26/01/2016

Let it snow


Cześć miśki!
Lenistwooooo. Przez te 2 dni nie zrobiłam nic poza oglądaniem seriali i czytaniem książek. Dalej czekam na obiektyw, bo coś bym podziałała już, ale niestety dalej go nie ma. Oby przyszedł jak najszybciej. 
Na zewnątrz trochę na plusie WRESZCIE, oby tak dalej to szybciej wrócę do pracy. Wariuje już po tych 2 dniach i serio trochę już stęskniłam się za pracą. Obstawiam, że wrócę do niej już w połowie lutego. Pare dni odpoczynku spoko. Dłużej nie dałabym rady haha. 
Nie ma co pisać, zabieram się za seriale :D

coat- SHEIN
dress- SHEIN
shoes- CHOIES
choker- H&M













23 comments:

  1. Doncia jako Królewna Śnieżka
    http://czarymery.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Przepiękne zdjęcia! Zazdroszczę urody <3
    porcelanowycukier.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Woow, zdjęcia są coraz lepsze i już nie mogę się doczekać jak będziesz miała nowy obiekty :D + bardzo ładny płaszczyk :)
    http://julianka9212.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Piękna! Bardzo mi się podoba ;*

    ReplyDelete
  5. Świetna stylizacja, bardzo podoba mi się ta sukienka :)

    ReplyDelete
  6. jezusie, najlepsza.............

    ReplyDelete
  7. Śliczne zdjęcia, mają klimat!


    anonymouspugs.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Doncia jesteś najlepszą blogerką 😄 Zapraszam też do mnie ! 😊
    www.emtusia.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Zakochałam się w tych zdjeciach ;o

    ReplyDelete
  10. Cudne są te zdjęcia!
    Jedne z lepszych :)
    Mam takie pytanie, pamiętasz strony które podawałaś gdzie można zarobić przez klikanie w reklamy i różne takie?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ojoo albo coś takiego jest dobra, reszty nie pamiętam :(

      Delete
  11. Jakie przepiękne zdjęcia ! <3

    www.kiercia.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Oglądanie seriali i czytanie książek przecież jest takie przyjemne :D Właśnie skonczyłam sesję na studiach i też zamierzam tak teraz pożyć choć przez kilka dni :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Przez klika dni to fajne, potem uwierz- niekoniecznie haha

      Delete
  13. Jak zrobiłaś te brokuły dzisiaj na snapie?
    I jakie wege parówki są najlepsze? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ugotowałam, potem w jajku i w bułce tartej x2

      Delete
  14. w jakim programie montowałaś filmik z Zakopanego? :)

    ReplyDelete

LABELS

OOTD (204) PHOTORELATION (45) HAUL (35) mix (34) MOTIVATION (28) WISHLIST (13) COSMETICS (8) THROWBACK (8) LOOKBOOK (6) ME (6) TRAVEL (5) DIFFERENT (4) FAVORITES (3) FOOD (3) INSPIRATIONS (3) MOVIES (2) VLOG (2) BOOKS (1) MUSIC (1) TOP (1) YOUTUBE (1)

INSTAGRAM

SNAPCHAT

SNAPCHAT

ARCHIVE