28/02/2016

,

Babyface


Cześć miśki!
Ostatnio wreszcie zaczęłam się trochę interesować kosmetykami (pasowałoby może wreszcie haha). Miałam iść dziś ogólnie na zakupy, ale że wstałam dość późno. bo w pracy musiałam zostać trochę dłużej- zakupy zrobiłam u koleżanki haha. Kosmetyków ma milion, do sprzedania drugi milion- po zniżkowych cenach- czemu nie :D Wybrałam kosmetyki nietestowane na zwierzętach- jedyne czego jestem niepewna to suchy szampon, bo ponoć niektóre składniki testowane :(

Jako, że o kosmetykach nie wiem praktycznie nic- początki będą trudne. Nie wymagajcie recenzji czy czegokolwiek, bo jeśli nigdy czegoś takiego nie używałam, ciężko mi ocenić cokolwiek haha.

Chyba najsłodszy kosmetyk jaki w życiu widziałam. Krem bb. Ponoć ma się ładnie ujednolicać kolor skóry, kryć i podkreślać 'naturalny blask skóry'. Nałożyłam częściowo na twarz. Z kremami bb akurat paroma miałam do czynienia, ale ten- WOW. Ciekawe jak będzie się sprawował na dłuższą mete. Cena: 39,00zł.

Serum z Mariona. Miałam już olejki arganowe z Mariona. Czegoś takiego nie potrzebowałam, bo nie suszyłam ani nie prostowałam włosów, a że ostatnio ciągle susze- to czemu nie. Cena: 8,99zł.

Olejek kokosowy- zarówno do włosów jak i do ciała. Nasłuchałam się od wielu osób o tym, a właśnie brakowało mi jakiejś 'odzywki' do psikania, bo moje włosy i rozczesywanie to masakra. Cena: 18,99zł.

Suchy szampon. Staram sie nie używać, ale nie raz ratuje mi życie haha. Cena: 14,99zł.

Przerzuciłam się z mleczka na płyn micelarny juz jakiś czas temu. Dokleiłam rzęsy i musiałam zmywać makijaż tym, a teraz nie wyobrażam sobie zmywać czymkolwiek innym. Cena: 10,99zł. 

Firma ponoć bardzo dobra- niestety idzie z tym też cena. Pianka zmywająca resztki makijażu i oczyszczająca skórę. Cena około 79,00zł.

Receptury babuszki Agafii. Maseczka do twarzy z naturalnych składników. Cena około 5-10zł.

Krem antycellulitowy. Cena około 50zł.

Seesee- maska do ciała, błoto z morza martwego. Nie wiem na co mi to w sumie............... haha. Cena około 10zł. 

Pominęłam niechcący zdjęcie jeszcze jeden rzeczy- szampon z kallosa. To wielkie takie. Cena około 20zł.


10 comments:

  1. jesli chodzi o kosmetyki mam to samo co ty, nie znam się hah
    chciałabym wyrazic moja opinie, blogi, ktore są aktualnie w pierszej dziesiątce średnio przypadły mi do gustu
    doncia a tobie jakis się spodobal, szczerze mi może z jeden, serio

    ReplyDelete
  2. Miałam część z tych rzeczy, a z częścią spotykam się po raz pierwszy. Przede wszystkim polecam bardzo ten szampon firmy Callos. :)

    ReplyDelete
  3. Te kremiki BB są urocze maks, ale drogie strasznie! Czekam na więcej tego typu postów.


    anonymouspugs.blogspot.com


    anoynmoupugs.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. ochrona do włosów przed prostowaniem jest najlepsza, moje włosy bez niej wyglądałyby tragicznie.

    zapraszam również do mnie: http://enciay.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Ten krem bb jest mega uroczy <3 Świetna notka! Wiem, że dostajesz pewnie dużo takich komów, ale zapraszam na moje prace na bloga (na jednej z nich jesteś)
    Mój blog - KLIK♥

    ReplyDelete
  6. Sama używam minimum kosmetyczne. Tyle co potrzebne jest do higieny, podstawowej pielęgnacji włosów czy skóry. Makijaż robię sobie naprawdę od święta. ; <
    Ale ten krem BB... To opakowanie! Pragnę. <3

    ReplyDelete
  7. Świetny post! Na pewno wypróbujemy niektórych produktów.

    http://rooseland.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Krem antycellulitowy jest CI potrzebny? :P

    ReplyDelete
  9. gdzie kupilas ten suchy szampon? :)

    ReplyDelete
  10. Uwielbiam suche szampony od Batiste :)

    ReplyDelete

LABELS

OOTD (204) PHOTORELATION (45) HAUL (35) mix (33) MOTIVATION (28) WISHLIST (13) THROWBACK (8) COSMETICS (7) LOOKBOOK (6) ME (6) TRAVEL (5) DIFFERENT (4) FAVORITES (3) FOOD (3) INSPIRATIONS (3) MOVIES (2) VLOG (2) BOOKS (1) MUSIC (1) TOP (1) YOUTUBE (1)

INSTAGRAM

SNAPCHAT

SNAPCHAT

ARCHIVE