22/01/2016

Hunters


Cześć miśki!
WRESZCIE zamówiłam obiektyw. Teraz tylko czekać aż przyjdzie sdfdsfsdsfsa. Nawet nie wiecie ile o nim marzyłam. 
Czeka mnie słodki miesiąc lenistwa- do pracy wracam dopiero jak zrobi się trochę cieplej, mam nadzieję, że już w marcu. Lenistwa jak lenistwa- chce podziałać jak najwięcej z blogiem skoro w końcu mam masę czasu. Zabieram się właśnie za ogarnianie materiału z Zakopanego- jeśli się uda to może będzie z tego vlog! Szykuję też dla Was filmik z Maze Kraków z pokoju The Ring- a co za tym idzie dodatkowo małą niespodziankę ;> Jak na razie zapraszam na instagram DONATKAY gdzie czeka na Was kod na 15% zniżki na grę na dowolny pokój. Zasady znajdziecie na ig pod zdjęciem z Maze :D Spieszcie się, bo oferta ważna jest tylko do 17 marca!

A teraz przejdźmy do zdjęć. Pierwszy raz miałam okazje stanąć z osobą towarzyszącą przed aparatem :D Poznajcie Adę!




ADA

t-shirt- ROMWE
jeans- SHEIN
shoes- CHOIES

JA

dress- DRESSIN
jacket- UNKNOWN, SH
shoes- SAMMYDRESS



Moja pierwsza paczka od SammyDress, jestem absolutnie zakochana w butach od nich!






19 comments:

  1. Swietna notka, oby takich więcej :)

    ReplyDelete
  2. Świetna notka, jak zresztą każda:D! Nawet nie wiesz jaki mam zaciesz, że będą vlogi, a szczególnie z Zakopanego.
    porcelanowycukier.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Jezu, jak patrzę na wasze nogi to kompleksy mam 😭

    ReplyDelete
  4. EJ ej XD te buty co ty masz na sobie w notce to one są z ocieplaczem czy bez ? Świetna ta notka wyszła XD proponuje częściej takie XD

    ReplyDelete
  5. Doncia wyglądasz tu jak nei ty
    Ale ogl super mi sie podoba
    Rewelacja
    Jestes taka słodka tam i wgl tak pięknie
    A Ada super wyszła i piękne macie ubrania
    Mistrz

    ReplyDelete
  6. te buty są wręcz stworzone dla Ciebie :D

    ReplyDelete
  7. Przesłodko razem wyglądacie!


    anonymouspugs.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Ale świetne zdjęcia!
    pooositivee.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Pytanie na snapa?
    Wkurzają cię ,,xd''

    ReplyDelete
  10. Świetne zdjęcia :) Ada jest bardzo fotogeniczna :D / http://marcelinakornelia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. czekam z niecierpliwością na ten filmik z Maze :D
    MOJ BLOG

    ReplyDelete
  12. Dlaczego żegnałyście Adę ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. dlaczego? Wraca do Jasła?

      Delete
  13. Śliczna katana i świetne zdjęcia
    zapraszam do mnie:
    http://mniejromantycznahazel.blogspot.com/

    ReplyDelete

LABELS

OOTD (212) PHOTORELATION (47) mix (35) HAUL (34) MOTIVATION (28) WISHLIST (13) THROWBACK (8) INSPIRATIONS (6) LOOKBOOK (6) ME (6) COSMETICS (5) TRAVEL (5) FOOD (4) MOVIES (2) VLOG (2) BOOKS (1) MUSIC (1) TIPS (1) TOP (1) YOUTUBE (1)

INSTAGRAM

SNAPCHAT

SNAPCHAT

ARCHIVE