Total mess

February 15, 2016


Cześć miśki!
Post miał być wczoraj, ale zostałam na noc u chłopaka i nie miałam dostępu do swojego laptopa, ale dzisiaj mam dla Was dużo zdjęć!
Jak już wiecie- wróciłam do pracy. Z selekcji przeniosłam się na promotorkę klubu i już kocham tą prace. Mam genialną ekipę to raz. Dwa- idzie przełamać nieśmiałość i otworzyć się na ludzi, a co za tym idzie poznać ludzi z całego świata. Spotkałam się już z ludźmi z Afryki, z Azji czy z każdego zakątka Europy, więc nie dość, że mam okazję podszkolić angielski i dowiedzieć się masy rzeczy o świecie, to jeszcze mogę na tym zarobić. W piątym dniu pracy dostałam premie- brawo Doncia!!! Pieniądze odkładam na najlepsze wakacje życia, więc trzymać kciuki :D
Możecie też dostrzec po prawej stronie nowy banner- znów rusza konkurs na bloga roku, może tym razem się uda. Tamtym razem ktoś w ostatnich sekundach wybił mnie z rankingu top 10, chociaż dzięki Wam udawało mi się utrzymać w top 3 przez dłuższy czas. Tym razem również będę liczyć na Wasze głosy, może uda się dostać do drugiego etapu :D

blouse- SHEIN
jeans- SHEIN
shoes- SAMMYDRESS
jacket- YOINS
belt- UNKNOWN


















  • Share:

You Might Also Like

22 Comments:

  1. co za jakość i kolory! jak dla mnie to jedna z najlepszych sesji na Twoim blogu:* i ta kurtka...cudo.

    ReplyDelete
  2. być może już o tym pisałaś, ale czy mogłabyś opowiedzieć coś więcej o swojej pracy? gdzie pracujesz, co robisz, jak znalazłaś tą pracę?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak jak napisałam jestem promotorką klubu, a znalazłam przez internet

      Delete
  3. Dużo zdjęć nie oznacza, że jest ba co popatrzeć jeszcze chyba musisz poćwiczyć pozowanie chociażby specjalne chodzenie do zdj. Bo widać ze dobry obiektyw, ale mało go wykorzystujesz. Taka moja opinia tylko :)

    ReplyDelete
  4. Śliczne zdjęcia! *.*
    pooositivee.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Doncia można głosować parę razy? Bo rok temu wysyłaliśmy hurtowo te smsy a potem się okazało, że liczy się tylko jeden :') Tyle dobrze,że pieniądze idą na fundacje c:

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wydaje mi sie ze tylko raz z jednego numeru, ale jeszcze to sprawdze jak juz bedzie mozna głosować

      Delete
  6. Świetne zdjątka, a buty to cudo!

    anonymouspugs.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Doncia nie do poznania! Przecudowna!
    dusiiiak.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Kurczę, szukam u Ciebie tej ciemno zielono czarnej kurtki z jakimis chyba naszywkami i nie moge znaleźć :( Powiesz mi skąd masz?? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie mam pojecia o co ci chodzi, jedyna kurtka ktora przychodzi mi do głowy to ta z plastic bones

      Delete
  9. Buty i spodnie, mega są! Zdjęcia również super.

    http://anastazjap.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Kurtka kurtką, ale ja tam się w tych butach zakochałam <3

    ReplyDelete
  11. Adrian przeniósł się z Rzeszowa do Krk? :3 ale super, mozecie częściej się widywać :3

    ReplyDelete
  12. nie widziałam lepszej sesji na Twoim blogu :D

    ReplyDelete
  13. Jakie genialne tło!❤ Co to za miejsce?

    ReplyDelete
  14. Przepiękne zdjęcia jak zawsze ! Uwielbiam Twój styl <3

    www.kiercia.blogspot.com-klik!

    ReplyDelete
  15. Świetne zdjęcia! Gratuluję dostania tak dobrej pracy. Życzę powodz

    ReplyDelete
  16. Świetne zdjęcia! Kocham te spodnie:)
    I mam pytanko, dopiero zaczynam z blogowaniem... czy masz jakieś wskazówki dla początkujących?

    ReplyDelete