30/03/2016

Second hand haul


Cześć miśki!
Kolejny haul- tym razem trochę inaczej. Wreszcie wybrałam się na szmaty- wieki nie byłam, zapomniałam jakie cuda można tam znaleźć, oczywiście w równie cudownych cenach. Dodatkowo wybrałam się też na kolejne małe zakupy kosmetyczne...

Zacznijmy od kosmetyków :D



Płyn pachnie prze pię knie! Jeśli lubicie tego typu zapachy to polecam. Jednak i tak nie przebija mojego ulubionego z Ziaji masło kakaowe- nie ma nic lepszego. 


Jeśli ktoś tak jak i ja nie pojął jeszcze tajników idealnego makijażu, a lubi sobie naciapać coś na oku to polecam- chciałam trochę bardziej bezowy/różowawy, ale niestety już nie było. Cień ma super lekko kremową formułę przez co nie zsypuje sie na wszystko poza okiem.

Nie mogę znaleźć lepszego tuszu niż z firmy Eveline, ale że trafiłam na promocję to wzięłam na przetestowanie. Jeszcze nie próbowałam.


Na pewno sie przydadzą!


Pędzelek do brązu. No hakuro to to nie jest haha, ale jak na moje możliwości i próby nauki nakładania brązera tak, żeby działał jak powinien, a nie robił wielkich brązowych ciapek na pół twarzy, to myślę, że się nada.

A teraz przejdźmy do ubrań. Jeśli jeszcze niektórzy z Was nie wiedzą to- UWIELBIAM SZMATY. Piękne, często niepowtarzalne cudeńka za grosze. Jak tego nie kochać.

Primark, 8zł

H&M, 16zł

ASOS, 12zł

Hype, 10zł

H&M, 6zł

Miss Selfridge, 28zł

Victoria's Secret, 12zł


Jeśli ktoś z Was nie jest przekonany do buszowania po szmateksach to koniecznie spróbujcie! Która rzecz spodobała Wam się najbardziej? :)



24 comments:

  1. Ej doncia! Bylam na szmatach w jasle i widzialam wlasnie ta bluzke z hype (moze to ta sama?) i mi sie podobala ale w koncu nie wzielam bo lisalo 11-12 lat i rekawy troche za krotkie 😀

    ReplyDelete
    Replies
    1. I tą krótką z HM tez widzialam swietna ty to musisz byc niezla laska ze w to weszlas zazdro! 😊❤

      Delete
    2. Po prostu jestem niska i mam mało w biuście haha, a ta z hm niestety troche ciśnie :') Ale jej nie oddam

      Delete
  2. Wszystkie ciuchy są świetne! A z którego to lumpeksu? Bo u mnie w lumpeksu chyba nie widziałam jeszcze takich świetnych rzeczy :p
    pooositivee.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję :) mój szkoda że mam trochę daleko do Jasła :( (ok. 4godz) w :((

      Delete
  3. Extra notka! :)
    może zrobisz na snapie pytania i odpowiedzi, miło sie ciebe tam sluchalo kiedys :)

    ReplyDelete
  4. Świetne zakupy! I te ciuszki, szok :) Ja zawsze wybieram się jak jest 30 za kg i mniej :)

    pozdrawiam :*

    byclaudine.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Gdzie w Jaśle kupiłaś ten pędzel z essence??

    ReplyDelete
  6. Po.ile kosmetyki? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Żel pod prysznic 8zł, pędzelek 14zł chyba, a reszta była -40% bo akurat trafiłam na promocję i nie pamiętam ile to tam było

      Delete
  7. Najbardziej podoba mi się krem nawilżający do kąpieli i pod prysznic, bo bardzo lubię zapach kokosa. :-) Bardzo podoba mi się też kolor sukienki Miss Selfridge. :-) Pozdrawiam i zapraszam do siebie: http://www.fitnesswomen.pl

    ReplyDelete
  8. W dzień dostawy byłaś?

    ReplyDelete
  9. Sukienka i sweterek- cuda! Zazdroszczę bardzo. Ja nie mam do tego ręki, jak chodzę to nie znajduje niczego wow :(
    >> xyumv.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Ubrania piękne!
    A ja tam Cię widzę w jednorożcu... http://fesswybitnie.com/index.php?id_product=1496&controller=product :D

    ReplyDelete
  11. Super post, zapraszam do siebie na konkurs :)

    ReplyDelete
  12. Po Twoich snapach i postach zawsze mam ochotę wybrać się na "szmaty" Polecasz jakieś krakowskie?

    ReplyDelete
  13. Pędzelek nie jest do brązu ale do różu, zresztą pisze na nim Blush Brush (a "blush" to róż) :D

    ReplyDelete
  14. sweterek z hm mega!
    zapraszam! http://kochusiajzycie.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. maksymalnie jestem za, ciuchy z lumpa o coś cudownego, tyle skarbów, tylko potrzeba trochę cierpliwości do szukania :D

    ReplyDelete
  16. Ta bluzeczka z asos jest przecudna!!

    ReplyDelete

LABELS

OOTD (204) PHOTORELATION (45) HAUL (35) mix (33) MOTIVATION (28) WISHLIST (13) THROWBACK (8) COSMETICS (7) LOOKBOOK (6) ME (6) TRAVEL (5) DIFFERENT (4) FAVORITES (3) FOOD (3) INSPIRATIONS (3) MOVIES (2) VLOG (2) BOOKS (1) MUSIC (1) TOP (1) YOUTUBE (1)

INSTAGRAM

SNAPCHAT

SNAPCHAT

ARCHIVE