26/03/2016

Checked


Cześć miśki!
Jak większość z Was dobrze już wie, sprzedałam swój stary aparat- nikon d3000 z kitowym obiektywem, który towarzyszył mi przez dobrych parę lat, ciężko na niego pracowałam i do dziś pamiętam to uczucie, gdy pierwszy raz trzymałam tak duży aparat w rękach- spełnienie marzeń. Po paru latach użytkowania aparat przez większość czasu leżał i się kurzył, a marzenia o lepszym ciągle siedziały mi w głowie, więc w końcu go sprzedałam i zamieniłam go na canona 600d+ 50/1.8 stm. Zaraz po odpakowaniu aparatu, po zrobieniu pierwszego zdjęcia- WOW. Tak, to właśnie to o czym marzyłam. Dzisiaj mam dla Was pierwsze zdjęcia wykonane tym aparatem- wiem, że aparat potrafi o wiele więcej, jednak robiłyśmy te zdjęcia z siostrą trochę na szybko, ale mimo to- już go kocham! Co do jakości zdjęć mój błąd, bo nie zauważyłam, że mam ustawione na najmniejszy rozmiar :(

sweater- SHEIN
skirt- ROMWE
jacket- YOINS
sunglasses- DRESSLINK
shoes- LIGHTINTHEBOX







Uwielbiam tą kurtkę, trochę na nią polowałam za nim udało mi się znaleźć inną niż z prawdziwej skóry.

Okulary kosztują grosze, a są naprawdę super. Na mnie trochę za duże, ale postaram się coś z tym zrobić, bo za nic ich nie oddam.


Staram się zapełnić niedobór spódnic w mojej szafie- biała to coś nowego



Buty są super, jednak tak jak pisałam w notce z haulu- przy odbiorze opłata za cło o której nie ma mowy zamawiając :)


27 comments:

  1. Twoje nogi😍

    ReplyDelete
  2. Extra! Więcej notek! :)) Może zrobisz look na yt? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jak mam teraz wreszcie konkretny aparat to na pewno sprobuje cos nagrać!

      Delete
  3. Fajnie by było gdybyś zrobiła PYTANIA/ ODPOWIEDZI :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Taak, super by bylo cie ogladac ;)

      Delete
  4. Często odwiedzasz szmatki?:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dawno nie byłam, ale teraz znowu bakcyla łapie :D

      Delete
  5. Dlaczego wgl ostatnio tak mało zdj na insta? :((

    ReplyDelete
    Replies
    1. Staram sie dodawać po jednym/dwa dziennie przecież

      Delete
  6. Jaki rozmiar spodni nosisz ?

    ReplyDelete
  7. Zdjęcia wychodzą cudownie! Świetna stylizacja i te okulary po prostu oh>>>

    KLIK

    ReplyDelete
  8. Bardzo podobają mi się te okulary :) Twoje tatuaże dodają zawsze uroku dla Twoich stylizacji serio i to jest fajne :D
    Miłego dnia! xyumv.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Spódnica jest naprawdę świetna :)

    ReplyDelete
  10. Doncia! Super stylówka! Widać, że nowy aparat ma w sobie to coś :)

    ReplyDelete
  11. Uwelbiaam twojego bloga!!! Jesteś super! Czekam na nastepne posty. Zapraszam do mnie http://havedreams-behappy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. spódnica przepiękna!
    Powiedz mi proszę, łatwo kupuje się z Dresslink? chciałabym tam kupić pędzle, ale trochę się obawiam jeśli chodzi o płatność.
    Adres powinno się wpisać w tym ogwiazdkowanym miejscu, czy w obu?
    Da się płacić przy odbiorze? Będę ogromnie wdzięczna za radę <3

    ReplyDelete
  13. Niekorzystnie wygladasz w tej spodnicy, wygladasz na jeszcze grubsza niz w rzeczywistosci jestes

    ReplyDelete
  14. Bardzo mi się podoba cała styliacja!

    Zdjęcia śliczne <3
    MAYUM -click-

    ReplyDelete
  15. nice pictures! such a shame you stopped translating your posts :/

    ReplyDelete
  16. Za każdym razem oglądając Twój blog cieszę się że tak daleko udało Ci się zajść,każda notka jest lepsza od innej co tylko udowadnia jak się rozwijasz :)

    ReplyDelete
  17. Śliczne zdjęcia, już nie mogę doczekać się kolejnych zdjęć robionych tym aparatem.
    Pasują Ci te okulary ;)
    NASZ BLOG

    ReplyDelete
  18. na prawde super są te oksy :3
    http://punkowa-krolowa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. Zdjęcia wyszły bardzo fajnie! To dobrze, że zmiana wyszła Ci na dobre :d Życzę powodzenia z nowym aparatem!
    Littleredcherrysmile click

    ReplyDelete
  20. Ładne zdjęcia :) Warto było wymienić stary aparat. Fajna kurtka z frędzlami :)

    ReplyDelete

LABELS

OOTD (203) PHOTORELATION (45) HAUL (35) mix (33) MOTIVATION (28) WISHLIST (13) THROWBACK (8) COSMETICS (7) LOOKBOOK (6) ME (5) TRAVEL (5) DIFFERENT (4) FAVORITES (3) FOOD (3) INSPIRATIONS (3) MOVIES (2) VLOG (2) BOOKS (1) MUSIC (1) TOP (1) YOUTUBE (1)

INSTAGRAM

SNAPCHAT

SNAPCHAT

ARCHIVE