ReplyDelete
  10. Urocze zdjęcia. Takie 'wesołe miasteczka' przypominają mi dzieciństwo. ;)

    ReplyDelete
  11. Jejku ale super wyszło! *.* Taki dziecięcy klimat, ślicznie wyglądasz :D
    http://fotmagstyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Ale mega!!!!http://julladde.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Wysłałam do Ciebie meila :)
    Boże, nienawidze waty cukrowej :(
    Ale no zdjęcia świetne jak zawsze.
    http://punkowa-krolowa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Woow, chciałabym tam być! :)

    Pozdrawiam, www.hoe-e.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Szkoda że notki tak rzadko ;(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Staram się jak mogę, ale pracuję i nie mam na tyle czasu :(

      Delete
  16. Donciaa zrób prosze Q&A :((((

    ReplyDelete
  17. najlepsza notka! cudowne zdjęcia :o

    ReplyDelete

LABELS

OOTD (207) PHOTORELATION (47) HAUL (34) mix (34) MOTIVATION (28) WISHLIST (12) THROWBACK (8) LOOKBOOK (6) ME (6) COSMETICS (5) INSPIRATIONS (5) TRAVEL (5) FOOD (4) MOVIES (2) VLOG (2) BOOKS (1) MUSIC (1) TIPS (1) TOP (1) YOUTUBE (1)

INSTAGRAM

SNAPCHAT

SNAPCHAT

ARCHIVE