22/02/2016

Haul


Cześć miśki!
Nazbierało się trochę paczek, chińskie sklepy wysyłały hurtowo, jako że obchodzili teraz nowy rok. Zaczynam nie mieścić się w szafie, może jakaś wyprzedaż znowu za niedługo (albo większa szafa haha). Kuszące były również wyprzedaże w galeriach (buty ze 150 na 45, no błagam). Wiem, że lubicie te haulowe posty, więc postaram się je robić częściej (będę miała wymówkę, żeby częściej chodzić na zakupy.............)


Zaczynamy:
Buty z Bershka. W mojej szafie brakowało czarnych obcasów. Poluje jeszcze na jakieś zwykłe klasyczne, ale takie też na pewno sie przydadzą :D Skusiła mnie cena, były przecenione ze 140 (?) coś koło tego na 45.

Cuda ze Stradivariusa. Były przecenione ze 170 (?) nie pamiętam już dokładnie- na 45. Mam nadzieje tylko, że nie będą obgryzać.

Paczka od Romwe. Część z rzeczy widzieliście już w stylizacjach, więc nie robiłam już zdjeć do haulu.

KLIK
KLIK
KLIK
KLIK
Wszelkie prawa zatrzeżone. 
Mój chłopak miał urodziny- ponieważ jest fanem Toma i Jerrego- proszę bardzo haha. Grafika robiona na zamówienie, więc tak jak napisałam wyżej prawa zastrzeżone.

Shein:
KLIK
KLIK
KLIK
KLIK
KLIK
KLIK
KLIK

Dorwałam wreszcie jednorożcowe słuchawki w tally weijl- kosztowały tylko 40zł, tak to zawsze jak widziałam to ponad 80.

Pierwszy raz obchodziłam też Walentynki. Pierwszy i ostatni- nie lubi tego 'święta'. No ale macie moje prezenty:




Amulet z modern silver, jednorożec to prezent. Amulet wreszcie idealny!!!!!


I wracam znowu do pytania: jakieś pomysły na notki? :D

22 comments:

  1. ten sweter z golfem i falbaną jest świetny, a jeśli chodzi mono poly to chyba twoja gra życia :D
    MOJ BLOG

    ReplyDelete
  2. może jakiś update kosmetyków do makijażu? :D i jak się sprawdza baza zielona z ingrid, polecasz? albo notka z kosmetykami (kolorówki i pielęgnacja) ktore na swoim przykladzie mozesz polecic :D tak odbiegając od ubrań i stylówek haha.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie chce pisać o kosmetykach, bo sie na nich nie znam........... A baza jest słaba jak dla mnie :(

      Delete
  3. Okularki i płaszczyk z Shein cudne! ♥

    http://anastazjap.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Grafika nie może być zastrzeżona jak jest z tomem i jerrym, chyba, ze robił ją ktoś kto ma prawa do tych postaci:) jeżeli "grafik" wziął od ciebie nawet złotówkę to nie do końca się to zgadza z prawem autorskim:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie zarobiłam na tym ani ja ani grafik, chodzi mi o to, by nie kopiować tego dalej, bo jednak się nad tym napracował i nie chcemy na tym zarabiać, chciałam zrobić niepowtarzalną bluze- więc proszę o nie kopiowanie :)

      Delete
    2. to było trzeba się nie chwalić bluzą jak nie chcesz zeby była kopiowana. proste.

      Delete
    3. Wystarczy być człowiekiem i posłuchać prośby ;)

      Delete
  5. Słuchawki z jednorożcami, cudo! *_*

    ReplyDelete
  6. Extra Haul :d zrób mIX zdjec

    ReplyDelete
  7. Świetny haul! Najlepsze są słuchawki jednorożce :D Pozdrawiam.
    Mój blog - KLIK♥

    ReplyDelete
  8. mam niektóre rzeczy z tej notki haha świetne są

    ReplyDelete
  9. Doncia, opowiesz w ramach tych 5 pytań dziennie na snapie o założeniach swojej diety? 🙌

    ReplyDelete
  10. Fajny Haul ♥
    Zapraszam na mojego bloga ♥
    http://forbeautynayoon.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Jeju, cudowne rzeczy! Okularki i spódniczka z Shein są śliczne, a Monopoly z MLP strasznie zazdroszczę!


    anoynmouspugs.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Fajny post :)
    http://kochusiajzycie.blogspot.com/2016/02/19022015.html ZAPRASZAM :)

    ReplyDelete
  13. Słuchawki wygrywają wszystko!
    dusiiiak.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. świetny post! zapraszam do siebie.. http://l.facebook.com/l.php?u=http%3A%2F%2Fwerlka.blogspot.com%2F&h=dAQHaFO4e

    ReplyDelete
  15. prześliczne słuchawki od jakiegoś czasu ich poszukuję gdzie takie dostane?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Przecież to haul... pod każdą z rzeczy jest napisane skąd jest :)

      Delete

LABELS

OOTD (207) PHOTORELATION (47) HAUL (34) mix (34) MOTIVATION (28) WISHLIST (12) THROWBACK (8) LOOKBOOK (6) ME (6) COSMETICS (5) INSPIRATIONS (5) TRAVEL (5) FOOD (4) MOVIES (2) VLOG (2) BOOKS (1) MUSIC (1) TIPS (1) TOP (1) YOUTUBE (1)

INSTAGRAM

SNAPCHAT

SNAPCHAT

ARCHIVE