29/12/2015

Too deep


Cześć miśki!
Jak tam po świętach? U mnie czas zacząć walkę z kilogramami, bo nie jest kolorowo, dwie wigilie jednak robią swoje haha, a co fakt- siedzę i dalej jem, ale wyszły nam takie pyszne pierniczki, że nie mogę się powstrzymać. No i co zrobisz. No nic nie zrobisz.
Co do sylwestra w tym roku szykuję mi się pierwszy dłuższy- a mianowicie aż 4 dni imprezowania. Jadę z chłopakiem i znajomymi do jakiegoś domku do totalnego zadupia- powodzenia!
Dzisiaj typowa pokojowa notka, jako że sama się za nimi stęskniłam haha, a że jestem w Jaśle, to mówisz masz :D


top- SHEIN
skirt- SHEIN
hat- SHEIN
shoes- CZASNABUTY
case- SHOP GLO













12 comments:

  1. najlepsza!!!😘

    ReplyDelete
  2. Cudne :) Kocham te pokojowe wpisy! :D / lethalowa.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Ja też muszę zacząć walkę z kilogramami ;-;
    Udanych imprez sylwestrowych :D

    ReplyDelete
  4. A tam kilogramy ;) to się rozchodzi w try miga :D
    Fajnego supi sylwestra życzę :)

    ReplyDelete
  5. Ale tęsknię za takimi notkami! W tym pokoju i tym lustrze :( Rób jak najczęściej, jak tylko przyjeżdżasz do Jasła, pls ._.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Popieram, i te relacje z całego dnia

      Delete
  6. Wiesz co? Zyskałaś nową czytelniczkę. Jesteś meeega. Znalazłam Cię poszukując sposobów na schudniecie i przetransportowało mnie na Twojego bloga (tylko cofnęło gdzieś tak do 2014 roku xD) z ciekawości przeczytałam kilka rozdziałów z tamtego okresu i... jestem! Kolejny blog do nadrobienia! Muszę ci powiedzieć że jesteś świetna. Trzymaj się ciepło, udanego sylwestra i do następnej notki

    ReplyDelete
    Replies
    1. To pomyśl sobie, że kiedyś doncia miała jeszcze aska, wtedy to dopiero było fajnie, tęsknie za tymi czasami 😍

      Delete

LABELS

OOTD (204) PHOTORELATION (45) HAUL (35) mix (34) MOTIVATION (28) WISHLIST (13) COSMETICS (8) THROWBACK (8) LOOKBOOK (6) ME (6) TRAVEL (5) DIFFERENT (4) FAVORITES (3) FOOD (3) INSPIRATIONS (3) MOVIES (2) VLOG (2) BOOKS (1) MUSIC (1) TOP (1) YOUTUBE (1)

INSTAGRAM

SNAPCHAT

SNAPCHAT

ARCHIVE