17/01/2016

Romwe, Shein, Bling i Power Bank


Cześć miśki!
Kolejny mały haul jako, że nie było mnie chwile w Krakowie i akurat przyszło do mnie parę paczek. Dorwałam się też do promocji w sklepie Zara, wreszcie zamówiłam też coś co chciałam od dłuższego czasu :D





Paczke z Shein i Romwe (+na zdjęciu dodatkowo lakiery, ale o nich później). Paczke od Shein:

KLIK
KLIK
KLIK
Dostałam też mały, obstawiam, że świąteczny- dodatek:
Naszyjnik z napisem Sheinside


Paczka od Romwe:
KLIK
KLIK
KLIK
KLIK

No i lakiery:


Lakiery hybrydowe zamówiłam z Aliexpress. Chciałam zamawiać z Semilaca, jednak cena...... Na pewno nie zamówiłabym aż tyle. Ktoś polecił mi tą firmę, trochę poczytałam, zaryzykowałam i zamówiłam. Nie znam się aż tak na paznokciach, ale jak dla mnie są super. Koleżanki które trochę w tym siedzą, powiedziały, że są oki. Za jeden lakier wyszło trochę ponad dolara, około 5zł za jeden tak myśle. Następna notka będzie trochę o paznokciach :D



No i to co chciałam zamówić od dłuższego czasu czyli power bank. Zamówiłam kiedyś z Aliexpress, że niby 12000, nie dość, że nie miał nawet 2000 to jeszcze go rozwaliłam przy drugim ładowaniu. Ten zamówiłam z allegro, mam nadzieje, że będzie ok :D


No i małe zakupy w sklepie Zara:


Sukienka przeceniona ze 140 na 70

 I narzutka z 200 na 100- magia. Te wzorki są welurowe.

Ogólnie nigdy nie było mnie stać na Zare, no nie ukrywajmy ceny przynajmniej jak na mój portfel nie są ok- ale że udało mi się odłożyć trochę pieniędzy z pracy to stwierdziłam czemu nie :D



16 comments:

  1. Świetny gust :) czekam na następne posty :*
    pooositivee.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Świetne :) Najlepsza ta narzutka :) A no i w Krakowie cię nie było bo się Zakopanego zachciało :) Hahaha :D / http://marcelinakornelia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. zamówienie z romwe jest świetne, a zwłaszcza ta spódniczka :D

    twosistersbloog.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Cudowne ciuszki, najbardziej podoba mi się spódniczka! Lakiery też boskie. Napisz koniecznie jak się sprawuje power bank. Czekamy na notkę o paznokciach!


    anonymouspugs.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. hej fajne ciuszki , zapraszam do mnie na www.lipsonheels.pl Dopiero zalozylam bloga i bede wdzieczna za jakiekolwiek wskazowki czy porady

    ReplyDelete
  6. Ile fajnych rzeczy!
    dusiiiak.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. http://szanujwspomnienia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. a skąd kapcie- jednorożce?

    ReplyDelete
  9. Golf. <3
    Zapraszam do mnie! :)
    canevautrien.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Fajna notka :) zapraszam do mnie http://madelikeme96.blogspot.com/?m=1 :)

    ReplyDelete
  11. Wszystkie rzeczy fajne :)
    http://byalex-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. ta sukienka z Zary jest świetna!

    ReplyDelete
  13. Jeju cudowne ubranka *.* Pozazdrościć tylko. Super zdjęcia piękny blog. Pozdrawiam Cieplutko :)
    http://n-seweryn.wix.com/catveh

    ReplyDelete
  14. Uwielbiam twój styl, jesteś jedyną blogerką modową którą czytam, bo dla mnie każda jest taka sama, a Ty jesteś oryginalna.
    http://mniejromantycznahazel.blogspot.com/

    ReplyDelete

LABELS

OOTD (204) PHOTORELATION (45) HAUL (35) mix (33) MOTIVATION (28) WISHLIST (13) THROWBACK (8) COSMETICS (7) LOOKBOOK (6) ME (6) TRAVEL (5) DIFFERENT (4) FAVORITES (3) FOOD (3) INSPIRATIONS (3) MOVIES (2) VLOG (2) BOOKS (1) MUSIC (1) TOP (1) YOUTUBE (1)

INSTAGRAM

SNAPCHAT

SNAPCHAT

ARCHIVE