04/12/2015

,

Shopping part x


Cześć miśki!
Świadomość zwalniania się z pracy wpływa na mnie dość korzystnie, wczoraj wreszcie wyszłyśmy z domu haha. Wybrałyśmy się na małe zakupy kosmetyczne, a że trafiło się też pare promocji z h&m to 'kupiłam' też trochę biżuterii :D Część dostałam w prezencie od Ady na mikołajki, robiłyśmy na mieszkaniu losowanie, no bo czemu nie :')





Naszym głównym celem byłą drogeria Jaśmin, Pigment. Pierwsze co przyciągnęło moją uwagę to oczywiście yankee candle na które jestem chora od dłuższego czasu, ale nie moge się jakoś zabrać za kupno. Tym razem także ich nie kupiłam, ale czuje, że za niedługo po nie wrócę.
Za to zrobiłam inne zakupy:


Odżywka z Kallosa którą polecił mi kuzyn, ponoć działa cuda na zniszczone włosy- oby.


Mydło arganowe z Ziaji.


Ostatnio polecałam Wam korektory z wibo, szczególnie ten zielony. Znalazłam coś takiego, a że mam problemy z czerwienieniem się to zainwestowałam. Niestety siadł mi internet i nie miałam jak sprawdzić czy firma testuje na zwierzętach czy nie i dalej nie mogę znaleźć o tym informacji. 


Matowa szminka z golden rose, ponoć trzyma sie baardzo długo na ustach.


No i tusz z Eveline, tego jeszcze nie testowałam.

Później pojechałyśmy do galerii:






Karmelowe lody- nie wiem czemu uwielbiam jeść lody w zimie.



sweater- ROMWE
jeans- ROMWE
outwear- ROMWE
shoes- SHEIN
backpack- CHOIES
hat- DRESSIN
scarf- CALVIN KLEIN (SH)







Chodziłam za tym chokerem dość troche, ale nie mogłam się zdecydować, a że był przeceniony z 20 na 10 to wzięłam wreszcie :D


Pierścionki z 40 na 20.


I zestaw naszyjników z 50 na 20, także promocje super, polecam.

Kupiłam jeszcze pare rzeczy które pokazałam na snapie, tutaj nie pokaże, ponieważ to prezent dla siostry :D
Buzi!




22 comments:

  1. Jedna z lepszych notek! Widać że trochę "odżyłaś" blagam nie przestawaj robić tego co robisz bo jesteś świetna! :(

    ReplyDelete
  2. z tego co widzę Ingrid nie testuje na zwierzakach, możesz być spokojna :)
    i świetna notka, uwielbiam Twoje haule <3

    ReplyDelete
  3. bardzo sie ciesze ze znow wracasz Donciu :) powiem ci ze tez juz sie caly czas ogladam za yankee candle i nie moge sie do tego zabrac. czuje ze one az za mna krzycza :D
    Uwielbiam cie i ciesze sie ze wrocilas <3
    http://sm4rowski.blogspot.de

    ReplyDelete
  4. Fajnie jakby byla możliwość zebys za jakis czas napisala o tej masce do wlosow, czy faktycznie dziala. Pozdrawiam, trzymaj sie 😊

    ReplyDelete
  5. ja kupiłam dzisiaj te naszyjniki, które u ciebie były z 50 na 20 za 10zł w moim mieście

    ReplyDelete
  6. Ta biżuteria cudowna. Odżywka sprawdza się i to bardzo, już po pierwszym użyciu zobaczysz różnicę :3
    dusiiiak.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Śliczne chokery *.* też zastanawiałam się, czy nie kupić któryś z nich :)
    Ile kosztowały te szminki?

    http://psychomeryy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Doncia, jesteś zadowolona z tej obudowy unicorn?:) nie przeszkadza ci? w sensie ten róg i ogólnie cała obudowa, bo wydaje się duża:D

    ReplyDelete
  9. Doncia, przepraszam, że tak pytam, ale czy ta obudowa jednorożca ma wycięcia na słuchawki, ładowarkę itd.? bo szukałam wszędzie i naprawdę nigdzie nie mogę znaleźć

    ReplyDelete
  10. gdzie w Krakowie można kupić kredki z golden rose?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Napisałam, że rzeczy z pigmentu więc chyba pewnie tam

      Delete
  11. Jak zaczęłaś pierwszą notkę na blogu :) ? - Snap

    ReplyDelete
  12. Natka tę maskę z Kallosa kupiłaś w Jaśminie, tak? :)

    ReplyDelete
  13. Doncia i jak sprawdza się ta zielonkawa baza? Zadowolona jesteś? :)
    W ogóle świetne promocje dorwałaś, najbardziej podobają mi się pierścionki i szminka - aaa właśnie, jaki to numerek bo mają kilka podobnych odcieni?

    ReplyDelete
  14. Świetna notka i ładne zdjęcia <3
    http://porcelanowycukier.blogspot.com/

    ReplyDelete

LABELS

OOTD (207) PHOTORELATION (47) HAUL (34) mix (34) MOTIVATION (28) WISHLIST (12) THROWBACK (8) LOOKBOOK (6) ME (6) COSMETICS (5) INSPIRATIONS (5) TRAVEL (5) FOOD (4) MOVIES (2) VLOG (2) BOOKS (1) MUSIC (1) TIPS (1) TOP (1) YOUTUBE (1)

INSTAGRAM

SNAPCHAT

SNAPCHAT

ARCHIVE