Spring lookbook

February 26, 2016



Cześć miśki!
W pracy super, w takim tempie zarobie na najlepsze wakacje życia! Z plusem dla Was haha- masa snapów, notek i zdjęć na instagrama- a może i siądą też jakieś vlogi ;)
Cały czas myślę nad nowymi notkami. Wczoraj wpadłyśmy na pomysł, żeby zrobić lookbooka. Nie wiem czemu jeszcze tutaj czegoś takiego nie było, a że zebrało mi się sporo ubrań- tadam! Mam dla Was 4 wiosenne stylizacje.






Nr 1:
top- RIVER ISLAND, SH
skirt- SHEIN
outwear- SHEIN
shoes- SAMMYDRESS
hat- SHEIN



Mam niedobór spódnic- w tej jestem zakochana. Idealna zarówno na eleganckie wyjścia jak i na piwo ze znajomymi. Uwaga w trakcie tańce, strasznie ją 'podwiewa' haha.


Wiosna- wreszcie będę mogła wrócić do mojego kapelusza!


Nie byłam pewna zamawiając tą narzutke, ale nie żałuje. Cieplutka i ładnie się prezentuje pomimo szalonych wzorów.

Nr 2:
top- RIVER ISLAND, SH
skirt- ROMWE
cardigan- SHEIN
shoes- STRADIVARIUS
hat- SHEIN

Butów jeszcze nie udało mi się przetestować- jeszcze za zimno. Mam nadzieje, że nie będą obgryzać, ale jak na razie wydają się wygodne.

Wreszcie udało mi się dorwać bezowy kardigan!


Spódnica niestety  ze mnie zlatuje, ale podoba mi się kolor (o dziwo), więc pewnie będę próbowała ją zwężać.





Nr 3;
dress- ROMWE
jacket- ROMWE
shoes- SAMMYDRESS
hat- SHEIN

Co do tych butów- polecam, bardzo wygodne!


Długo myślałam nad tą kurtką, jednak myślę, że nie raz ją założę.


Tatuaż po lewej- ROCK'N'INK Kraków
Co do nóg tutaj- nic nie kombinowałam z przeróbką- po prostu kupiłam za duże rajstopy i sie śmiesznie ułożyły..........


Nr 4:
dress- ROMWE
outwear- PLASTIC BONES
creepers- DEEZEE

Kurtke uwielbiam- jest świetnie wykonana, a naszyte kotki mają swój urok.


Sukienka- nawet nie wiecie jak przemilusia jest pod spodem!







Która stylizacja podoba Wam się najbardziej? Piszcie numerki w komentarzach :D
I co sądzicie o tego typu notkach? Koniecznie też dajcie mi znać, to może będę robić takie częściej! 



Przypominam też o głosowaniu SMS. Biorę udział w konkursie na bloga roku. Jeśli lubicie mojego bloga i uważacie, że zasługuje na to, by przejść do drugiego etapu- wyślij SMS o treści F11194 na nr 7124 (koszt 1,23). Liczy się tylko jeden sms z jednego numeru, więc możecie  uruchamiać kontakty do cioci babci kuzynów, jeśli tylko macie ochotę :D



  • Share:

You Might Also Like

26 Comments:

  1. Ta druga stylizacja zdecydowanie najlepsza, pośród takich stłumionych kolorów ta żółta spódnica fajnie się przebija :) trzecia też bardzo mi się podoba.

    MOJ BLOG

    ReplyDelete
  2. Najbardziej podoba mi się pierwsza chociaż reszta stylizacji jest świetna! Możesz robić takie notki częściej!!!
    http://pooositivee.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Nagraj jakiś filmik z outfitem ;d

    ReplyDelete
  4. Co ta Doncia tak spódniczki lubi? :D
    świetne stylizacje <3

    ReplyDelete
  5. Wszystkie są ładne, ale 1 chyba wygrywa :3

    ReplyDelete
  6. jak zwykle super stylizacje, uwielbiam Twój styl <3

    ReplyDelete
  7. ostatnia stylizacja i pierwsza najlepsza! :*

    ReplyDelete
  8. Jedynka wygrywa!
    dusiiiak.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Ostatnia stylizacja według mnie najlepsza. Swietny post! :)

    http://anastazjap.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. kurtka z shein i płaszczyk z plastic bones- genialne

    ReplyDelete
  11. Pierwsza i trzecia świetne

    ReplyDelete
  12. Z racji, że uwielbiam ciemne kolory jestem za stylizacją nr 1 ale uwielbiam jasne, długie swetry więc tym razem jednak postawię na 2 :D

    ReplyDelete
  13. 4 najlepsza <3 rob takich notek wiecej!

    ReplyDelete
  14. Cudowne stylizacje, 4 jak dla mnie najlepsza! <3


    anonymouspugs.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Pierwsza stylizacja rządzi! Bardzo mi się podoba :)
    zapraszam do siebie

    ReplyDelete
  16. 1 i 3 stylizacja jest fantastyczna 😍😍

    ReplyDelete
  17. Cztery i wszystkie super!
    Mnie najbardziej podoba się ta druga, z żółtą spódnicą!

    Masz rysy twarzy stworzone do noszenia kapelusza - pięknie w nim wyglądasz!

    ReplyDelete
  18. Pierwsza i czwarta cudo. Trzecia też fajna:) Oby więcej takich notek. Pozdrawiam:)

    ReplyDelete
  19. Świetne miejsce na zdjęcia :) Baardzo klimatycznie!

    ReplyDelete
  20. Very sexy tights! You should wear more black tights.

    ReplyDelete
  21. dobry pomysł z tym lookbookiem!
    świetne stylizacje, boska jest ta żółta spódnica <3

    ReplyDelete
  22. Najbardziej 1 i 4, cudowne zdjęcia

    ReplyDelete