30/01/2016

,

Cards


Cześć miśki!
Obiektyw wreszcie przyszedł, wczoraj z Adrianem poszliśmy go przetestować. Już jestem w z nim zakochana. Gorzej z nagrywaniem tym obiektywem, ale może jeszcze coś z tego będzie. 
Co do mojego powrotu do pracy trochę się pokomplikowało, nie idę jednak tam gdzie pracowałam- siła wyższa, szukam czegoś innego. Ciekawe co uda mi się znaleźć haha. W poniedziałek zaczynam poszukiwania :D


Kolejny raz Zakrzówek. Nie mogę się doczekać, żeby zobaczyć go w lecie, mimo wszystko i tak uwielbiam to miejsce. W lecie, kocyk, książka- marzenie.



Ciota 2

Obudowa z New Yorker

jacket- ROMWE
sunglasses- CHOIES
To moje pierwsze ubrania z Fivepoundtee, bluza jest przemilusia, ciepła, dobry materiał, boje się tylko trochę o nadruki po praniu, ale może akurat.

sweatshirt- FIVEPOUNDTEE
jeans- SHEIN
creepers- DEEZEE





Szminka ta w kredce z Golden Rose numer 09
t-shirt- FIVEPOUNDTEE












Co sądzicie o nowym obiektywie? :D


34 comments:

  1. zdjęcia przecudne!

    ReplyDelete
  2. Zdjecia wyszly swietnie! Zakochalam sie w nich :D Trzymam kciuki i czekam na kolejna notke :*
    Co do bluzy, jaki rozmiar zamowilas?

    ReplyDelete
  3. Jezu, zdjęcia wyszły fantastycznie.

    ReplyDelete
  4. dużo ładniejsze zdjęcia niż starym obiektywem, a bluza mistrz!

    ReplyDelete
  5. Ten zakrzówek jest piękny *.*
    pooositivee.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. świetne zdjęcia <3 oby więcej takich :D

    ReplyDelete
  7. Wow, cudne miejsce i cudowne zdjęcia!
    Supi Ci w tych spodniach :D
    http://julianka9212.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Zdjęcia są super, coraz lepsze notki :3
    I dzięki tobie zaczęłam oglądać serial "the 100" i jest zajebisty hjkhk :*

    ReplyDelete
  9. Powodzenia w poszukiwaniu "czegoś innego":D Co do zdjęć to świetne!
    porcelanowycukier.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Doncia jaki to obiektyw? Bo zdjęcia C U D O W N E

    ReplyDelete
  11. wow! Doncia, serio widać mega różnicę, zdjęcia są cudowne i cieszę się że spełniasz poniekąd jakieś swoje marzenia!
    wszystko wygląda super profesjonalnie i tak dalej!!!
    pozdrowienia i te sprawy

    ReplyDelete
  12. Śliczne zdjęcia jak profesjonalne 😍 milego dnia ! http://sandlisogni.blogspot.com/2016/01/niekiedy-ma-sie-uczucie-niedopasowania.html?m=1

    ReplyDelete
  13. Zdjęcia jak zwykle cudowne! Mam nadzieje, że kiedyś uda mi się przybyć na zakrzówek, jest tam bajecznie! :)

    http://heroblvck.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. jedna rada fotograficzna; ten obiektyw jest - prawie - idealny do łapania światła. staraj się wpychać, ale z umiarem promienie słoneczne w kadr. patrząc na 5 zdjecie mam taki niedosyt, byłoby ono o wiele lepsze gdyby Twój fotograf zmienił kąt trzymania obiektywu i "wkleił" tam te prześwity słońca ;) nie wiem czy obrabiasz jakoś fotografie, ale mogłabyś pobawić się krzywymi oraz minimalnie nasyceniem. oczywiście w granicach rozsądku, żeby ubrania nadal prezentowały się jak w rzeczywistości. jednak nadanie "duszy" i uwyraźnienie zdjęć dobrze im zrobi ;)

    ReplyDelete
  15. Czekam aż zrobicie Boyfriend tag :D
    Fotki jak zawsze meega! :3

    ReplyDelete
  16. od samego regularnego jedzenia nie schudniesz jak bedziesz jesc takie syfy jak sos z torebki lody i biale pieczywo

    ReplyDelete
    Replies
    1. A jakoś jedząc tak schudłam 6kg, no popatrz, jakoś można :)

      Delete
  17. dietetyczka xdddd

    ReplyDelete
    Replies
    1. Podkreśliłam na snapie ze nie jestem dietetyczka ani żadnym ekspertem, ale spróbowałam na mnie, na mnie podziałało, wiec moze na innych tez, czemu nie

      Delete
  18. Doncia oglądam wszystkie seriale co ty i smialo ci mogę polecić jeszcze Pretty Little Liars i Teen Wolf, bo resztę juz widzialas, ale te dwa >>>>>>>>> zycie

    a zdjecia miazga, cudowne
    :*

    ReplyDelete
  19. Ty masz swoja lustrzanke canona? :o czy to kolezanki ale Ty kupilas obiektyw? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Na razie moj tylko obiektyw, body koleżanki :D

      Delete
  20. Z tym obiektywem jest super! :D

    http://anonymouspugs.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. Jaki to jest obiektyw? :) Śliczne zdjęcia Donciu :*

    ReplyDelete
  22. Replies
    1. U chłopaka lezy nie prałam jej jeszcze

      Delete
  23. Naprawdę zdjęcia wspaniałe-jak zawsze :)
    Pozdrawiamy! :)

    ReplyDelete

LABELS

OOTD (211) PHOTORELATION (47) mix (35) HAUL (34) MOTIVATION (28) WISHLIST (13) THROWBACK (8) INSPIRATIONS (6) LOOKBOOK (6) ME (6) COSMETICS (5) TRAVEL (5) FOOD (4) MOVIES (2) VLOG (2) BOOKS (1) MUSIC (1) TIPS (1) TOP (1) YOUTUBE (1)

INSTAGRAM

SNAPCHAT

SNAPCHAT

ARCHIVE