05/01/2016

Christmas gifts


Cześć miśki!
Ponieważ piszecie, że chcecie notkę z prezentami: proszę bardzo. Rodzina i znajomi mówią, że bardzo ciężko kupić mi prezent. Ogólnie- nie za bardzo lubię dostawać prezenty, zwłaszcza kosztowne. Głupio się z tym zawsze czuję. Jak już mam coś dostać to wole, by była to jakaś pierdoła, serio, dlatego nie wiem czemu większość ma problem z wybraniem dla mnie czegoś...... haha.



Niestety okazało się niedobre haha, ale butelke oczywiście zachowam, leci do pudełka wspomnień

Co kupić Donci? Najprościej. Maskotke niestety muszę chować przed Beniem, bo coś za bardzo mu się przypodobała.

Organizer na nowy rok o który prosiłam, 'syrenkowy' zeszyt i 2 książki. "7 razy dziś" już przeczytałam- ale o tym będzie osobna notka. 'Kroniki Atopii' intrygują już samym opisem. Jestem ciekawa co to będzie.

Najlepsze ręcznie robione mydła z naturalnych składników. Niestety trochę drogie, ale są genialne! Sklep znajduje się w Jaśle obok rynku, koło sklepu Play jak coś.

Ogrzewacze- o kocham za to

Zapasy na miesiąc!

Jeden dla mnie- jeden dla siostry. 

No i wreszcie mam szlafrok!

Ogólnie to sprzedałam moją ukochaną lustrzankę. Pamiętam jak zbierałam na nią pieniądze i jak cieszyłam się gdy wreszcie udało mi się ją kupić....... Pewnie niektórzy z Was jeszcze to pamiętają haha. Naprawdę ciężko było mi się z nią rozstać, no ale niestety mój nikon nie miał funkcji nagrywania. Aktualnie zbieram na nowy aparat. Chce rozwinąć tego bloga jeszcze bardziej. Widzę, że cieszycie się z tego, że notki są częściej. Zresztą widzę, że wyświetlenia znów skaczą w górę boziu, dziękuje! Czeka Was o wiele więcej zdjęć gdy wreszcie uda mi się już kupić to cudo i mam w planach zacząć też nagrywać! Nie, nie będą to typowe vlogi na których będę gadać przez 15 minut. Zresztą- jeśli się uda, to sami zobaczycie. Na razie módlcie się, żebym na nią uzbierała, bo tania to niestety ona nie jest :') Jeśli znacie kogoś kto chce sprzedać body do canona 60d to dawajcie mi znać!


13 comments:

  1. Super prezenty, takie.. Widać że od serca :) nie mogę się doczekać vlogow :)

    ReplyDelete
  2. To dobrze, że będziesz rozwijać dalej bloga ! Świetny pomysł doncia

    ReplyDelete
  3. Super prezenty :))
    Doncia skąd ten organizer ?

    ReplyDelete
  4. Jak zwykle super notka . Prezenty świetne i kochane <3
    Czekam na filmiki
    paulannn.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Dobre prezenty, buziaki Donatka :*

    ReplyDelete
  6. O czekam na tą recenzję, bo chce kupić tą książkę i nie wiem czy warto. A ten zeszyt syrenkowy skąd?

    ReplyDelete
  7. Doncia kiedy idziesz do tego pokoju the ring? Juz nie moge doczekac sie filmiku!

    +Super by było jakbys prowadzila kanal na youtubie..:(

    ReplyDelete
  8. Też właśnie skończyłam czytać książkę 7 razy dziś, świetna jest, daje dużo do myślenia.

    ReplyDelete
  9. Zrobisz posta jakie książki polecasz?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Był już, po prawej stronie znajdziesz w kategoriach :)

      Delete
  10. Prezenty mega ^^ Te słodyczee,mniam,mniam :) Pozdrawiam :) / http://lethalowa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Cudowne prezenty, daj proszę znać jak wypadła książka Kroniki Atopii, okładka wygląda zachęcająco! Zazdroszczę szlafroczka!

    Pozdrawiam i zapraszam do nas: anonymouspugs.blogspot.com

    ReplyDelete

LABELS

OOTD (204) PHOTORELATION (45) HAUL (35) mix (34) MOTIVATION (28) WISHLIST (13) COSMETICS (8) THROWBACK (8) LOOKBOOK (6) ME (6) TRAVEL (5) DIFFERENT (4) FAVORITES (3) FOOD (3) INSPIRATIONS (3) MOVIES (2) VLOG (2) BOOKS (1) MUSIC (1) TOP (1) YOUTUBE (1)

INSTAGRAM

SNAPCHAT

SNAPCHAT

ARCHIVE