03/01/2016

Haul


Cześć miśki!
Kolejny mały haul z jakichś małych zakupów. Wiem, że je lubicie, więc zaraz po kupnie i powrocie do domu staram się porobić dla Was zdjęcia, nie raz jednak o tym zapominam, ale coś tam na notkę nazbierałam :D Myślę czy zrobić dla Was notkę z prezentów które dostałam, ale chyba jednak się powstrzymam, chociaż cały czas się waham haha. Chcecie czy nie chcecie? 



Na dobry początek jedne z prezentów dla siostry i mamy. Pierwszy raz weszłam do Douglas'a i naprawdę miałam problem, żeby z niego wyjść haha. Jak widać nie wyszłam z pustymi rękami.


Mydło dla mamy, jako że jest maniaczką rzeczy z motywem aniołów.



I mydło dla siostry- jest PRZEPIĘKNE, nie mogę się na nie napatrzeć, chyba przejdę się tam ponownie i kupię też takie dla siebie.

Oczywiście znowu porwały mnie promocje w H&M....


Od góry ma siateczkę, trochę słabo widać na zdjęciu, rękawki też są z siateczki


Sweter na który polowałam, normalnie kosztował 80, a tyle bym za niego nie dała, a akurat mi się udało go dorwać, było tylko parę sztuk już. Jest przeszywany miętową nitką.

Czekała też na mnie w domu miła niespodzianka:


Paczki od Happy Socks w ogóle się nie spodziewałam, naprawdę miły gest na święta. Po lewej skarpetki, po prawej majtki :D

No i drobne zakupy kosmetyczne:



Dobre a tanie, polecam


Działa cuda- jak ktoś ma problem z popękanymi ustami to polecam też


No i ostatnia rzecz, perfumy- zgrzeszyłam. Jest testowany na zwierzętach.......... Tyle szukałam perfum który mi się spodobają, a ten jest dafdafdafa. Dobra, nie mam wytłumaczenia. Zgrzeszyłam no,




25 comments:

  1. Doncia te twoje perfumy z police taka czaszka, sa testowane na zwierzetach? Bo mega mi sie podobają c:

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pisałam bezpośrednio do ich firmy, nie są testowane :)

      Delete
  2. chcemy taką notkę!! a post jak zawsze cudowny <3

    ReplyDelete
  3. Te perfumy kojarzą mi się z dzieciństwem, moja mama ich kiedys używała, aż bym powąchała ;) i ten sweter jest super, szkoda, ze u mnie nie ma h&m:(

    ReplyDelete
  4. chcemyy Doncia <3

    ReplyDelete
  5. Ja uwielbiam notki z prezentami, dlatego chciałabym! Super jest to mydełko z aniołkiem.
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  6. Pamiętaj, bo to razi w oczy: perfumy nie mają liczby pojedynczej :) Poza tym notka super! Pozdrawiam.

    ReplyDelete
  7. Doncia, mogłabyś powiedzieć ile płaciłas za perfumy? Ile maja ml? Mi osobiście tez sie super podobaja. Jednak jak sprawdzałam sa troche drogie. Teraz używam katy perry royal revolution, sa całkiem ok. Tez niestety testowane ale cieżko znaleźć ładne perfumy nie testowane.
    Notka fajna, z prezentami tez byłaby ok :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 40ml przecenione z ponad 100 na 75 w rosmannie były

      Delete
  8. Mam szampon z tej samej seri, ten z Joanny jak ty ta maskę. Jest ok ale wydaje mi sie jakby sie po nim włosy szybciej przetłuszczaly no Nwm. Jakiego używasz szamponu do włosów? Notka super pozdrawiam

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie znam sie, ale moim zdaniem szampony z olejkiem arganowym zawsze będą przetłuszczać włosy, dlatego jak masz olejek arganowy albo odzywki z nim to nakłada sie go od połowy włosów

      Delete
  9. Jak zaczęłaś współpracę z shein? Co do nich napisałaś i gdzie? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zakładka na ich stronie 'fashion bloggers programme'

      Delete
  10. Pewnie, że chcemy post z Twoimi prezentami :)

    ReplyDelete
  11. http://www.aliexpress.com/item/For-Apple-iPhone-4-4S-5-5S-5C-6-6S-6-Plus-6SPlus-Cute-Hippo-Rainbow/32576014897.html?spm=2114.01020208.3.421.6Wgnld&ws_ab_test=searchweb201556_1%2Csearchweb201644_4_79_78_77_82_80_62_81%2Csearchweb201560_6
    DONCIA PAATRZ

    ReplyDelete
  12. Kocham twoj blog <3 Mam nadzieje ze ktoś zainteresuje sie moim :))
    Zapraszam
    http://blogniemodowy.blogspot.com/?m=1

    ReplyDelete
  13. Kocham skarpety z Happy Socks :D Nie przeszkadzałoby mi zupełnie jakby ktoś mi takie sprawił jako prezent na gwiazdkę/urodziny/cokolwiek ^^

    ReplyDelete
  14. hair mask i lipcare - popieram Twoją opinię w 100%. sama używam od ok. roku i jestem niezwykle zadowolona z efektów. pozdrawiam.

    ReplyDelete
  15. Mydełka z Douglasa są przepiękne, ojej :c Mój portfel też mocno ucierpiał na promocjach w H&M...

    ☽ Grey Skies ☾

    ReplyDelete
  16. Wygląd tego mydła mnie urzekł. Chyba sobie takie sprawię ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie: http://muzakaliope.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. sweterek musi być cieplutki :D

    ReplyDelete

LABELS

OOTD (204) PHOTORELATION (45) HAUL (35) mix (33) MOTIVATION (28) WISHLIST (13) THROWBACK (8) COSMETICS (7) LOOKBOOK (6) ME (6) TRAVEL (5) DIFFERENT (4) FAVORITES (3) FOOD (3) INSPIRATIONS (3) MOVIES (2) VLOG (2) BOOKS (1) MUSIC (1) TOP (1) YOUTUBE (1)

INSTAGRAM

SNAPCHAT

SNAPCHAT

ARCHIVE