What do you mean?

December 20, 2015


Cześć miśki!
Po długim namyśle stwierdzam, że mogę Wam opowiedzieć co nieco więcej o moich 2 tatuażach, a mianowicie- co oznaczają. Jak pisałam we wcześniejszym poście: każdy tatuaż musi mieć dla mnie znaczenie, wszystko w nich jest przemyślane i mówi o czymś co jest dla mnie ważne. Moje tatuaże mają opowiadać moją historię, mają być mną. Zawsze ciekawi mnie cudza interpretacja tego co mam na skórze i uwierzcie- jeszcze nikt nie odgadł prawidłowo haha. Co więc oznaczają moje tatuaże? O pierwszym z nich, o dacie, wam nie opowiem. Jest to mój pierwszy tatuaż i znaczy dla mnie najwięcej ze wszystkich, ale no cóż- tu będziecie musieli żyć dalej w niewiedzy.







2 ręce, potwora i ludzka splecione w uścisku wrobione w róże.
Ręka ludzka- to ja. Ręka potwora- to moje 'choroby'. Moje stany depresyjne, moje stany lękowe i wszystko to z czym się zmagałam i czasami dalej się zmagam. Chodzi o to, by przestać z tym walczyć, a nauczyć się z tym żyć. Potraktować to jako swego rodzaju 'dar', bo dzięki temu możesz zobaczyć więcej niż inni. Chodzi o to, by zrozumieć, że nic dobrego nie przydarzy się bez zła. Dlatego te dłonie są w uścisku. By pokazać, że pomimo wszystko, gdy jest cholernie źle- można z tym żyć. Przyjąć ciosy, wyciągnąć konsekwencję i odbić się od dna po to by za chwile znowu upaść i umieć się z tego cieszyć. ŻYCIE. A róże? Róże symbolizują chwile. Jak każdy wie róże są piękne, ale mają kolce. Róże są piękne, ale kruche. Nie można długo cieszyć się ich widokiem, ale na zawsze zapamiętasz ich widok. Chodzi o to by łapać chwile (tak jak 'łapią' się dłonie) pomimo tego, że wiesz, że się pokaleczysz. O to chodzi w pięknie.


'Every scar will build my throne'
Czaszka z 'koroną' z powbijanych odłamków szkła.
Jak mówi sam cytat. Każda Twoja zła decyzja wpływa na to kim jesteś w chwili obecnej. Cały Twój ból i wszystko złe przez co przeszedłeś ukształtowało Twoją osobowość. Twój ból jest Twoją największą siłą i tylko dzięki niemu możesz osiągnąć szczyt. Czaszka- to ja, cała moja 'zła strona', cały mój ból. Czaszka, bo przez pewien okres w swoim życiu marzyłam o tym by umrzeć, a teraz marzę o tym, by obudzić się następnego dnia. Dlatego czaszka. Dlatego korona. Dlatego powbijane odłamki szkła. Co do wyboru cytatu BMTH (Throne) to też nie jest do końca przypadkowe, ale o tym już Wam nie opowiem.



Jestem ciekawa o czym Wy myśleliście patrząc na te tatuaże nie wiedząc jakie jest ich prawdziwe przesłanie? :)

Donatkay

  • Share:

You Might Also Like

22 Comments:

  1. Doncia, pytanie z innej beczki
    co sądzisz o kanale Grzesia na yt? szczerze :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Robi to co mu się podoba i to najważniejsze jak dla mnie, Grzesiu ma specyficzny humor i nie każdemu to przypadnie do gustu, mi niestety większość filmików też się tak średnio podoba, ale niektóre są spoko :)

      Delete
  2. Łał! co do pierwszego jestem naprawdę pod ogromnym wrażeniem! Niesamowita przenośnia! jesteś niesamowita. To jest jaaaa.. Szczena opada, rewelacja . Jesteś wspaniała! ☯♥

    ReplyDelete
  3. Szczerze mówiąc, gdy patrzyłam na Twoje tatuaże byłam zaintrygowana, co dla Ciebie oznaczają i przez jakie myśli powstały. Nie są łatwe do interpretacji. Wprost pięknie to opisałaś. Bardzo oryginalne.
    To wspaniałe, że nie są jedynie tatuażem, a częścią Ciebie. To najbardziej lubię w tej dziedzinie. Że ktoś może "uzewnętrznić" siebie i robi to przemyślanie. Że to ma dla kogoś wielkie znaczenie i tworzy go obrazowo, tak jak zostało stworzone już wgłąb.
    Życzę powodzenia w dalszym uzewnętrznianiu siebie, bo uzależnienie od tatuowania chyba już zaczęło tu działać. :D

