20/03/2016

Haul


Cześć miśki!
No, trochę mnie tu nie było. Mówiłam na snapie, że potrzebuję małej przerwy od bloga. Trochę się pozmieniało. Rzuciłam pracę (zabójcza presja na pracowników), po świętach idę do nowej, to samo stanowisko, też promotorka- tylko inny klub. Zobaczymy jak tam będzie. Przeprowadziłam się- spoko, dalej Kraków, tylko mieszkanie inne haha. Co najważniejsze wreszcie odpoczęłam no i zamówiłam aparat- więc wracam z podwójną siłą!
Dzisiaj mam dla Was mały haul- poszłam po ubrania i jak zwykle wróciłam z pierdołami, no typowo.



Jak nie lubię większości ubrań z motywem kucyków i jednorożców, tak ta bluza>>>>> W dodatku jest milusia i cieplutka, CROPP

Typowo, kolejny case, TALLY WEJIL

Jest jeszcze 3 para z napisami 'stay cute'. Na tej szarej są pistolety jeśli dobrze nie widać. Moja kolekcja dziwnych skarpetek rośnie :') CROPP

Co dziwne- nie lubie Croppa i Housa. O dziwo udało mi się znaleźć tam kurtkę. Kolor jest taki fioletowo-różowy (ciemno w pokoju, więc po przeróbce trochę kolory przekłamane), HOUSE.

Podkład i zielona baza z Inglota

Puder ryżowy

I mgiełka Bath & Body Works. Te dwie ostatnie rzeczy kupiłam oczywiście u Agnieszki. Ona to sklep powinna otworzyć bez kitu. Wchodzę na góre do pokoju to się czuje jak w drogerii.

Moje wymarzone. Trochę za nimi chodziłam, ale musiałam no.....

Dostałam też pierwszą paczkę od DRESSLINK! Okulary są przecudowne. Te bordowe trochę za szerokie na nosie, bo jak możecie zauważyć te 'motylki' czy jak to sie tam są jak dla mnie za nisko. Okulary są tanie, około $2
Czarne KLIK
Bordowe i białe KLIK

Zgarnęłam też torebkę. Kosztuje niecałe $3, więc trochę się bałam, ale o dziwo- jest przecudowna! Ładnie się prezentuje i jest dość dobrze wykonana.

A z poza tamtych zakupów:
Naszyjnik od Happiness Boutique- CUDOWNY, no i jak zwykle pięknie zapakowany.

Jestem fanką kosmetyczek z H&M, zamierzam zebrać całą kolekcje haha. Są też idealne jako opakowanie na mojego ebooka ;) 

Dorwałam też koszulę z Zary. Uwielbiam ubrania- nienawidzę cen, ale gdy widzisz coś takiego:

Chwała promocjom!

No i nieszczęsna paczka od Lightinthebox. KLIK. Pierwsze buty które wybrałam- nie przyszły. Powiedziano mi, że kurier miał problem z dostarczeniem. nie mógł zastać nikogo w mieszkaniu- chociaż w mieszkaniu zawsze ktoś był, w dodatku mają podany na paczce numer telefonu, więc co to za problem zadzwonić. Wybrałam kolejne buty. No i wszystko super, gdyby nie to, że przy odbiorze paczki musiałam zapłacić 35zł za cło :) Buty są niby ok, po za tym że śmierdzą typową chińszczyzną. Niestety nie polecam. 



25 comments:

  1. Doncia jak zawsze świetne okulary!
    Ale bluza wygrywa wszystko:)
    Zapraszam do mnie http://majkavv.blogspot.com :)

    ReplyDelete
  2. jak sie sprawdza baza i podkład? :D ta kurtka jest super:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bazy nie testowałam, a podkład taki o :(

      Delete
  3. mam DOKŁADNIE taką sama kosmetyczkę i DOKŁADNIE takie same skarpetki 😂

    ReplyDelete
  4. Koszula z Zary i buty megaa! *.*
    fotmagstyle.blogspot.com ;))

    ReplyDelete
  5. Doncia łowca promocji :p
    pooositivee.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Boże naszyjnik i torebka świetne, chociaż bluza też ma swój urok!
    Podoba mi się bardzo Twój styl ! :D

    www.titaniumalloyy.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Jaki model aparatu kupilas? Nie zdążyłam zescreenowac ze snapa :(

    ReplyDelete
  8. Jeju, zazdroszczę max tej promocji:))


    anonymouspugs.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Extra okulary :D A case i bluza owwww <3

    ReplyDelete
  10. Zapraszam na mojego bloga :) http://havedreams-behappy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Mam taką samą bluzę :) Super jest i taka milusia w środku, ale szkoda, że nie było esek :(

    ReplyDelete
  12. doncia ile ważysz?

    ReplyDelete
  13. promocje najlepsze
    punkowa-krolowa.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Doncia skąd bierzesz książki, które czytasz na ebooku?

    ReplyDelete
  15. Polecam ten puder ryżowy 👍 najlepszy jaki dotąd miałam

    ReplyDelete
  16. Czemu się przeprowadziłaś? I z kim teraz mieszkasz?:o nie było mnie tu jakiś czas i jestem do tyłu ze wszystkim haha

    ReplyDelete
  17. Jeju sliczna ta kurteczka, szkoda, ze juz wyprzedane:( jak sie sprawdza?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uciapałam ją czymś i boję się wyprać, że się zniszczy....... haha

      Delete
    2. Jakbys kiedys chciala sprzedac to powiedz :D

      Delete

LABELS

OOTD (204) PHOTORELATION (45) HAUL (35) mix (34) MOTIVATION (28) WISHLIST (13) COSMETICS (8) THROWBACK (8) LOOKBOOK (6) ME (6) TRAVEL (5) DIFFERENT (4) FAVORITES (3) FOOD (3) INSPIRATIONS (3) MOVIES (2) VLOG (2) BOOKS (1) MUSIC (1) TOP (1) YOUTUBE (1)

INSTAGRAM

SNAPCHAT

SNAPCHAT

ARCHIVE