03/02/2016

Lol ur not food


Cześć miśki!
Już było parę notek z serii 'jedzenie', a przypomniałam sobie o niej akurat wczoraj, gdy zaczęłam mówić na snapie o mojej 'diecie'. Jeśli ktoś jeszcze nie śledzi mnie na snapie DONATKAY to zapraszam. Wracam do mojej 'diety' cud i zaczynam pokazywać to co jem na snapie- jak ktoś potrzebuje inspiracji (czasem zdarzy mi się coś pokombinować z jedzeniem haha) albo jeśli ktoś chciałby zrzucić parę kilo, a nie do końca wie jak- lećcie na snapa!






1. Mama zrobiła nowe pierogi- pychota. Z soczewicą i pieczarkami w sosie pomidorowym. / 2. Na Starowiślnej odkryłam Vegab- jak idzie się domyślić po nazwie oferują tam wegańskie kebaby, od razu stwierdziłam, że koniecznie muszę go spróbować. Nie powaliło mnie na kolana, ale na pewno jeszcze kiedyś po niego wrócę. W środku bułka wysmarowana jest hummusem, warzywa, salaty, wegańskie sosy i coś co grillowało się jak mięso i do dziś nie wiem co to było haha. /3. Odkryłam na dworcu meksykańską knajpę, która w ofercie ma też dania wegetariańskie. Nie powtórzę Wam nazwy tego cuda z talerza, ale dość dobre. / 4. No i moja najnowsza faza, czyli kromki w jajku z dodatkami. Tu macie akurat w środku ze szpinakiem, cebulą i serkiem pleśniowym.




1. Tost, hummus i panierowane brokuły. O wiele lepszy jest panierowany kalafior, ale udało mi się dorwać brokuła na promocji, więc.......  / 2. Znowu kromki w jajku, tym razem w środku są warzywa (pomidor, ogórek kiszony i sałata), a na zewnątrz wysmarowałam to hummusem i posypałam pestkami słonecznika, dyni i czegoś tam jeszcze. / 3. Makarony mogę jeść na milion sposobów. Przeważnie kupuje sos 4 sery i za każdym razem robię go inaczej haha. Tym razem poradziłam sobie jednak bez sosu, podsmażyłam pomidora, dodałam szpinak, trochę śmietany i parę serków topionych. Może nie wygląda zbyt dobrze, ale naprawdę smakowało! / 4. Moje ulubione czyli panierowana cukinia- niestety w zimie droga jak nie wiem, więc nie mogę sobie na nią pozwolić, zwłaszcza, że aktualnie jestem bez pracy haha. Do tego grzanki- chleb pokrojony w paski i posypany czosnkiem, na to żółty ser i oregano. No i hummus! Hummus kupuje w tesco, paprykowy.



1. Nasza mieszkaniowa sałatka, czyli kasza kuskus, tuńczyk, cebula, ogórek kiszony, oliwki, kukurydza no i majonez/jogurt z przyprawami według uznania. / 2. Naleśniki ze szpinakiem i serem feta- do tego sos tzatziki i jakiś ostry z tesco. / 3. Warzywa na patelnie, dodatkowo posypałam tylko czerwoną fasolką. / 4. Chaczapuri w wersji wegetariańskiej. Jest to ciasto takie jak do pizzy? nadziewane szpinakiem, serem feta i suszonymi pomidorami. Do tego najlepszy sos ever, czyli majonez ketchup i czosnek.



1. Jajecznica mistrza, czyli jajecznica z cebulką, pomidorami, kukurydzą i serem żółtym. Podsmaż cebule z pomidorami, dodaj jajko, kukurydze, a na koniec starty żółty ser, mniam. /2. Jak na razie najlepsze pizze jakie jadłam w Krakowie są z Toskanii. Oto jedna z nich. Ceny też nie są tragiczne. Polecam! Panini i inne takie też mają przepyszne! / 3. Kromki w jajku, na to szpinak, ser żółty i jakieś pesto. / 4. Pizza z Dominium. Pizza w miare ok, jednak lokalu nie polecam, drogo jak nie wiem, a jadłam kiedyś jeszcze calzone i niestety było okropne. 



