24/03/2016

Mix


Cześć miśki!
Czy też uważacie, że mixy to najlepsza kategoria na blogu? Kocham je za to, że są o wszystkim i o niczym. Zdjęć nie robię celowo do notki, dodaję tu zdjęcia które robię pod wpływem chwili, gdy coś mnie zainteresuje, zaskoczy bądź akurat uda mi się dobrze wyglądać i zrobię sobie parę selfie......... 



No, selfie ostatnio nie ma zbyt wiele. Byłam chora, nie wychodziłam z domu, nie malowałam się od jakichś 2 tygodni, więc. Po za tym mam ostatnio małą blokadę co do zaakceptowania swojej osoby, ale ciągle nad tym pracuję.

Które? :D



1 Szkoda, że plansza nie jest tak duża jak w normalnej wersji :( / 2 Masa z Was za każdym razem pyta skąd kapcie- są z aliexpress. Pojawił się pomysł, żeby sprowadzić pare na sprzedaż, chętni? / 3 Takie skarpetki nigdy mi sie nie znudzą / 4 Najlepiej


Kocham ubrania z naszywkami

I stałam się kibicem Barcelony...............

Zawsze pierwsze co robiłam po powrocie do domu to oczywiście wanna haha. Teraz w nowym mieszkaniu w Krakowie już ją mam!

Ale i tak najbardziej tęsknie za moją ścianą

Wybraliśmy się ostatnio na Deadpool'a w 4d. Szkoda, że film niestety w 2d, koniecznie chce wypróbować to kino na filmie w 3d, ale i tak ruszające się fotele, zapachy, wiatr, psykająca woda>>>>>>>>


Uwielbiam je

'Kochanie proszę powieś te rzeczy na wieszaki'- i chłop sie gubi :')

Jak zwykle promocje w sklepie Zara>

Cropp

Tally Weijl


No.......... Trochę nas z Agą poniosło.............

Dzień kobiet 1

Dzień kobiet 2 iiiiiiiii pijalnia Wedla! Niestety mnie zawiodła :( Spodziewałam się czegoś o nieeeebo lepszego.

Dzień mężczyzny haha


Nowy ebook. Na tamtym Adrian... usiadł. Sony prs t2, niestety język holenderski haha, ale jakoś dalej rade! 

Masa kolorów w mojej szafie

Benio!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!





19 comments:

  1. a za ile by były około te kapcie?

    ReplyDelete
  2. Skąd Ty masz tyle hajsu na to wszystko o.o? XD

    ReplyDelete
  3. Mega notka! :D DOdawaj częściej :)

    Może zrobisz pytania i odp na snapie?

    ReplyDelete
  4. Świetny post i piękne różyczki po prostu i kapcie też zarąbiste. :) (http://bottleofpainn.blogspot.com/) Ogólnie świetny blog nie powiem że nie podoba mi sięt i to nie mało :P

    ReplyDelete
  5. Kocham <3
    pooositivee.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Mimo tego ze troche schudlaś i tak masz gruby brzuch

    ReplyDelete
  7. co do butów to zdecydowanie czarne, co do Barcelony to zaczęłam krzyczeć ze szczęścia hahaha, dumna!!! <3 a co do wanny to dokładnie mam to samo :D

    ReplyDelete
  8. Jak zwykle przecudowne zdjęcia! Fajnie, że znowu jesteś!
    dusiiiak.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Kocham Twoje mixy, zawsze czekam głownie na nie :D
    klik: xyumv

    ReplyDelete
  10. Świetna notka :D
    Jesteś niesamowitą osobą więc kibicuje Ci abyś nabrała pewności siebie znowu :)
    Czekam na kolejne notki, zdjęcia, covery-wszystko! <3
    Właśnie, tego ostatniego coś dawno nie było a szkoda bo super się Ciebie słucha ;*
    Pozdrawiam :3

    ReplyDelete
  11. Twoje mixy są najlepsze!
    Sprowadzenie kilku par jednorożcokapci to super pomysł, bo ja np. jestem ciotą i cykam się zamawiać z "chinskich stron"

    ReplyDelete
  12. Pomysł z kapciami superowy, na pewno bym kupiła!

    ReplyDelete
  13. Też mam Benka! Co prawda jest pluszowy i zajmuje pół mojego łóżka.. Ale i tak skradł me serce <3

    ReplyDelete

LABELS

OOTD (203) PHOTORELATION (45) HAUL (35) mix (33) MOTIVATION (28) WISHLIST (13) THROWBACK (8) COSMETICS (7) LOOKBOOK (6) ME (5) TRAVEL (5) DIFFERENT (4) FAVORITES (3) FOOD (3) INSPIRATIONS (3) MOVIES (2) VLOG (2) BOOKS (1) MUSIC (1) TOP (1) YOUTUBE (1)

INSTAGRAM

SNAPCHAT

SNAPCHAT

ARCHIVE