23/01/2016

,

Zakopane


Cześć miśki!
Ostatnio udało mi się po raz kolejny odwiedzić Zakopane. Za dzieciaka bywałam tam naprawdę często. Tym razem wybrałam się tam z dziewczynami z mieszkania. Nie planowałyśmy tego zbyt długo, nagle stwierdziłyśmy, że fajnie byłoby pojechać do Zakopanego- więc wsiadłyśmy w autobus i pojechałyśmy :D

Ale zacznijmy od początku:


Stwierdziłyśmy, że spędzimy tam 4 dni, więc spakowałyśmy masę ciepłych ubrań i o 9 rano wsiadłyśmy do autobusu



Widok z okna był niesamowity! Gdy jeździłam z rodzicami zawsze mieszkaliśmy w jednym i tym sam domku- pierwszy raz nocowałam gdzieś indziej, a ten widok wygrał>>>>>>


Pierwszym naszym celem była Gubałówka. Trafiłyśmy akurat na cudowną pogodę, więc szybko się przebrałyśmy i ruszyłyśmy w drogę






Droga do Gubałówki jak zawsze zasypana pierdołami, nie mówiąc o ludziach krzyczących ze stoisk i zapraszających do skosztowania oscypków


Na Gubałówkę można wyjść pieszo albo wyjechać kolejką- że jesteśmy typami leniwców- oczywiście wybrałyśmy kolejkę haha




Byłam na Gubałówce wiele razy, ale nigdy nie udało mi się trafić na dobrą pogode. Ale tym razem:


WOOOOOOOOOOW!!!







Całe życie z telefonami haha- ale o tym wspomnę na końcu notki :D





Po prostu coś niesamowitego. Zdjęcia i tak tego nie oddają







Stwierdziłyśmy, że obowiązkowo musimy zjeść tam obiad. Jednak szybko tego pożałowałyśmy......


'Grzaniec' który koniecznie chciałam spróbować okazał się zwykłym podgrzanym piwem z sokiem malinowym........ A jedzenie które zjadłyśmy- okropne. Naprawdę nie pamiętam kiedy ostatnio jadłam tak okropną pizze. Nie polecam nikomu.

Dzień 2: Krupówki!








Na kupówkach znajduje się maaaaaaasaaa karczm- ale nawet nie wyobrażacie sobie ile zajęło nam znalezienie odpowiedniej..........


Wchodziłyśmy do każdej i po sprawdzeniu menu od razu wychodziłyśmy. Wegetarianie w Zakopanym- mają poważny problem :')


W końcu znalazłyśmy karczmę "Zagroda" gdzie każda z nas stwierdziła, że znajdzie coś dla siebie. Swój wypad niestety chcąc niechcąc oparłam na rybach- ciężko było o cokolwiek innego



Dziewczyny z jedzenia były zachwycone- ja niestety znowu nie. Jedyne co mi tam smakowało to frytki 


Jednak stwierdziłam, że dla płonących lodów warto było tam przyjść haha. Frajda na minute- ale co tam

Wieczorem poszłyśmy do klubu- z którego nie mam żadnych zdjęć niestety.

W ostatni dzień też nie zrobiłyśmy wiele- po imprezie niezbyt miałyśmy ochotę chodzić gdziekolwiek haha, ale oczywiście musiałyśmy jeszcze zaliczyć typową karczmę z góralską kapelą na żywo. W życiu nie wydałam na kolacje tyle co tam- ale jedzenie wreszcie przepyszne! Polecam każdemu karczme u wnuka :)


Wreszcie spróbowałam grzańca- jednak smak w ogóle nie dla mnie- okropne haha


Grillowane oscypki z żurawiną- NIEBO


Dziewczyny jadły jakieś mięso- ja znowu rybę. Podawana na sosie śmietanowo-grzybowym i na brokułach. Naprawdę nie jadłam lepszej ryby! Obowiązkowo pieczone ziemniaki, moje ulubione, jednak robi się je u mnie tylko na Wigilię- specjalność babci :D


Tak więc zdjęcia mam w sumie głównie z pierwszego dnia. W sumie w ciągu pierwszego dnia zrobiłyśmy najwięcej........... Na Morskie Oko stwierdziłam, że nie pójdę po raz 10, a inne szlaki które chciałyśmy zaliczyć były zamknięte. 