15 comments:

  1. Polecam

    paluszki rybne+ryż+ warzywa na patelnie z hortex te gdzie sa ziemniaki

    pesto zielone z pene + grzanki + sałatkę np z sałata lodowa ogórki itp

    Pierogi ze szpinakiem i serem chyba feta z biedry

    Ciasto normalnie jak na rogale z serem pieczarkami i cebula


    Jogurt jogobella breakfast bananowy


    Notka bardzo fajna

    ReplyDelete
  2. Dobre są naleśniki z jabłkami z cynamonem albo z twarożkiem + cukier i troszkę śmietany do tego

    ReplyDelete
  3. bardzo przydatna notka! zwlaszcza ze zamierzam przejsc na wegetarianizm :)

    ReplyDelete
  4. bardzo spoko notka, zwlaszcza ze na dniach zamierzam powoli przejsc na wegetarianizm :) czekam na wiecej przepisow na snapie ;p

    ReplyDelete
  5. jak mozesz wciskać ludziom takie głupoty... jakies naiwne małolaty ci uwierzą ale ktos kto ma pojecie o DIECIE cie wysmieje. Piszesz " jak ktos chce zrzucic pare kilo" a nastepnie dodajesz zdjecia pizzy, kebabów, sosów pierogów i innych TUCZĄCYCH a nie odchudzających rzeczy. Lepiej wez się za ciuchy a nie za dawanie rad dotyczących odchudzania.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Po co ty sie udzielasz? To nie jest twoj blog więc gowno masz do powiedzenia co Doncia tutaj pisze. Pieprzysz ze nic nie pomaga? To poczytaj sobie wszystkie komentarze. Gowno wiesz a sie udzielasz tak naprawde. Sama mowila na snapie ze nie na wszystkich zadziala ale warto sprobowac. Więc nie pierdziek tylko sie wynoś. Pozdrawiam :)

      Delete
  6. schudłam na tej samej metodzie 10kg więc coś w tym jest😉😉

    ReplyDelete
  7. Jem zdrowo już 2 lata... Na początku nie jadłam pizzy, słodyczy i takich tuczących rzeczy. Teraz jak mam ochotę na coś mniej zdrowego to sobie na to pozwalam i szczerze ? Nie zauważyłam różnicy wagowej, więc bez przesady :)

    Polecam pierogi z pełnoziarnistej mąki ze szpinakiem+ biały ser oraz
    makaron pełnoziarnisty z sosem ze świeżych pomidorów + tuńczyk+ kukurydza/ ser feta :)

    ReplyDelete
  8. Dzięki tobie poznałam w końcu jakiś inny sposób na dietę,a nie codzienne odpuszczanie sobie słodyczy,energetyków i innych przyjemności :) 'wszystko można jeść,ale z umiarem' :):) schudłam 5 kg po twojej ostatniej notce o diecie i dzisiaj mam zamiar do niej znowu wrócić :) zrobiłam już sobie kanapki z serkiem wiejskim i marynowaną papryką i było pycha haha

    ReplyDelete
  9. moze jestem jakas zacofana i to glupie pytanie, ale dlaczrgo donatka, donata, donatkay?
    ps. zbieralam sie na przejscie na ta diete i teraz chyba to zrobie ❣

    ReplyDelete
  10. Świetny post! Od dłuższego czasu szukam nowych pomysłów na bezmięsne dania, więc na pewno skorzystam z Twoich propozycji :)

    ReplyDelete
  11. Wyglądają ciekawie twoje potrawy :D fajne notki takie ;D

    ReplyDelete

LABELS

OOTD (212) PHOTORELATION (47) mix (35) HAUL (34) MOTIVATION (28) WISHLIST (13) THROWBACK (8) INSPIRATIONS (6) LOOKBOOK (6) ME (6) COSMETICS (5) TRAVEL (5) FOOD (4) MOVIES (2) VLOG (2) BOOKS (1) MUSIC (1) TIPS (1) TOP (1) YOUTUBE (1)

INSTAGRAM

SNAPCHAT

SNAPCHAT

ARCHIVE