ME

Bored bored bored

February 17, 2016


Cześć miśki!
Co lubię robić w wolnym czasie? Pewnie to co większość z Was. Generalnie nie wyobrażam sobie tygodnia, żeby nie mieć chociaż chwili dla siebie. Staram się w każdym dniu znaleźć chociaż krótką taką chwilę, żeby odpocząć. W zimie takich chwil jest szczególnie dużo, jako że nienawidzę zimna, więc jak patrzę przez okno to od razu mi się wszystkiego odechciewa i stawiam na łóżko.



tshirt- ROMWE
Ogólnie kto nie lubi leżeć w łóżku? Nie mówię o ciągłym leżeniu i nic nie robieniu, ale nawet 15 minut w ciągu dnia- idealnie.


Myślę, że typowy nr 1 u większość to oczywiście komputer. Dlaczego?


Oczywiście, że seriale!!!! Nie ma nic lepszego niż spędzanie chwili wolnego czasu w ten sposób. Szczególnie przy Supernatural. (kocham, najlepszy serial ever). Ponieważ często pytacie o seriale to na szybkości napisze Wam te które polecam: SUPERNATURAL, the 100, 12 małp, american horror story (tylko 1 sezon jak dla mnie), bates motel, believe, breaking bad, fear the walking dead, game of thrones, in the flesh, lucifer, orange is the new black, reign, salem, shadow hunters, sons of anarchy, the messengers, the originals, the vampire diaries, the walking dead, under the dome, vikings. 


Często pytacie o kapcie- są z aliexpress.


Tumblr to również typowe zajęcie na chwilę nudy. Mam dwa, jeden z moimi zdjęcia, drugi na który rebloguje wszystko co wzbudzi we mnie jakieś emocje.


Tak, uwielbiam sudoku................... Ktoś z Was lubi? :D


Poduszka stworzona dla mnie haha- jest z magii zakupów.



Ebook- najlepsza inwestycja w 2015 roku. Za nic bym nie oddała. Model Prestigio PER3664. Czyta sie jak na normalnym papierze. No marzenie. Setki książek na jednym małym urządzeniu.


Oczywiście wracam też czasami do zwykłych tradycyjnych książek. Trylogia Angelfall miała być moją ulubioną, niestety zakończenie- nope :(



Muzyka. Nie wyobrażam sobie życia bez muzyki. Najlepsza na radość, smutek czy nawet na zdenerwowanie. W dodatku z aplikacją spotify nie zapycha się niepotrzebnie telefonu muzyką. Mogę wybrać co chce i kiedy chce (no dobra, bez premium troche komplikacji, ale i tak uwielbiam)



Snapchat. Jedna z moich ulubionych aplikacji. No po prostu kocham kogoś kto to wymyślił!

Druga ulubiona aplikacja- instagram. Od zawsze chodziłam i robiłam zdjęcia wszystkiemu i wszędzie. Kocham łapać chwile, a instagram (i snapchat) umożliwiają mi dzielenie się tym z ludźmi w szybki i łatwy sposób.

A Wy? Co lubicie robić w wolnym czasie? :)

  • Share:

You Might Also Like

14 Comments:

  1. the 100 zdecydowanie najlepszy serial! 👌👌👍👍

    ReplyDelete
  2. ja uwielbiam sie uczyc i przyswajać sobie nową wiedzę :D

    ReplyDelete
  3. Ja lubię robić zdjęcia, przeglądać instagrama, oglądać snapy... i wiele więcej :)
    pooositivee.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. a serial teen wolf💘

    ReplyDelete
  5. Sama zajrzę na ten serial, piękne zdjęcia!
    dusiiiak.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Też kocham sudoku :)haha
    A co do czasu wolnego poświęcam najwięcej czasu moim zainteresowaniom <3 taniec,prowadzenie bloga,robienie miliona zdjęć. No kocham poprostu

    ReplyDelete
  7. Super notka! Ja w wolnym czasie uwielbiam czytać, gotować, słuchać wykładów o naturalnym leczeniu, czytać książki o diecie, oglądać filmy, korzystać ze snapchata, twittera i instagrama. Też uważam, że snapchat to cudowna aplikacja! Zapraszam do mnie, od dosyć niedawna zajmuję się blogowaniem i liczę na małe wsparcie w postaci komentarza! Uwielbiam twój styl i twoje zdjęcia. Jesteś mega oryginalna. :)
    http://mniejromantycznahazel.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Niestety też się zawiodłam na Angelfall :(

    ReplyDelete
  9. Donatkay powiesz ile już schudłas? Bo widziałam efekty na snapie 😊

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie mam wagi tu, więc nie mam jak stwierdzić haha, ale różnica w brzuchu jest ogromna. Bede w niedziele w Jaśle to sprawdze wage haha

      Delete
  10. Ile zapłaciłaś za te kapcie jednorożce? :*

    ReplyDelete
  11. Ile zapłaciłaś za te kapcie jednorożce? :*

    ReplyDelete
  12. Jeju, robię praktycznie to samo codziennie! Cudowna pościel!


    anonymouspugs.blogspot.com

    ReplyDelete