20/01/2016

,

Żele i hybrydy


Cześć miśki!
Jak wiecie zamówiłam ostatnio startowy zestaw do paznokci hybrydowych z firmy Semilac. Zdarzało mi si robić hybrydy u kosmetyczki w Jaśle. W Krakowie nie miałam okazji, ale niestety słyszałam o cenach. Często robiły mi je koleżanki i stwierdziłam, że nie jest to aż takie trudne, więc zaryzykowałam i zamówiłam. 



O moich paznokciach za sekunde.
Najpierw łapcie zdjęcia paznokci które zrobiłam dziewczynom:

Może nie są idealne, ale jak na początki, myślę, że jest ok haha. Na drugim zdjęciu 2 paznokcie ą lekko różowe z brokatem, nie wiem czy widać.


No a teraz wróćmy do moich paznokci. Wreszcie udało mi się zapuścić ładne długie paznokcie- no i oczywiście złamałam je zaraz przed świętami. Koleżanka uczy się ostatnio robić żele, więc robiłam za mały eksperyment haha. Lampa nie jest moje, ta z Semilaca niestety żelu nie utwardzi.

Tak wyglądały moje paznokcie przed




Po nałożeniu żelu nie wyglądały zachęcająco.......... Haha. Ogólnie zawsze byłam przeciwna sztucznym paznokciom, ale że za darmo to czemu by nie zaryzykować :D


Nie wiem jakim cudem z tamtego czegoś zrobiła takie cuda serio o.o

Przed i po piłowaniu haha

Malowanie:

Baza

Pierwsza warstwa klasycznego białego

Druga warstwa klasycznego białego

Na to poszły jeszcze 2 warstwy pudrowego różu z brokatem+ top= TADAM
Jestem w nich osobiście zakochana, chociaż ciężko mi się przyzwyczaić do tego, że są takie grube, ale przynajmniej może szybko się nie połamią.
Co do ślaczka na kciuki- dawałyśmy za duże warstwy no i się pokićkało troszkę- uznajmy, że tego nie ma dobra............ haha.

Co sądzicie? :D



19 comments:

  1. Haha mnie też zachwyca zawsze to jak z takiego czegoś po spiłowaniu wychodzi mega kształt :)

    ReplyDelete
  2. Świetnie ci idzie robienie hybryd :D
    http://porcelanowycukier.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Ten kształt jest brzydki :( One są za krótkie do takiego ksztaltu wiec palce i rece ci pogrubiają. Powinnaś mieć chyba albo bardziej okrągłe, nie migdałki, albo kwadratowe.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ale... ja po prostu mam grube palce xd

      Delete
    2. A kwadratowe to dopiero pogrubiają palce

      Delete
    3. Znaczy mialam na mysli prostokatne :D bo wyduzaja :D

      Delete
  4. Żele najlepsze bo sie nie złamią po tygodniu :D

    ReplyDelete
  5. Don na woodstocku będzie bmth( Nwm czy dobrze napisałam)

    ReplyDelete
  6. Ej też chce takie, zajebiste są serio ♥

    ReplyDelete
  7. Cudowne paznokcie, zazdroszczę strasznie! Sama chciałabym takie, ale niestety cena jest problemem.


    anonymouspugs.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. odrobina praktyki i wszystko będzie super :) ja też trafiłam na zestaw semilac niedawno, ale jestem ZAKOCHANA <3

    ReplyDelete
  9. Jakie świetne <3
    dusiiiak.blogspot.com

    ReplyDelete

LABELS

OOTD (204) PHOTORELATION (45) HAUL (35) mix (33) MOTIVATION (28) WISHLIST (13) THROWBACK (8) COSMETICS (7) LOOKBOOK (6) ME (6) TRAVEL (5) DIFFERENT (4) FAVORITES (3) FOOD (3) INSPIRATIONS (3) MOVIES (2) VLOG (2) BOOKS (1) MUSIC (1) TOP (1) YOUTUBE (1)

INSTAGRAM

SNAPCHAT

SNAPCHAT

ARCHIVE