01/12/2015

Yin Yang


Cześć miśki!
Zmiany zmiany. Złożyłam wypowiedzenie w pracy, dlaczego? Dużo do tłumaczenia. Trochę żałuje, trochę cieszę, bo jednak ekipa z którą pracuje 'na górze'- zajebista, aż mi głupio ich zostawiać. Gorzej z tymi 'na dole' niestety. Pracuje do 16 grudnia, 10 nocek i potem wolność! Za nową pracą rozejrzę się w styczniu/lutym. Będę miała trochę wolnego, żeby nadrobić na blogu wreszcie. I MOŻE WRESZCIE UDA MI SIE RUSZYĆ Z TYM MOIM  SKLEPEM, bo co uzbieram hajsy, żeby zamówić pierwsze koszulki- to zaraz wydam, no norma. Nadzieja jeszcze w koncie oszczędnościowym które mam w planach założyć na dniach, ta, przy 10 nockach to na pewno się wybiorę. 
Co do zdjęć- szminka z Gosh, dostałam próbke od mamy koleżanki, niestety- kolor super, jednak nie trzyma sie na ustach w ogóle.



dress- YOINS
jacket- YOINS
hat- SHEIN
shoes- CHOIES
case- SHOP GLO



















11 comments:

  1. Kapelusz jest świetny, pozdrawiam.

    ReplyDelete
  2. zrob jakas porzadna notke, bo takie cos(bez urazy) wstyd wstawiac

    ReplyDelete
    Replies
    1. szkoda, ale musze się zgodzić :(

      Delete
    2. Dużo osob prosiło zeby dodawać czasem tez te 'pokojowe' notki jak w połowie bloga, mnie tez juz nudzi dodawanie w kółko tego samego, nie tak chce prowadzić tego bloga, przykro mi jesli sie nie podoba, ale bede teraz kombinować z rożnymi rzeczami, bardziej codziennymi ze tak to ujme niz profesjonalnymi

      Delete
  3. Wyglądasz na zmęczona Doncia:(

    ReplyDelete
  4. To prawda jesteś zmęczona na twarzy ale i tak śliczna! I kombinuj z tym sklepem, czekamy

    ReplyDelete
  5. Wyglądasz jak trup - tak, rzuć te prace.

    ReplyDelete
  6. Ładna. Dla mnie te zdjęcia są super Donatka😄

    ReplyDelete
  7. znajdziesz sobie lepszą pracę :)

    ReplyDelete
  8. Świetne buty Doncia ^.^ Myślę, że podjęłaś dobrą decyzję, bo widziałam po snapach jaka jesteś zmęczona. Mam nadzieję, że szybko znajdziesz coś nowego co będzie ci odpowiadało i nie mogę doczekać się twojego sklepu!

    http://pinkshadowofsoul.blogspot.com/

    ReplyDelete

LABELS

OOTD (204) PHOTORELATION (45) HAUL (35) mix (34) MOTIVATION (28) WISHLIST (13) COSMETICS (8) THROWBACK (8) LOOKBOOK (6) ME (6) TRAVEL (5) DIFFERENT (4) FAVORITES (3) FOOD (3) INSPIRATIONS (3) MOVIES (2) VLOG (2) BOOKS (1) MUSIC (1) TOP (1) YOUTUBE (1)

INSTAGRAM

SNAPCHAT

SNAPCHAT

ARCHIVE