19/02/2016

Black & white


Cześć miśki!
Pogoda niestety zdjęciom nie sprzyja (a mi to już w ogóle). Jak patrzę za okno i znowu widzę śnieg to aż mi się odechciewa wszystkiego. Już marzę o tym, żeby było ciepło. 
Dzisiaj mam wreszcie dłuższą chwilę dla siebie, chce poszukać nowych pomysłów na notkę. Może macie jakieś pomysły? :D Wrócić do ulubieńców miesiąca? Na dniach pojawi się jeszcze haul i jakaś pokojowa notka, jako że jadę na pare dni do domu. Jest jeszcze pare pomysłów do zrealizowania, ale niestety- pogoda.........

sweatshirt- ROMWE
pants- SHEIN
creepers- DEEZEE
outwear- SHEIN
bag- NEWDRESS
sunglasses- CHOIES
necklace- H&M



















Szminka o którą często pytacie, nr 03


34 comments:

  1. troszkę ci się zgrublo...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja nie zauważyłam, ma normalne kobiece kształty

      Delete
    2. sądząc że komentarz z anonima, to autor pewnie też idealnym ciałem nie grzeszy, więc ładnie proszę niech się autor łaskawie odpierdoli i da ludziom żyć i jeść ile chcą kiedy i co.

      Delete
  2. Jestem za ulubieńcami miesiąca :)

    ReplyDelete
  3. Jak dla mnie komentarz typu "troszkę Ci się zgrublo" jest zbędny i nie na miejscu. Nie przejmuj się Doncia-ważne żebyś to Ty dobrze się czuła w swoim ciele, a po za tym uważam, że masz normalne, kobiece kształty. Co do ulubieńców miesiąca-jestem na TAK! :)

    ReplyDelete
  4. Swietna stylizacja, ale troche uboga tresc :/ Jesli chodzi o ulubiencow misiesiaca, to jak najbardziej do tego wroc!

    ReplyDelete
  5. taaak,chcemy ulubieńców miesiąca!

    ReplyDelete
  6. boziu jakie cudowne zdjecia

    ReplyDelete
  7. Świetna stylizacja! :*
    pooositivee.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Aż mi brakowało widoku Donci w creepersach ☺

    ReplyDelete
  9. Ulubieńcy miesiąca! Zdjęcia genialne. :)

    http://anastazjap.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. jak zawsze pięknie, stylowo, z gracją. stali czytelnicy przyjmą wszystko ;) byle do WIOSNY

    ReplyDelete
  11. Jak zawsze cuuudnie <3 A Tobie jest tak pięknie w tych krótkich włosach że się aż napatrzeć nie mogę :)

    www.kiercia.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. A może by tak wrócić do aska, ale w innej formie? Raz na jakiś czas odpowiadałabyś na takie pytania jak na snapie. Dzięki temu odpowiedzi nie znikną po 24h, więc pytania nie będą się często powtarzały, a ty będziesz mogła odpowiadać zawsze i wszędzie! Przemyśl to haha

    ReplyDelete
  13. notka jak zawsze świetna! <3
    mam do Ciebie pytanie, nie chciałam śmiecić na ig- pamiętasz może nazwę chińskiego sklepu, z którym chciałaś nawiązać współpracę (jeszcze na asku opowiadałaś) pamiętam tam było mnóstwo rzeczy w Twoim stylu?

    ReplyDelete
  14. Nie wiem w którym miejscu "zgrublo" chyba na włosach

    ReplyDelete
  15. szminka 03? na pewno? 03 to taka ciemna śliwka :o chyba 09 powinno byc? cudne zdj :)

    ReplyDelete
  16. dońcia ile udało ci się już schudnąć?

    ReplyDelete
  17. nie wiem czy wiesz donatko dietetyczko ale to ze jesz regularnie posilki 5x dziennie nie ma zadnego wplywu na twoj metabolizm a co za tym idzie na chudniecie.

    ReplyDelete
  18. Uwielbiam taki styl! :)

    http://bitter-sweet-wonderwall.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. Hej Doncia, jak myślisz ile przetrwa ta torba? Co sądzisz o jej jakości? Będę wdzięczna za odpowiedź.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wydaje sie dobra, moze sie jedynie przebarwić od czarnych rzeczy ale to do wyczyszczenia zmywaczem

      Delete
  20. Może jakąś notkę o pracy? Świetna ta torebka

    ReplyDelete
  21. Świetnie wyglądasz! Jestem za ulubieńcami miesiąca!


    anonymouspugs.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Jak zwykle cudowna!
    dusiiiak.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. Śliczne buty! I zdjęcia jak zawsze :)
    http://mniejromantycznahazel.blogspot.com/

    ReplyDelete
  24. super stylizacja !! :)
    Zapraszam do mnie <3
    http://bythewaynd.blogspot.com/
    Facebook : https://www.facebook.com/By-the-way-1803299933231046/

    ReplyDelete
  25. Extra spodnie! :) SUper ci w nich1 :)

    ReplyDelete
  26. Kiedy zmienisz jakość zdjęć? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Coś tam ostatnio zmieniałam ale to zajmuje tyle czasu że masakra

      Delete

LABELS

OOTD (203) PHOTORELATION (45) HAUL (35) mix (33) MOTIVATION (28) WISHLIST (13) THROWBACK (8) COSMETICS (7) LOOKBOOK (6) ME (5) TRAVEL (5) DIFFERENT (4) FAVORITES (3) FOOD (3) INSPIRATIONS (3) MOVIES (2) VLOG (2) BOOKS (1) MUSIC (1) TOP (1) YOUTUBE (1)

INSTAGRAM

SNAPCHAT

SNAPCHAT

ARCHIVE