    ReplyDelete
  4. Czy to dziwne, że dobrze je interpretowałam? :D No, może poza różami bo myślałam że to tylko dodatek... Cudowne są te tatuaże. Pozdrawiam cieplutko. ♥

    ReplyDelete
  5. Świetny post Doncia <3 a ten tatuaż z ręką twoją i "potwora" jest niesamowity serio. Długo musiałaś się zastanawiać jak powinien wyglądać?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wiedziałam, że chce te ręce wrobione w róże, projekt wykonała tatuatorka

      Delete
  6. Na początku ten na udzie mi sie nie podobał. Ale pod takim kątem, tak zinterpretowany... to najpiekniejszy tatuaz jaki widzialam

    ReplyDelete
  7. Uwielbiam czytać twoje posty ;))

    ReplyDelete
  8. Uwielbiam Czytać twoje posty :))

    ReplyDelete
  9. Doncia piękne są Twoje tatuaże. To jak potrafisz przekształcić swoje "strachy" w coś naprawdę pięknego-w tatuaże, jest mega. Cieszę się, że podzieliłaś się z nami tym wszystkim:)

    ReplyDelete
  10. Szczerze mówiąc, nie czytając tej notki, wiedziałam dokładnie, co te tatuaże oznaczają.. Może dlatego, że przechodziłam przez coś podobnego. Ale nie wszyscy tak łatwo są sobie w stanie to wyobrazić :)

    ReplyDelete
  11. Mi też się kiedyś nie podobał ten tatuaż na udzie, ale po tym co przeczytałam... jest taki "przemyślany i idealnie dopracowany".

    ReplyDelete
  12. WOW jestem pod wrażeniem. Sama mam zaplanowanych kilka tatuaży, które zamierzam zrobić w niedalekiej przyszłości. Twój na nie był po prostu genialny. No i oczywiście są przepiękne!
    Co do ręki potwora myślałam sama kiedyś nad czymś takim, tyle że nigdy nie dopowiedziałabym sobie tych róży. Dużo osób tatuuje róże bo "są ładną ozdobą" a ty to wykorzystałaś po prostu perfekcyjnie! Gratuluję :)

    A teraz mam ważną sprawę z zupełnie innej beczki! Chciałabym zekranizować jeden z twoich postów, ale potrzebuję twojego pozwolenia. Co do szczegółów jaką mam wizję i jak to sobie wyobrażam, to byłabym wdzięczna gdybyś się do mnie odezwała! Napisałam do ciebie na facebooku, że mam ważną sprawę. Na pewno znajdziesz. Mam na imię Zuza :) Jakbyś nie mogła znaleźć to odezwij się do mnie na asku (fraillou); instagramie (fraillou_); twitterze (fraillou) GDZIEKOLWIEK! Bardzo mi na tym zależy!

    ReplyDelete
  13. Tatuażw same z sobie są piękne, aleznaczenia mają jeszcze piękniejsze :) <3
    paulannn.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. uwielbiam ludzi, którzy robią sobie tatuaże, a w dodatku są one przemyślane :) to pewien sposób na pokazanie siebie samego

    ReplyDelete
  15. Ten tatuaż na udzie na początku kojarzył mi się bardzo z piękną i bestią :) W bajce też był ten motyw z różą.
    Tatuaże prześliczne ♡ Dodają Ci uroku.
    ☆☆☆
    Pozdrawiam Cię Donciu gorąco :* Wesołych Świąt i udanego sylwestra :)

    ReplyDelete
  16. Wiem co się wydarzyło w dzień, którego datę masz wytatuowaną na udzie.ha ha ha.... ha

    ReplyDelete
  17. Jestem pod wrażeniem. Doncia jestes cudownym człowiekiem:)

    ReplyDelete
  18. Ja jestem za. Zawsze możesz coś jeszcze dodać. Ja osobiście idę w trochę innym kierunku tattoo, ale każdy tatuuje sobie to co chce.

    ReplyDelete
  19. Ten na udzie jest niesamowity! <3

    www.titaniumalloyy.blogspot.pl

    ReplyDelete