12/01/2016

Blue bird


Cześć miśki!
Wróciłam do Krakowa. Nawet nie zdążyłam się do końca rozpakować, bo od razu poleciałyśmy na zdjęcia haha. Odebrałam zaległe paczki z poczty, będzie z nimi notka na dniach. Zrobiłam też małe zakupy w sklepie Zara- chwała promocjom (chwała jak chwała, miałam oszczędzać............)
Zbieram się właśnie i idę po obiektyw!!!!!!!!!!!! Nie mogę się już doczekać, żeby zgarnąć Kiełti i iść go wypróbować. W czwartek jedziemy do Zakopanego na cały weekend, więc będziemy miały gdzie testować. Polecacie jakieś miejsca może? :D


outwear- SHEIN
sweater- SHEIN
pants- ROMWE
creepers- DEEZEE
scarf- DIY















11 comments:

  1. Prześwietne zdjęcia!
    dusiiiak.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. jaki tyłek :o świetny! ćwiczysz coś na niego?:D

    ReplyDelete
  3. Nie mogę się doczekać następnych postów :) pooositivee.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Jak na zdjęcia w Zakopanem to na Gubałówce . Widoki super. Tylko nie graj w trzy kubki. haha :D Polecam również Krupówki (y).
    + Super notka:)

    ReplyDelete
  5. Myślę, że będąc w Zakopanem każde miejsce jest tam piękne. Biorąc pod uwagę widoki. :)

    http://crybb-x.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Mam nadzieje ze cię gdzieś w Zakopanem spotkam 😍 super notka jak zawsze

    ReplyDelete
  7. Zawsze kiedy jestem w Zakopanem to chodzę tylko po górach i Krupówkach, więc nie znam fajnych miejsc tam, ale gorąco(hehe) polecam termy w Białce Tatrzańskiej i można tam łatwo dojechać busikiem 🙂

    ReplyDelete
  8. Zakochałam się w tym futerku <3
    http://byalex-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete

LABELS

OOTD (203) PHOTORELATION (45) HAUL (35) mix (33) MOTIVATION (28) WISHLIST (13) THROWBACK (8) COSMETICS (7) LOOKBOOK (6) ME (5) TRAVEL (5) DIFFERENT (4) FAVORITES (3) FOOD (3) INSPIRATIONS (3) MOVIES (2) VLOG (2) BOOKS (1) MUSIC (1) TOP (1) YOUTUBE (1)

INSTAGRAM

SNAPCHAT

SNAPCHAT

ARCHIVE