mix

Mix

January 13, 2016


Cześć miśki!
Oczywiście znowu zapomniałam o mixie............ Typowo. CZEMU MI NIE PRZYPOMINACIE. Będą częściej wtedy. No ale +/- mam dla Was tersaz ponad 50 zdjęć haha.


H&M no i wszystko pięknie, gdyby nie to, że największy rozmiar to 32, god why


Galeria Krakowska jest najpiękniej ozdobionym na święta miejscem



1. Cubus 2. Bershka 3. Pull&Bear 4. New Yorker

H&M



1. Starbucks i przeypszna świąteczna latte orzechowo-karmelowa / 2. Sorbety od Grycana- najlepiej / 3. Placki ziemniaczane z wędzonym łososiem+ surówki (aż teraz mi ślina cieknie haha, najlepsze jedzenie zawsze w Sphinxie) / 4. A jak w maku to oczywiście McFlurry i zakręcone gryki (nie przebiją tych amerykańskich co były na wakacjach, no ale)

Czy tylko ja zawsze wkładam bilety za obudowe telefonu?

Pizza z Toskani, polecam bardzo!


Obudowa Shop Glo


Zachody>>>>>>>>>

Cioty


Złapałam pierwszy śnieg w Krakowie!

Nudy w pracy, zastanawiam się gdzie teraz znajdę jakąś nową :')


Napiwki w pracy haha, jakiś Włoch mi to dał za to, że byłam dla niego miła, no można!

Co do tego ebooka to choleeeeernie go polecam- Prestigio PER3664, kupiłam już używany od koleżanki, więc parę wad ma, nie wiem jak to tam dokładniej działa w nowych, ale nawet z wadami nie oddałabym go już.




1. Kawa ksiązka i pidżama- najlepiej / 2. Tumblry mam 2, jeden na który rebloguje wszystko to co mi się spodoba (glameofhope)+ ostatnio założyłam nowy na którym dodaje moje zdjęcia (donatkayy) / 3. Coś ostatnio mam z tym znajdywaniem serc na ziemi.......... / 4. Tatuaż bardzo szybko sie zagoił!



1. Naklejki po częśći od was dalej się trzymają :D / 2. Kosmetyczka H&M, kubek Accessorize, a opakowanie na tabletki zrobiłam sama / 3. Każdy z was powinien sobie taki napis nalepić gdzieś na ścianie ;) / 4. Mama trafiła w tym roku z książką haha, zaczęłam czytać ją pare dni wcześniej na ebooku.



Niebo jesienią/zimą jest naprawde cudowne

Naprawdę tęsknie za tym pokojem............

Dostałam to od kogoś z Was haha, po powrocie do domu zauważyłam, że mama je skądś wyciągnęła i ustawiła na parapecie haha

O słuchawkach pisałam już pare razy......... więc już powinniście wiedzieć, że są najlepsze :D


Postanowiłyśmy zrobić kolejne podejście do pierniczków, nigdy nam nie wychodziły, w tym roku wreszcie się udało haha. Udało mi się nawet wykroić donaty i jednorożca (no dobra.......... 'udało się' to może za duże słowo). Siostra z mamą dekorowały. Przepyszne są.



Jak wróciłam to wszędzie za mną łaził i ładował się do mnie na fotel kochany :(












  • Share:

You Might Also Like

19 Comments:

  1. Benio tęskni, jaki kochany

    ReplyDelete
  2. Mozesz dać milion zdjęć a ja i tak zawsze mowie sobie, dlaczego tak malo? Kocham mixy, mam nadzieje, ze beda czesciej! Buziaki

    ReplyDelete
  3. ile dałaś za słuchawki? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Udało mi sie dorwać na przecenie ze 140 na 100 :D

      Delete
    2. A podalabys jaki to model i gdzie kupilas? :D

      Delete
    3. Jest model w notce z myszką Miki :)

      Delete
  4. Każda galeria jest udekorowana tak samo, w te złote światełka z migającymi srebrnymi xd

    ReplyDelete
  5. Kocham mixy i te moc zdjęć haha cd pooositivee.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Jak ja Ci zazdroszczę urody 😂 serio

    ReplyDelete
  7. Pisałam już wiele razy, ale napisze jeszcze raz: UWIELBIAM TWOJE MIXY :D

    ReplyDelete
  8. Skąd jest ta sukienka z ostatnich zdjęć?
    Piękna jest <3 <3

    ReplyDelete
  9. Pokażesz kiedyś z bliska na przykład na snapie te zdjęcia które masz na ścianie? Świetna notka 😊

    ReplyDelete
  10. Super wpis ! Naprawde ślicznie wyglada ta galeria ! :D Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*http://didismilestyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Cudowne zdjęcia! Jak patrzę na tą kawę to mam ochotę polizać ekran...


    Pozdrawiam i zapraszam do nas:

    anonymouspugs.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Jeteś najlepsza ♥

    http://bellissimanathalia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. super zdjecia, zapraszam do mnie na www.lipsonheels.pl dopiero rozkrecam bloga bede wdzieczna za jakiekolwiek sugestie czy porady :)

    ReplyDelete
  14. Lubię Twoje mixy! :* brakuje ich teraz ;d

    ReplyDelete
  15. Having read this I believed it was really informative.

    I appreciate you taking the time and energy to put this
    short article together. I once again find myself spending
    way too much time both reading and commenting. But so what,
    it was still worth it!

    ReplyDelete