24/02/2016

Bat


Cześć miśki!
Coś mi się podziało z komputerem, w ogóle nie szuka mi połączeń sieciowych, nie mam pojęcia co jest grane. Zgarnęłam laptopa od Kiełti i dodaje post na szybko, bo zaraz lecę do kina na Deadpool'a w 4d!!!!!!!! Boże wreszcie, tyle czekałam na jakiś dobry film w kinie 4d. Oglądaliście już ten film? Jak wrażenia? Bardzo szybko wbił się do setki top według filmweba. WOW.
Dzisiaj mam dla Was pokojową notkę, jako że byłam na parę dni w domu, a mówiliście, że za nimi tęsknicie :D

blouse- SHEIN
pants- ROMWE
outwear- SHEIN
shoes- SAMMYDRESS
case- NEW YORKER














Ruszył też pierwszy etap konkursu na bloga roku! Tamtym razem wypadłam z pierwszej 10 w ostatnich minutach, może tym razem się uda. Liczą się Wasze SMS, tylko dzięki Wam mogę przejść dalej! Jeśli lubicie mojego bloga- proszę o głosy :) SMS o treści F11194 na nr 7124, koszt 1,23zł (pieniądze będą przekazane na fundację)



Dobra, spadam na film i do pracy! Jutro planujemy iść na zdjęcia, to może coś ogarniętego będzie.



16 comments:

  1. Zdjęcia mega i te buty...♥ Co do filmu, to nie oglądałam. Pozdrawiam!
    Mój blog - KLIK♥

    ReplyDelete
  2. Też z chęcią poszłabym na taki film :)

    www.kiercia.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Cudne buciki. ♥

    http://anastazjap.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. dońcia mogłabyś powiedzieć ile ważysz? ;)

    ReplyDelete
  5. Byłam na Deadpoolu, wprawdzie w 2D ale i tak uważam, że to jeden z lepszych filmów jakie ostatnio oglądałam. Daje mu mocne 9 ;d

    ReplyDelete
  6. I jak donatka, ile schudłas kg?:*

    ReplyDelete
  7. ten płaszczyk czy tam bluza bardzo ładnie wygląda, ciekawy krój ma po prostu, a w tej koszuli podoba mi się wykończenie rękawów, kojarzy mi się z inną epoką :)
    MOJ BLOG

    ReplyDelete
  8. Masz bardzo ciekawy styl i super instagrama ;) Zapowiada się ciekawie!

    ReplyDelete
  9. PRZEcudne buty, rękawy koszuli oraz barwa szminki!! Boże Mój, te buty: uwielbiam koturny, obcasy, słupki - wysokie, jak najwyższe, ale ze smakiem, gustem:) Zapraszam do siebie: www.blacklady.blogujaca.pl Łączę pozdrowienia, Justyna:)

    ReplyDelete

LABELS

OOTD (204) PHOTORELATION (45) HAUL (35) mix (34) MOTIVATION (28) WISHLIST (13) COSMETICS (8) THROWBACK (8) LOOKBOOK (6) ME (6) TRAVEL (5) DIFFERENT (4) FAVORITES (3) FOOD (3) INSPIRATIONS (3) MOVIES (2) VLOG (2) BOOKS (1) MUSIC (1) TOP (1) YOUTUBE (1)

INSTAGRAM

SNAPCHAT

SNAPCHAT

ARCHIVE