Ale.

Mała niespodzianka. Od dawna myślę już o kręceniu vlogów. Stwierdziłam, że Zakopane nada się idealnie na próbę. Jutro na kanale KLIK pojawi się travel vlog!!!!!!
Jestem ciekawa jak Wam się spodoba :D




17 comments:

  1. Czekam na jutrzejszy blog!! Świetna notka i super że jest tyle zdjęć :) chociaż dla mnie i tak mogłoby być ich więcej

    www.lifestyle-fashion-bycarla.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Piękne zdjęcia!
    Ach te wspomnienia..

    ReplyDelete
  3. Ja niedługo jadę do Zakopanego mam nadzieję że śnieg jeszcze będzie :)
    pooositivee.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Al cudowne zdjęcia! Najlepsze są takie spontaniczne wyjazdy,a Zakopane zawsze uwielbiałam :)
    Czekam na Vlog ze niecierpliwieniem!
    MAYUM *click*

    ReplyDelete
  5. Ja niestety jeszcze nigdy nie byłam w Zakopcu ale myślę, że czas najwyższy :D

    ReplyDelete
  6. Zakopanem* :)
    Pięknie wychodzisz na zdjeciach 'z zaskoczenia' :)

    ReplyDelete
  7. Zazdroszczę widoków. Ja dopiero zobaczę Zakopiańskie widoki w maju i czerwcu.
    porcelanowycukier.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Cudowne zdjęcia! Zakopane są cudowne, byłam już dużo razy, ale na pewno odwiedzę jeszcze więcej!


    anonymouspugs.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. nigdy w życiu nie widziałam palących się lodów haha :D

    twosistersbloog.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Akurat zastanawiałam się czy jechać do Zakopanego i teraz mnie namówiłas. Widać po zdjęciach że są piękne widoki. Zakochałam się 😍

    Zapraszam na mojego bloga ➡ http://changewithmeyourlife.blogspot.com/?m=1

    ReplyDelete
  11. Teraz jak masz tyle czasu to super by było jakbys nagrywala na youtubie:) zawsze chcialam zebys nagrywala cos w stylu Banshee, ale nie zaraz wszystko tylko tak wymyśliła tez cos od siebie:) noi ogolnie jak masz czas to jakies vlogi, challenge, to by bylo super naprawdę:) Buzi, uwielbiam Cię:):* +fajne byly tez notki top seriale i horrory, mamy taki sam gust haha

    ReplyDelete
  12. Piękne zdjęcia! :)

    Zapraszam do czytania i komentowania, dopiero zaczynam.. ;)
    http://sides-of-london.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Wspaniałe zdjęcia, chciałabym sobie pojechać do Zakopanego, dawno nie byłam. Jesteś jaroszem? Oglądam Cię na snapie, jesteś mega pozytywna. Zapraszam do mnie
    http://mniejromantycznahazel.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Jestem jedną z niewielu osób, które wolą góry latem niż zimą. Głównie dlatego, że nie lubię niskich temperatur, ale fakt, prezentują się pięknie polskie góry zimą :)

    ReplyDelete
  15. Skąd kurteczka w kratę? cudowna! zakochałam się <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Z Romwe albo Shein, nie pamiętam, kupowałam ją bardzo dawno :(

      Delete

LABELS

OOTD (211) PHOTORELATION (47) mix (35) HAUL (34) MOTIVATION (28) WISHLIST (13) THROWBACK (8) INSPIRATIONS (6) LOOKBOOK (6) ME (6) COSMETICS (5) TRAVEL (5) FOOD (4) MOVIES (2) VLOG (2) BOOKS (1) MUSIC (1) TIPS (1) TOP (1) YOUTUBE (1)

INSTAGRAM

SNAPCHAT

SNAPCHAT

ARCHIVE