mix

Mix

February 08, 2016


Cześć miśki!
Kolejny mix, zdjęcia w sumie wszystkie ze stycznia. 




Sylwester, nowy rok i chwilowy powrót do domu. Oj tęsknie za wanną..............





Jako, że mój chłopak mnie kocha i wie jak kocham my little pony haha, specjalnie kupił happy meal w mc dla tej maski. Tak, to zdecydowanie miłość :')


Plugi z Alterfamilia, tylko te z kotami są ze Skydance. Pamiętajcie, że macie 10% zniżkę do Skydance na hasło : 10donut


O 1 w nocy na stacje w pidżamie czemu nie


Słuchawki Ady, przecudowny mają kolor.



A pamiętacie ostatnią relację na snapie z escape room Maze z pokoju The Ring? Była to moja pierwsza przygoda z tego typu grą i na pewno pójde na nią jeszcze nie raz. Polecam każdemu! A na moim instagramie właśnie trwa konkurs, gdzie do wygrania są aż dwa 5-osobowe vouchery na dowolną grę w Maze!



Książka Pewdiepie


Obudowa z Sugarpills


Niestety nie polecam :(





Sukienka Zara, naszyjnik Choies.



Moje wymarzone kapcie wreszcie u mnie!!!!! 


No powiem Wam, że jak na taką cenę to mają zajebiste wygłuszenie i dźwięk też niczego sobie :>





Ubrania możecie zobaczyć w ostatniej notce. Naszyjniki z Happiness Boutique, a paznokcie to czarny hybrydowy lakier z Bling.


Snapchat: DONATKAY



Donut z Tesco. Najlepie wino every czyli Mogen David blackberry. Buty ze Stradivariusa, a następne zdjęcie z Zary.



Zakrzówek <3


A na koniec 2 debile. No to hej!




  • Share:

You Might Also Like

17 Comments:

  1. Jak zwykle cudowne zdjęcia :*

    ReplyDelete
  2. Super zdjęcia :D

    Ps. Skąd kieliszki?

    ReplyDelete
  3. Świetne zdjęcia! Tyle wspomnień...
    pooositivee.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Doncia, można wiedzieć z jakiego sklepu masz sweterek, który miałaś w Maze? Nie jestem pewna, czy już gdzieś nie pisałaś ale coś nie mogę znaleźć :(

    ReplyDelete
  5. czytając ten cytat z jednorożcem czułem, że jest to o moim alter ego, hah :D też często tęsknie za wanną i czytaniem w niej książek :) co do masek z maca to oczywiście dla mnie zabrakło bo jak chciałem kupić to ups nie ma i chyba muszę zainwestować w terapię fuck it :D
    MOJ BLOG

    ReplyDelete
  6. Jak zwykle mix MISTRZ!
    dusiiiak.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Te 2 debile na końcu są najsłodsze! 💕

    ReplyDelete
  8. super mix
    obserwujemy?
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. ostatnie zdjęcie wygrywa wszystko :D

    ReplyDelete
  10. Sztos !
    http://arbuzekk.blogspot.com/<-- ZAPRASZAM ;)

    ReplyDelete
  11. Ciekawy mix :)

    W wolnej chwili zapraszam do siebie roksanagrajcke.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Uwielbiam Cię oglądać na snapie i czytać Twoje notki!

    ReplyDelete
  13. Świetne zdjęcia! Gdzie kupiłaś kapciuszki?


    anonymouspugs.blogspot.com

    ReplyDelete